indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

roderaaf
User
spacer line

Gegroet forumleden,

Is het mogelijk om goedkoper dan in VS aan garmin GPS toestel te kopen?
Emoticon: Bye bye
JW

spacer line  

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Zal best kunnen, maar waarom zou je dat willen? Service is naadje, wie weet zijn er chips in het apparaat vervangen door goedkopere rotzooi.. e.d. e.d. Zeker niet de moeite waard als je niet gewoon in Indonesie verblijft/woont als je het mij vraagt.

Ho Lee Fuk

rspelmink
User
spacer line

welk type van de garmin heeft uw voorkeur? ik heb via mijn werk een goede ingang voor een aantal garmin units...

jankunst
User
spacer line

Hoi.
Ja - ik zou ook zeggen - niet kopen. - als je geen betrouwbare ingang hebt. Toch ben ik benieuwd wat een Garmin GPSmap 196 navigatie (luchtvaart) kost.

Groet
Jan

Pardi
User
spacer line

Roderaaf

Ik weet niet waarvoor je hem wil gebruiken? Ik heb nu een Garmin en wordt gebruikt om de hoogte te bepalen en coordinaten vast te leggen door mijn schoonzoon. Een vriend van mij heeft de Azie map van Garmin gekocht maar is niet erg handig voor Indonesia, beter gezegd je kunt er in Indonesia niets mee vergeleken met de tom tom in Europa.

Ik raad je "ten sterkste af" om hem op schiphol to kopen, de mijne koste ruim 80 Euro duurder dan de eerste de beste internet winkel. Dat heb ik opgezocht op internet. Mijn reden om hem te kopen was omdat mijn schoonzoon vroeg of ik er een mee wilde nemen voor zijn werk, dat was een middag voor vertrek naar Indonesia..

Pardi/Ab

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,109,206 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,275 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,514,537 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com