|
|
|
|
|
On 10-09-2008 17:03 siebjans wrote: ...
Mag ik je vragen waar je hebt gewoond in Djokja?
Ik woon (verblijf) In het noorden, Jl kaliurang km. 8.5
|
Ik heb gewoond aan de jl.gonomanan. Naast ons huis was de nederlandse begraafplaats waar mijn tante direkteur was. Ik heb gehoord dat die begraafplaats niet meer bestaat en dat het een busterminal is geworden.
Groet.
|
|
|
|
Hey siebjans, hier heb je de foto van je creatie van gisterenavond. Ben later nog doorgereden naar het zuiden (jeps, weer terug inderdaad). Heb daar met een Fransman en wat mensen uit de buurt een graffiti gezet. Hij is nog niet af overigens, dus vanavond nog eventjes terug. Haha.
Het was wel druk gisteren in de stad zeg, en dat gewoon op een donderdagavond.  Nou ja, is in ieder geval voor herhaling vatbaar. Straks in ieder geval buka puasa met het groepje
|
|
|
|
|
|
En sorry dat ik dit te laat plaats, lag pas rond 'sahur' in mijn bedje...
En dat terwijl ik toch echt gewoon na Janur en d'n Aansteker wilde gaan slapen
|
|
|
|
|
|
Wat is Sieb dan toch een "brave" huisvader zeg, netjes opgestaan vanmorgen om 7.00u. kindertjes naar school gebracht, in de tuin gewerkt, en ploep ada sms dus even computeren.
En ja ja straks de kleine weer ophalen van school, dan door naar RS for check mama en dan ja dan ben ik weer aan de beurt, weer een poging om draadloos internetten te krijgen
|
|
|
|
|
|
Op 11-09-2008 18:58 schreef ricky 123: Nou op zn oud hollands doorzakken ken ik hier tenminste ook, vorige week nog tijdens het bluesrock festival in Tegelen samen met mijn blanke zwager. Bah wat is bier toch lekker. Verder hier weinig nieuws, mijn blanke zwager is al druk bezig een huis aan het bouwen in Klaten, de fundatie ligt eral, ook heeft hij al een ticket voor volgend jaar gekocht, want dan is zijn huis al lang klaar. Misschien moet ik en de vrouw er maar achteraan vliegen want hij zal vast wel een inwijdingsfeestje geven. Bintang happen bij hem op de veranda.
En de zon heb ik de laatste weken hier weinig gezien dus of er nog meer nieuws onder ligt, kweet niet.
Salam dari Priesland
|
In Tegelen? Mag jij dan achter het prikkeldraad vandaan? Ha ha geintje he
Goed te horen dat de bouw begonnen is, ben benieuwd wat het wordt, een istana of een moskee?! We wachten wel af.
Wij gisteren lekker een pintje gedronken en wat geouwehoerd bij Janur, waarna Yerun verdween en later weer opdook bij Prada met de nodige kenissen om hem heen, o.a. een fransman en ik heel even, heb het kippetje laten inpakken
|
|
|
|
|
|
Op 11-09-2008 23:22 schreef Bokito: ...
Ik heb gewoond aan de jl.gonomanan. Naast ons huis was de nederlandse begraafplaats waar mijn tante direkteur was. Ik heb gehoord dat die begraafplaats niet meer bestaat en dat het een busterminal is geworden.
Groet.
|
Klinkt me niet direct bekent, ik dacht in de buurt van Jl. Katamso?!
Is in ieder geval het het zuiden van Yogya, far from my house. Maar ik kom regelmatig in het zuiden.
|
|
|
|
|
|
On 12-09-2008 06:06 siebjans wrote: Goh, ben er stil van zeg. Ik ben toch echt wel creatief met een kroketje en wat bami schijven
En WAT lees ik? Ben je zo'n soort van huligun die graffiti's maakt? foei foei Yerun, DAT MAG NIET
En dat jij laat naar je bedje bent gegaan had ik al wel in de smiesen, je zat zo gezwellig bij Prada op het matje, mmmmmm je zal wel lekker gesmuld hebben van het een of ander
|
Zoals gewoonlijk smaakte te ayam goreng weer prima he..
Ikzelf heb niets gespoten hoor, ik stond erbij en ik keek ernaar zeg maar dan.
|
|
|
|
|
|
On 12-09-2008 06:09 siebjans wrote: Wat is Sieb dan toch een "brave" huisvader zeg, netjes opgestaan vanmorgen om 7.00u. kindertjes naar school gebracht, in de tuin gewerkt, en ploep ada sms dus even computeren.
En ja ja straks de kleine weer ophalen van school, dan door naar RS for check mama en dan ja dan ben ik weer aan de beurt, weer een poging om draadloos internetten te krijgen
|
Niet tussen 12 en 14 uur gaan he, dan liggen ze allemaal te tukken of op hun matjes in de moskee, aangezien het vrijdag is.
Succes in ieder geval.
|
|
|
|
|
|
On 12-09-2008 06:13 siebjans wrote: ...
In Tegelen? Mag jij dan achter het prikkeldraad vandaan? Ha ha geintje he
Goed te horen dat de bouw begonnen is, ben benieuwd wat het wordt, een istana of een moskee?! We wachten wel af.
Wij gisteren lekker een pintje gedronken en wat geouwehoerd bij Janur, waarna Yerun verdween en later weer opdook bij Prada met de nodige kenissen om hem heen, o.a. een fransman en ik heel even, heb het kippetje laten inpakken
|
haha, je was inderdaad weer snel weg... nou ja, kan gebeuren he.
|
|
|
|
|
|
En ik heb een pakje LA Mild in mijn zak nu, dat rook ik niet eens.
Straks maar even teruggeven dan.
|
|
|
|
|
|
Yerun, ik geef je 1 raad aangaande "zelf niet gespoten", je staat er wel bij en kijkt ernaar, mocht iemand jou zien en herkennen en ze gaan naar de politie, heb jij later wel uit te leggen wat je daar deed. en dat kan verrekkes lastig zijn. Pas op
Goede tip, niet tussen 12 en 14, gaat ook niet lukken, om 13u de kleine halen dan naar RS (duurd zeker wel een 1,5 uur als we geluk hebben), dus daarna door naar Indosat.
Ik laat je wel weten als ik het heb
|
|
|
|
|
|
Op 12-09-2008 06:42 schreef Yerun: En ik heb een pakje LA Mild in mijn zak nu, dat rook ik niet eens.
Straks maar even teruggeven dan.
|
Ik zag het gisteren ja, ik wist niet dat jij rookte
Geef het maar gauw terug, euhhh aan wie??? hahahaaaaa (die ayam heb je al verorbert gister)
|
|
|
|
|
|
Nah, ik stond gewoon op de openbare weg ook nog eens Niet inbreken of zo hoor, plus dat die muur al toegewezen is als grafitimuur. Er zijn er meerdere van in Jogja, ook bijvoorbeeld bij Mal Galeria.
Ik maak er wel foto's van, dan zul je zien dat het wel meevalt. Ben nooit stout geweest, dus waarom nu dan wel ineens?
|
|
|
|
|
|
On 12-09-2008 06:47 siebjans wrote: ...
Ik zag het gisteren ja, ik wist niet dat jij rookte
Geef het maar gauw terug, euhhh aan wie??? hahahaaaaa (die ayam heb je al verorbert gister)
|
Mijn kip heb ik opgegeten ja, maar die peuken zijn van iemand anders denk ik. En als ze niet van diegene zijn, zal er geen nee gezegd worde als ik ze wil weggeven... haha..
Roken? Alleen als de rest het ook doet, ben af en toe wel een meelopertje natuurlijk. Zo gemakkelijk gaat dat.
|
|
|
|
|
|
|
De Chinees is vandaag weer open, dus ik weet in ieder geval waar ik ga lunchen zodirect..
|
|
|
|
|
|
Hee hee ik beschuldig je niet hoor. En idd als het aangewezen dus goedgekeurde plekken betreft geen probleem en ook blijf op afstand dan ben je alleen aan het fotograveren.
Jij brave jongen
Aangaande roken, dus volgende keer moet ik je een peukkie aanbieden  hahaaaa.
|
|
|
|
|
|
Nah, doe alleen kretek hoor, dus hou die rotzooi van je maar bij je.
|
|
|
|
|
|
UDA! cukup, selamat makan di orang China, terus mungkin sampai nanti malam.
Salam Sieb
|
|
|
|
|
|
|
Dat is inderdaad op tijd thuis zijn. Ik haalde het weer niet zo vroeg, maar ach zo kom je aan het eind van de avond toch weer op Prada uit, grappig is dat.
Leuk dat je tevreden bent met je internet, ik hoor graag van je hoe het vanavond tussen 20.00 en 22.00 is, dat is vaak de 'kritieke' tijd.
|
|
|
|
|
|
Vanavond hapje eten? Ja, dat moet wel lukken denk ik, maar daarna echt naar huis om te slapen hoor..
Misschien ligt dat wel een beetje aan je computer ook. Heb je FireFox al gedownload? Zoniet, dat eerst 'even' doen, installeren en daarmee spelen. Dan kun je ook meerdere vensters in 1 programma openen, veel handiger.
|
|
|
|
|
|
Oke, heb ik nog niet gedaan, ga ik doen!
Kan het ook liggen aan welke pagina's je tegelijk opent? Ik had daarnet mijn NL-email en rabo tegelijk met forum en dat ging erugg traag!
Nu gaat het weer een stuk sneller.
En idd, vanmorgen zat ik op de lap-top en die ging erg snel, dus ik denk ook dat het aan mijn desk-top ligt.
Maar oke, ik ben dik tevreden
|
|
|
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
|
|
19,060,999 pageviews |
|
|