|
|
|
|
|
|
Haha Oyibo, jij denkt dat dit wishfull thinking van mij is. Alleen de datum moet nog worden geprikt en hij mag het ook nog inruilen voor zuurkool.
|
|
|
|
Als ik in de luxe positie was gelijk YB, nou dan koos ik voor "zuurkool"
heeeerlijk
|
|
|
|
|
|
|
Ik wil vanaf 26 november in Yogja vertoeven(voor hoe lang weet ik nog niet precies). Moet ik dan al een Hotel boeken of is er altijd wel iets vrij(is dan nog geen hoogseizoen )
|
|
|
|
|
Keus te over. Don't worry, be happy. En als de nood aan de man (vrouw liever) komt, dan heeft de weledelgeleerde Guna2 nog wel een gastenkamer. Wel vloeiend Latijn spreken, natuurlijk.
|
|
And... they're coming to take me away haha
|
|
|
|
|
Dat is goed om te horen. ik zal zeker een paar pilsjes komen drinken in cafe janur!
Hoop aan aantal van jullie daar dan ook te treffen
|
|
|
|
|
Aanvulling: Yogya heeft een gruwelijke overcapaciteit aan hotels/guesthouses. Alleen rond kerst/nieuwjaar en Lebaran is het mogelijk dat je echt geen kamer kunt vinden. Als `voor hoe lang precies' ruim een maand betekent, dan kun je voor Rp 600rb een hotelkamer met kipas of voor het dubbele met ac huren per maand op Jl. Mangkuyudan. Een vriend van mij biedt twee kamers voor `weinig' (onbepaald) of tegen wat werken in de tuin of zo. Pak Beri, iemeeladres te bevragen bij oppermodderaar Yerun. Dat is duidelijk voor een echt lange tijd, maar voor je het weet zit je hier achttien jaar. U is gewaarschuwd!
|
|
|
|
|
|
|
bedankt voor de informatie. maar ik denk dat ik een weekje in yogja zal vertoeven, als heb ik geen planning verder de eerste 3 weken van mijn trip. Ik will alleen met kerst en oud en nieuw in bali zijn bij mijn maatjes in het noorden.
zijn er nog andere mensen in yogja in de week 26 nov t/m begin december?
|
|
|
|
yep daft punk, het zit er dan zekers in dat je mij treft bij Janur, daar ist bier altijd koud.
Wie weet tot dan..
|
|
|
|
|
|
|
Gatverdarrie, binnenkort toch maar eens kijken of ik naar Jogja kan komen voor een paar nachten. Guna2 moet maar even plek maken (lekker goedkoop, EN een zwembad!) en dan zal ik hem Janur eens laten zien.. Ooh nee, hij was al geweest 'pas geleden' geloof ik.
|
|
Cokelat - Hari Merdeka.mp3
|
|
|
|
Op 24-10-2009 07:05 schreef Yerun: Gatverdarrie, binnenkort toch maar eens kijken of ik naar Jogja kan komen voor een paar nachten. Guna2 moet maar even plek maken (lekker goedkoop, EN een zwembad!) en dan zal ik hem Janur eens laten zien.. Ooh nee, hij was al geweest pas geleden geloof ik.
|
Spreek jij vloeiend "latijn" dan
|
|
|
|
|
|
Nee
|
|
|
|
|
|
Nou misschien is dit dan een tip, van de week was zijn arak verdamd, neem daarvan een fles mee en wie weet mag je komen zwemmen...
|
|
|
|
|
|
1 fles? Denk dat het zo snel verdampt dat ie liever een krat heeft voor een dagje zwemmen.
|
|
|
|
|
|
Ik gun die beste man ook zijn verzetje.
|
|
|
|
|
|
Als je dan toch een hele krat arak meebrengt, laat dan even weten wanneer precies dan neem ik een krat bier mee...
|
|
|
|
|
|
O jee, dat wordt een dolle boel in het zwembad dan.
Ik hoop nog dit jaar eens met de trein te gaan, wil namelijk ook nog naar Malang en Semarang. Heb nu toch tijd genoeg, dus dan wil ik dat eens met de trein gaan doen. Is alweer jaren geleden dat ik in zo'n aftandse rammelende diepvriezer heb gezeten.
|
|
|
|
|
|
Als je niet in tijdnood zit is de trein niet echt verkeerd. laatst ben ik naar Bandung geweest ook weer eens met de trein, mijn ervaring was prima eigenlijk. Bier aan boord en je kunt roken dus.... niets te klagen, ook had ik geen vertraging (maar dat zal geluk zijn geweest  )
Ik hoor het wel wanneer je komt.
|
|
|
|
|
|
Bier aan boord ja? Wat modern. Klinkt een beetje eng zelfs...
|
|
|
|
|
|
|
Ja en de prijs Rp.13,000 per blikje Bintang dus.........
|
|
|
|
|
|
En dat is ook nog eens heel normaal.
|
|
|
|
|
|
|
Over een paar maanden heb ik plannen om naar mijn kampung te gaan in Jakarta , kom mss ook langs in Janur als ik in de buurt ben.
|
|
|
|
|
|
heb net YB uitgezwaait hij gaat met de hele familie naar NL, was gezellig bij mij thuis alleen wat ken die YB zuipen zeg....  Haaa grapje YB! Goede reis en tot volgende maand
|
|
|
|
|
|
om Sid, geef even per email of hier, wanneer je komt ik wil je graag eens ontmoeten en bij Janur ben ik vaak te vinden, maar dat zal geen nieuwtje zijn
Ik ben tot eind januarie in Yogya en dan ga ik voor een maandje naar NL
|
|
|
|
|
|
|
Wat is het weer afschuwelijk koud vandaag.
|
|
|
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
|
|
16,962,829 pageviews |
|
|