|
|
|
|
|
Alstublieft niet Oyibo, de Feyenoord hooligans hebben het altijd over de neuzen, omdat zij Ajax als een jodenclub zien, kruipt daar ineens een Indo tussen dan kan dat tot de grootste verwarring leiden in het Rotterdamse.
|
|
|
|
Malam,
Als de verwarring dan maar niet toeslaat bij de mobiele eenheid.
Ik weet niet hoe hard Om Sid kan rennen, maar als de ME achter hem aanrent met 150 man weet ik zeker dat Feyenoord en Ajax supporters hem zullen toejuichen tijdens de sprint. Volgens mij ligt het wereldrecord 100 meter horde net onder de 13 seconden?
Om Sid,
Vreemd verschijnsel, als ik de plaats Solo hoor heeft het te maken met zieke mensen.
Ik weet alleen niet of dat van het eten of de drank komt
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
Ik zie het al Oyibo, je hebt totaal geen idee hoe de harde kern van Feyenoordhooligens in elkaar steken, het ligt er maar gewoon aan wat voor shirt Om Sid zou dragen.
De Feyenoordgekken zijn nog wel in staat om 150 ME ers aan te moedigen als ze achter van Hanegem aanzitten, mits hij natuurlijk een Ajax shirt zou dragen
|
|
|
|
Gewoon een Hooligan shirt met de voorkant Ajax en de achterkant Feyenoord.
|
|
|
|
|
|
On 28-02-2009 08:13 oyibo wrote: 100 meter horde net onder de 13 seconden?
Om Sid,
Vreemd verschijnsel, als ik de plaats Solo hoor heeft het te maken met zieke mensen.
Ik weet alleen niet of dat van het eten of de drank komt
|
In Solo wonen alleen maar nette mensen.
De oudste zoon van mijn neef woon ook in Solo .
Uiteraard ik ken niet iedereen in Solo .
|
|
|
|
|
|
|
Sinds ik net weet dat je een Hooligan bent Om Sid zal ik voorzichtig aandoen.
Anders rennen we straks over het forum, ik voorop, Om Sid er achteraan met een honkbal knuppel. Vandaar, in Solo wonen bijna alleen maar nette mensen.
Met de nadruk op bijna. Moet ik vast beginnen te rennen?
|
|
|
|
|
|
Astagfirullah, man, man, man het wordt nu toch wel tijd dat jullie in een afkickprogramma bij Oyibo en Malam op Batam komen(ranja met een rietje).
Hebben we net die Jeroen op de rail na een verblijf van enkele dagen, verpesten jullie het weer.
Eigen schuld dikke bult
|
|
|
|
On 01-03-2009 09:21 siebjans wrote: God alle jezusss zeg wat heb ik een ongelooflijke kater
Ben net wakker, hoe is dat gesteld met jullie??????
Was wel erugggg gezellig
|
Haha, geen spijt van gisteren inderdaad. Het was een leuke avond en ik hoop het binnenkort nog eens over te doen. Al vrees ik wel dat het dan op Bali zal zijn.. Nou ja, met bepaald gezelschap maakt het niet uit waar je bent natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
On 28-02-2009 06:40 siebjans wrote: ...
Haa, dan heb ik er vast 8 geteld
(de leden die er toch echt waren; Yerun, Ongeschoren Schaap, Putih en Sieb)
|
Jah, het was druk. Die fles drank is nog niet op trouwens. Is een literfles, dus dat wordt nog even stevig drinken vanavond.
|
|
|
|
|
|
Malam; als het een beetje meezit kom ik eind maart weer die kant op, dan laat ik mijn visum aflopen en kom ik wellicht langs Batam om naar Kuala Lumpur te gaan voor een tijdje. Als het nog meer mee zit neem ik ook een kennis mee.
|
|
|
|
|
|
Is goed, kunnen we je weer wat zelfbeheersing bijbrengen
Twee biertjes is genoeg( per kwartier)
Mama Oyibo en jochie Malam zullen je hartelijk ontvangen.
Je komt niet alleen???????
Hmmm maakt nix uit, moeder en ik nemen alles mee in het afkickprogramma.
Al is het een bouvier met lipstick
|
|
|
|
Voorons Jeroen, maakt het niet uit.
Of het een spin is of een slak. Nou ben ik nog kieskeurig.
Maarehh...................................................... laat maar
Mijn zoon is gauw weer terug. Gelukkig.
Er is hier een tent die Malam en ik frequenteren.
Die heet Rockeffellas.
Daar vellen we rokken 3 keer per week.
|
|
|
|
|
|
Nog één week dan ga ik Oyibo weer lastig vallen.
Moeder wacht al op mij
Alhamdulillah, Malam weer in zijn tuig, hihihihi.
De slakjes en de spinnetjes maakt moeder echt niet uit.
Moeder is niet kieskeurig, als zijn jongen er maar is
Maaaaaaaar we wachten echt op jou, dat geeft weer een extra dimensie in het leven van moeder en zoon
|
|
|
|
Verkopen ze op Batam dan ook bier???? Hahaaaa dat lekkere gersten-nat
Toen ik vanmiddag wakker werd riep ik luid en duidelijk "ik drink nooooooit meer", nou moet ik bekennen dat ik dat heb gelogen
Ik zit nu lekker achter mn laptoppie met jawel een heerlijk koel flesje Bintang, wat is Yogya toch heerlijk, Proost
|
|
|
|
|
|
|
Ha ha ha ha die brabanders doen het maar goed lang leve bavaria neem er nog maar een en dat om 23.40 uur
|
|
|
|
Ho ho 22.40u
En Ooooh wat mis ik een lekker "Bavariaatje"
|
|
|
|
|
|
Siebjans; jij en niet drinken da's natuurlijk een onmogelijkheid. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook niet aan moet denken om niet af en toe een wat (te veel) te kunnen drinken trouwens, je bent niet de enige
|
|
|
|
|
|
hmmm tja ik en niet een biertje lusten dat zijn er idd 2
Maar goed.......
Hee morgen weer terug in de ellende Yerun of al opgelost?
Die machine voor koffie, daar hou ik me voor aanbevolen he
Nee, ff serieus, morgen zie ik je misschien nog anders wens ik je veel succes/plezier in Bali of elders (in Batam krijg je een afkick curcus dus da weet ik ook nie.....  )
|
|
|
|
|
|
|
Nou ja AM mijn gedachten waren op dat moment bij het wielrennen in den Belg.
Moest even aan Sieb denken vandaar en geen rekening gehouden met java 1 sutu jam.
En wat moet ik nu lezen een lekkere Bintang gedronken !!!!! Terwijl in mijn koelkast een lekkere koude Bavaria stond, had ik meegenomen als Sieb misschien langs zou komen en nee ik drink geen bier dan maar een mango suice.
Dus Sieb de volgende keer en heus dat duurt nietzolang meer even naar Seminyak een lekkere Bavaria van de firma Swinkels, oke afgesproken
|
|
|
|
Hmmm latex dat klinkt goed! Ik zal het onthouden  (en nog wel in Seminyak Bavaria..)
yerun komt dacht ik volgende week naar Bali, heee ken jij voor mij niet een paar flesjes/blikjes Bavaria mee terug naar Yogya nemen???
|
|
|
|
|
|
|
AM, hmm whats the deal? kom je ze dan ook brengen in Yogya?
|
|
|
|
|
|
On 02-03-2009 17:46 siebjans wrote: hmmm tja ik en niet een biertje lusten dat zijn er idd 2
Maar goed.......
Hee morgen weer terug in de ellende Yerun of al opgelost?
Die machine voor koffie, daar hou ik me voor aanbevolen he
Nee, ff serieus, morgen zie ik je misschien nog anders wens ik je veel succes/plezier in Bali of elders (in Batam krijg je een afkick curcus dus da weet ik ook nie..... )
|
Het komt allemaal wel goed. Vandaag is in ieder geval 1 persoon op het vliegtuig naar Jakarta gegaan. Ik moet hier in Yogya nog wat dingen afhandelen voordat ik inderdaad naar Bali kom.
Ben een beetje grieperig, dus hoop dat ik over een weekje door kan vliegen naar het eiland der Honden, Demonen en Goden.
|
|
|
|
|
|
Ben een beetje grieperig, dus hoop dat ik over een weekje door kan vliegen naar het eiland der Honden, Demonen en Goden.
|
Hmmmmm, is geen griep, zal wel vermoeidheid zijn
|
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
|
|
19,030,746 pageviews |
|
|