indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Indonesië op z'n Nederlands > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Robert
User
User icon of Robert
spacer line

Dag allen,

Dinsdag is de grote dag dat mijn Balinese vriendin voor een paar manden naar Nederland komt.
Nu wil zij heel graag de mogelijkheid hebben om naar een tempel te gaan.

Kan iemand mij vertellen of er ergens Balinese tempels zijn in Nederland waar zij naartoe zou kunnen?

Mocht iemand ook nog andere plekken weten wat voor haar als indonesische erg leuk kan zijn hoor ik het graag.

Groeten Robert.

arjen2
User
spacer line

Robert,
er zijn geen tempels in Nederland. Wel is er een balinese gemeenschap, die 2 keer per jaar het galungan-feest viert. Dit betekent: eten, drinken, balinese dansen, en natuurlijk bidden, allemaal in balinese stijl.

Toevalig is 21 augustus a.s. het feest weer. Mocht je info (Brief met het programma) willen stuur me dan even een mailtje.

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Robert,
Je zou eens je licht op kunnen steken in de Indiase gemeenschap ofzo. Ook hindoe. Die zullen vast wel gebedsruimtes hebben.
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

Robert
User
User icon of Robert
spacer line

Weet iemand toevallig wel of er een Balinese gemeenschap hier in Nederland is? En zo ja, worden er dingen georganiseerd of zijn er websites waar info te halen valt?

darisini
User
User icon of darisini
spacer line

On 19-08-2004 15:20 JohanN wrote:
Robert,
Je zou eens je licht op kunnen steken in de Indiase gemeenschap ofzo. Ook hindoe. Die zullen vast wel gebedsruimtes hebben.
Groetjes, Johan

Al weer ff terug op tv was er een hindu tempel geopend in Den Haag. Dus ga een google'en dan vind je vast iets.

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Robert,
Groetjes, Johan

Ik denk dat de Indiase hindoe gemeenschap niet op Balinezen zitten te wachten omdat de Balinezen een eigen vorm van hindoeďsme aanhangen die nogal af schijnt te wijken van die van India.
Jan

ron broens
User
spacer line

misschien kunnen ze terecht in de boeddhistische tempel in waalwijk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

46,970,542 topic views - 220,705 posts - 13,433 topics - 15,739 members - last post @ 25-05-2017 20:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

85,556,819 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com