indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Hee Novi!!

Ik ben alweer te lang terug....dingin disini, jah! Was daar sept/okt voor drie weken. Ik probeer 3 maal per jaar te gaan, zeker met de huidige vliegprijzen...in juni betaal ik € 528,- voor retourtje Adam-Denpasar. Ik heb verder geen kosten daar, eet bij de warung voor 60 ct en bamisoepje tussendoor voor 16 ct. Eigen huisje, he. Emoticon: Party!

Als ik vanavond niet win bij een of andere loterij, dan kan ik pas over 6 jaar daar overwinteren...De dokter zegt dat ik voor Nederland de verkeerde genen heb! Emoticon: Cry

Emoticon: Cooool

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Zelfs ik als Nederlandse heb volgens mij de verkeerde genen voor Nederland, haha....brr, doe mij de zomer maar!

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

Ja dat mag je van mij weten hoor ben net 50 dus al weer over de helft van men leven hahahaha

gr,
F

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nee hoor senior, vriend Ike is 10 jaar ouder dan ik , maar, heeft een tropen temperament, niks geen ouwe sok:
Zijn alle Indische mannen zo???
Heel erg liefdevol
ben 57 jaar en ja Yoke,waar is de verjaardagskalender?

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

We hebben toch ook ooit een verjaardagkalender gehad ?

Vooruit dan zal ik het gemiddelde ook even opkrikken met mijn 65 jaartjes Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

On 02-01-2010 21:52 4yoke4 wrote: Vooruit dan zal ik het gemiddelde ook even opkrikken met mijn 65 jaartjes

Wij oudjes krikken wat af.

senior
User
User icon of senior
spacer line

Tja...

.

hati hati, pelan pelan

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Tja, Seni, dat heb ik nou tegen Potobucket... Jij hebt daar 638 foto's opgezet, meerendeels `natuurfoto's,' hoewel Verdonk, Halsema en Wilders ook eer wordt bewezen. En deze:

Bovenstaande afbeelding werpt enig licht op de desbetreffende natuurfoto's. Ik zou daar toch mee oppassen. Om jouw foto's te ge/misbruiken is weinig guna2 nodig...

senior
User
User icon of senior
spacer line

Weet ik Guna2, en ook ik ben het er helemaal niet mee eens dat een ieder zomaar alle foto's kan kopieren en gebruiken,hoewel ik daar op die site niets te verbergen heb>. natuurfoto's valt mee, niks onbetamelijks, voor zover dat nog bestaat in deze wereld.
Maar het is mij gebleken dat op heel veel sites je privacy niet gewaarborgd is, wellicht weet jij een betere site?

hati hati, pelan pelan

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Zoals je weet, gebruik ik de Public Folder van Dropbox. Die is beveiligd. Overigens denk ik dat je bij Photobucket ook een optie privé/openbaar hebt, maar ik weet niet waar.

senior
User
User icon of senior
spacer line

Bedankt..ik ga eens kijken op Dropbox.....De optie prive is bij P-Bucket moeilijk te vinden,cq niet te gebruiken....geprobeerd,maar word blijkbaar niet geaccepteerd als je een keuze maakt

hati hati, pelan pelan

guna2
User
User icon of guna2
spacer line

Het voordeel van Dropbox is dat je er niet alleen foto's en video's op kwijt kunt, maar alle soorten documenten/bestanden. Die kun je dan overal ter wereld raadplegen op een computer maar ook op je iPhone/iPod touch, terwijl: A mobile-optimized version of the website is available for owners of Blackberry phones and other Internet-capable mobile devices.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Heb een pc vraagje [alweer!]
Ik krijg het scherm niet groter.

rechts boven staat naast het kruisje [afsluiten] een dubbel vierkantje, dus het scherm verkleint.
Maar hoe breng ik het scherm weer op normale grootte?
Heb alles uitgeprobeerd...poehhh
Alvast bedankt . Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Confused

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ehm? Misschien nogmaals op hetzelfde vierkantje klikken? Emoticon: Yes!

It's only kinky the first time.

senior
User
User icon of senior
spacer line

Zou zo maar kunnen... Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Bye bye

hati hati, pelan pelan

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nee hoor dat werkt niet, het scherm blijft verkleinen en ik kan het scherm niet maximaliseren. Emoticon: Angry Emoticon: Confused Emoticon: Bye bye

senior
User
User icon of senior
spacer line

Mogelijk een vastloper, probeer de pc eens opnieuw op te starten, als dat niet lukt via het scherm dan ff de stekker uit het stopcontact...en weer normaal(dus niet in safety mode) opstarten

hati hati, pelan pelan

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Het kan van alles zijn, als je nu eens met je muis naar de kanten van je Internet explorer site gaat kan je dan als je een <-> pijltjes aan twee kanten ziet de pagina vergroten.Wat zie je naast die rode X twee vierkantjes of een vierkantje?Anders naar systeemherstel gaan, en je computer opnieuw een tijd of dag aan klikken, opnieuw opstarten, en je komt dan weer in de goede stand terecht.Of als je dat aandurft naar Windows Internet Explorer klikken, en naar eigenschappen gaan, daar op Algemeen de weergave van webpagina's op tabbladen wijzigen, Instellingen klikken (openen), en dan daar alle vinkjes aanklikken,zodat je in ieder vierkantje een vinkje ziet.
EN anders lees dit maar eens HIER
en anders doe het zelfde als dit grapje

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

senior
User
User icon of senior
spacer line

Zieleffe, denk dat jouw verhaal voor Merapi wat te ingewikkeld word, heb begrepen dat ze er niet al te veel vanaf weet, vandaar dat ik zei ff (geforceerd) opnieuw opstarten...

hati hati, pelan pelan

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Het kan van alles zijn, als je nu eens met je muis naar de kanten van je Internet explorer site gaat kan je dan als je een pijltjes aan twee kanten ziet de pagina vergroten

Zei Zieleffe,
maar zeg er dan ook even bij dat ze de linkermuisknop ingedrukt moet houden om de pagina uit te rekken naar links, rechts naar boven of naar onderen, dus vasthouden en trekken maar.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 03-01-2010 20:36 senior wrote:
Mogelijk een vastloper, probeer de pc eens opnieuw op te starten, als dat niet lukt via het scherm dan ff de stekker uit het stopcontact...en weer normaal(dus niet in safety mode) opstarten

Of gewoon de knop op de kast ingedrukt houden tot de pc uit is. Emoticon: Party! en dan weer opnieuw indrukken om de pc op te starten Emoticon: Very funny

ff proberen Merapi want dan kunnen we terug on topic Emoticon: Yes!

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 03-01-2010 21:14 4yoke4 wrote:

[quote removed]

Of gewoon de knop op de kast ingedrukt houden tot de pc uit is. Emoticon: Party! en dan weer opnieuw indrukken om de pc op te starten Emoticon: Very funny

Kan ook,maar soms wil de aan/uit knop ook wel eens niet werken bij een zg vastloper

hati hati, pelan pelan

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Ik denk dat uitrekken naar 4 kanten nog het beste advies is als de pc het tenminste verder nog doet, als het nu nog niet lukt kijk dan maar naar het plaatje van Zieleffe Emoticon: Angry

senior
User
User icon of senior
spacer line

Denk dat haar pc is overleden, we lezen niks meer van Merapi... Emoticon: Confused

hati hati, pelan pelan

Pamelabak
User
spacer line

Merapi,

Je hebt die pc nog niet zo lang geleden gekocht. Gewoon de helpdesk inschakelen.

Groetjes,
Pam

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

71,499,251 topic views - 232,282 posts - 13,672 topics - 21,892 members - last post @ 21-05-2019 18:36 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

118,401,814 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com