indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

esthero
User
spacer line

Hallo,

Voor mijn reis naar indonesie heb ik alleen een ticket geboekt+ 2 hotelovernachtingen in jakarta. Voor de verdere rondreis heb ik nog niks geboekt. Is het bij het boeken van hotels beter om dit online te doen of kun je ook bellen? Geen idee of ze een beetje engels spreken.

gr esther

elsbeth
User
spacer line

Hallo Esther,
Ik ben al 6 jaar niet meer in Indonesie geweest, maar heb begrepen dat het er alleen maar rustiger op is geworden. Zolang je niet tijdens de ramadan (september) er bent, en dan ook alleen op bepaalde plekken, hoef je niks te reserveren. Ik heb nog nooit iets van te voren vastgelegd, zo heb je alle vrijheid om te doen en laten wat je wilt. Er zijn echt overal pensions, hotels etc., geen probleem. Sommige mensen vinden het echter we prettig, het hangt echt van je instelling af. Wat zijn je plannen, heb je iets van een route uitgestippeld? Misschien hebben mensen nog concrete aanbevelingen, op schrijven en meenemen al die tips, leuke hotelletjes etc.
Heb je nog reismaatjes gevonden of zie je wel hoe het loopt. Maak je niet te druk, je krijgt vast een wereldtijd. Veel plezier, groeten Elsbeth

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Esther,

Over welke prijsklasse hebben we het? Niet alles valt op het internet te boeken en dan kun je idd gewoon even bellen (met een Indonesische SIM kaart uiteraard)
Ja ze spreken Engels, een beetje; precies zoals je het zegt. Maar in de duurdere hotels natuurlijk redelijk tot goed. Ligt eraan waar je bent (toeristenplaatsen) en met wie je belt...... Emoticon: Smile

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Pamelabak
User
spacer line

Esther,
Mijn man en ik gaan elk jaar voor 5 weken naar IndonesiŽ. Ik boek dan alleen een ticket en een hotel voor de eerste 2 nachten. De andere hotels doe ik in IndonesiŽ zelf. Wij weten ook nooit van te voren waar we precies heengaan. Vaak laten we het hotel waar we op dat moment verblijven de tickets en een hotel boeken, of we gaan naar een reisbureau. Onze ervaring is dat je je met engels goed kan redden en zeer zeker op de grotere eilanden, zoals Sumatra, Java en Bali.
Groet en een fijne vakantie toegewenst,
Pamela

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Bellen kun je proberen, maar in de meeste gevallen, behalve sterrenhotels, is het weggegooide tijd, hoop en beltegoed omdat vrijwel niemand je zal verstaan. Ter plekke iets zoeken moet zeer zeker wel lukken, maar dan wel buiten de Idul Fitri periode (ong. 1 oktober einde Ramadan, dan nog een dag of 5 tot 10 druk)

Ho Lee Fuk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,760,674 topic views - 236,717 posts - 13,710 topics - 28,479 members - last post @ 24-02-2020 06:50 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,110,874 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com