indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Nee, geen dramatisch verhaal uit Aceh waar liefdeskoppeltjes van het strand geplukt worden vanwege het vasthouden van handjes, maar gewoon een beetje Indonesische werkelijkheid.

De stranden ten zuiden van Yogyakarta (Parangkusumo, Parangtritis en Samas) zijn bekende plekken om op bepaalde avonden van de week naar toe te gaan om je vervolgens uit te leven op alles wat er aan vlees beschikbaar wordt gesteld. Van heinde en verre komen hier mensen op af om even hun lul te laten slingeren en vervolgens weer terug naar de stad te rijden voor het subuh-gebed.

Soms echter komt de Satpol PP (volkspolitie) in actie, en dan worden hoertjes en hoerenlopers opgepakt. Deze worden wellicht voorgeleid aan de rechter, of men doet een duit in het zakje voor de Ramadhan natuurlijk. Emoticon: Wink

'Prostituees gestoort door Satpol PP tijdens viezigheden'

PSK Diganggu Satpol PP Saat Mesum

BANTUL - Tiga pasangan mesum harus tertunduk malu saat tertangkap basah Satuan Polisi Pamong Praja (Satpol PP) ketika sedang asik bercumbu.

Ketiga pasangan tersebut berhasil diamankan dari dua tempat berbeda. Yakni Pantai Samas dan Pantai Parangkusumo, Parangtritis, Bantul Yogykarta.

Dalam razia yang digelar pada Senin (25/8/2008) dini hari tadi, petugas juga mengamankan 10 Pekerja Seks Komersial (PSK) yang sedang asik menjajakan diri di dua tempat tersebut.

"Operasi ini kita gelar guna menyambut bulan ramadhan. Kami ingin situasi dan kondisi menjelang bulan ramadhan tetap terjaga dan masyarakat bisa khusu beribadah," ujar Kepala Satuan Polisi Pamong Praja Pemkab Bantul, Kandiawan NA kepada wartawan.

Menurutnya, para PSK dan lelaki hidung belang yang tertangkap akan dibawa ke Kantor satpol PP untuk didata dan selanjutnya diserahkan ke Pengadilan Negeri Bantul.

"Mereka telah melanggar Perda Nomor 5 tentang pelarangan tindak prostitusi di Kabupaten Bantul. Mereka diancam dengan denda maksimal Rp10 juta atau kurungan maksimal Tiga bulan penjara," pungkasnya.

http://news.okezone.com/index.(...)satpol-pp-saat-mesum

Het zijn dus zeker niet alleen die 'vieze buitenlanders' die hier 'alle vrouwen komen neuken'. Emoticon: Shiny

Ho Lee Fuk

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ongeveer hetzelfde verhaal als in Pelanbuhan ratu, bepaald geen toeristisch trekpleister, maar meer een oord waar mensen uit Jakarta en omgeving hun weekenden en vakanties doorbrengen.
Het strand staat vol met tentjes waar je voor ieder wat wils kan vinden, met die verstande dat deze tentjes veelal in het bezit zijn van hogere plaatselijke politieofficieren, dus de boel wordt gewoon met rust gelaten.
Een doorn in het oog van eigenaren van een aantal aardige hotels, maar die staan dus machteloos.
Ook een geliefdkoost plaatsje voor de jonge heren uit heel IndonesiŽ afkomstig, die in Sukabumi hun opleiding tot politieagent volgen, het is algemeen bekend dat dit soort instellingen/scholen de disipline hooghouden, daar vallen nog wel eens slachtoffers ook, deze jongens moeten ook soms is uitblazen natuurlijk.
Ik zag er een jaar of drie geleden een jonge meid het hotel uitstrompelen die twee van deze uitblazende politieagenten in dop ter wille was geweest.
Op de vraag van mijn zwager aan de huilende meid wat er aan de hand was, kregen we antwoord, dat was het moment dat ik er achter kwam dat er in de Indonesische taal ook lelijke scheldwoorden bestaan.
Deze aankomende politieagenten hadden zacht gezegd zich niet erg gedisiplineerd opgesteld t.o.v. hun koopwaar Emoticon: Angry

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Ya , lelaki hidung belang .

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Yerun, idd bij sommige onder ons zeer bekent, vooral op "malam Kliwon" dan is het helemaal gekke huis daaro.

Ook is bekent dat ieder jaar net voor de Ramadan grootschalig de koppeltjes en vooral de meiden/vrouwen worden opgepakt! Het strand MOET schoon zijn tijdens Ramadan.

Wat vaak gebeurd met vrouwen van plezier (als ze op heterdaad betrapt worden), deze worden naar een soort opvoedkamp/gevangenis gestuurd, waar men een verplichte opvoedingscursus moet volgen. Zoiets als, foe dat mag niet en zo moet het wel bla bla... Na enkele weken als men vindt dat ze heropgevoed genoeg zijn laten ze de dame's weer gaan! Emoticon: Yes!

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Heropgevoed inderdaad.. *kuch*... maar dan is de Ramadhan wel weer voorbij, dus is het weer 10 maanden en 20 dagen centen verdienen voor de dames in kwestie.

Malam Kliwon ken ik alleen van horen zegge (echt waar)... maar misschien moet ik het eens zien. Emoticon: Wink

Ho Lee Fuk

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Probeer 't eens. Ook bij Gunung Kemukus vlakbij Solo. Zo leer je nog wat over de Javaanse (abangan) "vruchtbaarheidsrituelen". Een veel interessantere zienswijze, filosofie of geloof (of hoe men het ook wil noemen) dan die schijnheilige club van Allah-de-hakkebar. Onze Grote Schoenenmaker kan het niet meer bijhouden met zijn "zondige" volgelingen. Poor guy. Blijken toch ook moslims gewone mensen te zijn van vlees en bloed (met de nadruk op vlees). Dat is nu juist zo interessant op Java, men is KTP-moslim of -christen, maar daaronder borrelen nog steeds de oude Javaanse pre-islamitische (of pre-christelijke) rituelen die nog lang niet zijn verdwenen. Als het aan Sjors van de rebellenclub lag (Habib Rizieq), natuurlijk direct verboden met behulp van zijn gangsterachtige FPI of de legale politieke partij PKS.
Op naar de Ramadhan, de grootste jaarlijkse schijnheilige vertoning die men maar kan meemaken (liever niet maar noodgedwongen wel).

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 25-08-2008 13:06 siebjans wrote:

Wat vaak gebeurd met vrouwen van plezier (als ze op heterdaad betrapt worden), deze worden naar een soort opvoedkamp/gevangenis gestuurd, waar men een verplichte opvoedingscursus moet volgen. Zoiets als, foe dat mag niet en zo moet het wel bla bla... Na enkele weken als men vindt dat ze heropgevoed genoeg zijn laten ze de dame's weer gaan! Emoticon: Yes!

Dat op(hmmmmm)voedingskamp, zou dat geen taak kunnen zijn voor de politieagenten in opleiding die in grote getallen in Sukabumi zitten?
In het weekend trekken die naar Pelanbuhan ratu toe om deze dames te leren kennen, die hebben dus ervaring.

A propos Sieb effe offtopic, waar heeft u de uitdrukking hiero en daaro vandaan?
Deze twee woorden geven me altijd een beetje kramp in mijn buik, doet me denken aan een ding waar de gemiddelde forumbezoeker, maar ook Indo's geen goed gevoel bij krijgen. Emoticon: Nooo
Of met andere woorden ik denk alleen aan dat ding als ik op de toilet zit. Emoticon: Shiny
Met nadruk op gemiddelde, dus niet alle, dat voor de duidelijkheid. Emoticon: Wink

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Op 25-08-2008 13:28 schreef Yerun:
Heropgevoed inderdaad.. *kuch*... maar dan is de Ramadhan wel weer voorbij, dus is het weer 10 maanden en 20 dagen centen verdienen voor de dames in kwestie.

Malam Kliwon ken ik alleen van horen zegge (echt waar)... maar misschien moet ik het eens zien. Emoticon: Wink

Zekers een aanrader! Om eerlijk te blijven, ik ben er al wel eens geweest, om te aanschouwen hoor niet om "deelnemer" te worden, mij TE banaal. Alleen Yerun kun je nu beter enkele maanden wachten want net na de Ramadan duurdt het nog zeker een poos voordat alles weer "op volle toeren" draait.
Ik laat je wel weten als ik weer eens naar de nachtelijke "strand gamelang" ga luisteren Emoticon: Shiny

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Op 25-08-2008 14:36 schreef Malam:

...

A propos Sieb effe offtopic, waar heeft u de uitdrukking hiero en daaro vandaan?
Deze twee woorden geven me altijd een beetje kramp in mijn buik, doet me denken aan een ding waar de gemiddelde forumbezoeker, maar ook Indos geen goed gevoel bij krijgen. Emoticon: Nooo
Of met andere woorden ik denk alleen aan dat ding als ik op de toilet zit. Emoticon: Shiny
Met nadruk op gemiddelde, dus niet alle, dat voor de duidelijkheid. Emoticon: Wink

Ahumm, dit gebruik ik al jaren, ik denk dat dit is ontstaan tijdens chatten op de pc of zoo Emoticon: Blush
Ik bedoel hier gewoon mee, hier in... of daar in die stad of daar op die berg, tja hoe leggen we dit uit? Heb er geenszins andere bedoelingen mee, echt niet, maar als dit bij vele problemen geeft zal ik proberen me anders uit te drukken voortaan Emoticon: Stupid

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 25-08-2008 14:45 siebjans wrote:

...

Ahumm, dit gebruik ik al jaren, ik denk dat dit is ontstaan tijdens chatten op de pc of zoo Emoticon: Blush
Ik bedoel hier gewoon mee, hier in... of daar in die stad of daar op die berg, tja hoe leggen we dit uit? Heb er geenszins andere bedoelingen mee, echt niet, maar als dit bij vele problemen geeft zal ik proberen me anders uit te drukken voortaan Emoticon: Stupid

Welnee Siebjans, het was alleen maar nieuwsgierigheid.
Gewoon je ding doen, ik vind eigenlijk wel leuk.

Hitami
User
spacer line

Godsdienst in Indonesia maak de mensen Hypocriet.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 25-08-2008 14:39 siebjans wrote:

...

Zekers een aanrader! Om eerlijk te blijven, ik ben er al wel eens geweest, om te aanschouwen hoor niet om "deelnemer" te worden, mij TE banaal. Alleen Yerun kun je nu beter enkele maanden wachten want net na de Ramadan duurdt het nog zeker een poos voordat alles weer "op volle toeren" draait.
Ik laat je wel weten als ik weer eens naar de nachtelijke "strand gamelang" ga luisteren Emoticon: Shiny
haha, jeps, en dan onder het genot van een biertje alles aanschouwen. Emoticon: So funny

Ho Lee Fuk

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Op 25-08-2008 15:00 schreef Yerun:

...
haha, jeps, en dan onder het genot van een biertje alles aanschouwen. Emoticon: Smile

Precies Emoticon: Puh! Emoticon: Puh! Emoticon: Puh! , wel bier met ijsklonten erin, ze hebben in de meste warungs nl. geen koelkast, maar dat mag de pret niet drukke, alles went, zelfs een vent! ha ha dat zegt mijn vrouw tenminste Emoticon: Shiny

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Fout Hitami(althans volgens mij)
Alle religies, maar ook atheÔsten maken de wereld hypocriet, iedereen denkt de wijsheid in pacht te hebben, leeft daar naar en tracht zijn medemens van zijn gelijk te overtuigen.
Iedereen is met hetzelfde sop overgoten.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 25-08-2008 15:02 siebjans wrote:

...

Precies Emoticon: Puh! Emoticon: Puh! Emoticon: Puh! , wel bier met ijsklonten erin, ze hebben in de meste warungs nl. geen koelkast, maar dat mag de pret niet drukke, alles went, zelfs een vent! ha ha dat zegt mijn vrouw tenminste Emoticon: Shiny
met ijsklonten inderdaad, voor de echte Indonesische ervaring Emoticon: Nice

Ho Lee Fuk

spacer line  

On 25-08-2008 11:38 Yerun wrote:

De stranden ten zuiden van Yogyakarta (Parangkusumo, Parangtritis en Samas) zijn bekende plekken om op bepaalde avonden van de week naar toe te gaan om je vervolgens uit te leven op alles wat er aan vlees beschikbaar wordt gesteld. Van heinde en verre komen hier mensen op af om even hun lul te laten slingeren en vervolgens weer terug naar de stad te rijden voor het subuh-gebed.

Soms echter komt de Satpol PP (volkspolitie) in actie, en dan worden hoertjes en hoerenlopers opgepakt. Deze worden wellicht voorgeleid aan de rechter, of men doet een duit in het zakje voor de Ramadhan natuurlijk. Emoticon: Wink

[

He? T*ring zeg!
en ik altijd maar denken dat Parangtritis een uitgestorven, vies strand was met een veels te gevaarlijke branding om te zwemmen, waar helemaal niks valt te beleven....en nou lees ik dit Emoticon: Confused

Wat moeten we er precies bij voorstellen....een openlucht orgie op het strand met overal wippende Javanen...?
Dat verwacht je toch niet in IndonesiŽ! Emoticon: Smile

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ja ouwe bekende, zo ziet het er inderdaad uit.. maar in het openbaar wippen kan niet hoor.. wellicht gewoon in de losmens op steenworp afstand.

Ho Lee Fuk

elsbeth
User
spacer line

He jammer, Yerun, ik dacht nog dat je met wat leuk beeldmateriaal zou komen. ....
He en Sieb, doe jij lekker je ding daaro. En Malam, doe jij je ding nog wel eens?
Sorry heren, ben een beetje melig, maar "je ding doen", dat vind ik nou weer zo'n vreselijke uitdrukking.

Groetjes Elsbeth

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ja Elsbeth, ik doe mijn ding nog dagelijks, althans wat ik onder dingen verstaat, ja het is inderdaad een vreemde uitdrukking hahahaha.
Beeldmateriaal????????
Heeeeee Elsbeth pas op hť.
Melig mag, maar het moet wel onder de kerstboom blijven. Emoticon: Wink

zieleffe
User
spacer line

Off topic
Mijnheer dinges die ging is naar die ding is.............. kijken.
Hij keek in de week wel verschillende keren.
Maar wat ie zag was niet dat ding van zijn, zijn dinges.
Maar zijn hand bedekt boven zijn dinges......
Hallo mijnheer ding, herken je, je ding, dan met je ogen of is het allemaal maar gezeik.
Lus je nog saucijsjes http://i212.photobucket.com/al(...)voobesnedenworst.jpg

zulke borden plaatsen zou dat helpen bij die stranden

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

De Ramadhan is ieder jaar het toppunt van hypocrisie. Idd hoeren die worden opgepakt, vervolgens in de heropvoedingskampen genomen worden door hakbar-politieagenten die netjes wachten met eten totdat de zon is ondergegaan maar wel deze prostituees verkrachten. Ik ben blij dat ik niet met de Ramadhan is Indonesie ben. Bah. Dat schijnheilige gedoe op de TV ook..

Gracias. Sama sama

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Op 25-08-2008 19:54 schreef elsbeth:
He jammer, Yerun, ik dacht nog dat je met wat leuk beeldmateriaal zou komen. ....
He en Sieb, doe jij lekker je ding daaro . En Malam, doe jij je ding nog wel eens?
Sorry heren, ben een beetje melig, maar "je ding doen", dat vind ik nou weer zon vreselijke uitdrukking.

Groetjes Elsbeth

Als ik daar ben, doe ik mijn ding, en dat is lauw bier drinken met ijsklonten en kijken om me heen, heeeeeeeerlijk Emoticon: Nice
Enne Malam, zie je nou! Els gebruikt ook het woord Daaro Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Wink Emoticon: Yes!

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ze kan het natuurlijk vragen, maar bij komt op de vraag, doet Elsbeth het zelf ook nog wel eens met haar ding? Of met die van een annder? Emoticon: Nice

It's only kinky the first time.

elsbeth
User
spacer line

Maak je geen zorgen, Oyibo, ik doe de mijne en de zijne ook nog met enige regelmaat.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Man gezocht
Een eenzame vrouw van 70 jaar, wilde weer opnieuw trouwen.Ze plaatst een
advertentie in een locale krant met de tekst:

MAN GEZOCHT!
MOET IN MIJN LEEFTIJDGROEP ZITTEN (70's),
MOET MIJ NIET SLAAN,
MOET NIET WEGRENNEN VAN MIJ,
EN MOET GOED IN BED ZIJN!
REAGEREN IN PERSOON ZELF.

Na 2 dagen gaat de deurbel. Hoewel ze er tegenop zie, opent ze de deur. Voor
haar ziet ze een grijze man zonder armen en benen in een rolstoel.
"Je denkt toch echt niet dat ik jou zou willen", zegt de vrouw,
"Kijk nou eens naar jezelf........je hebt geen benen!"
De oude man glimlacht, en zegt; "Daarom kan ik niet wegrennen van jou"!

Ze gromde een keer. "Je hebt zelfs geen handen!"
Weer glimlachte de oude man en zegt; "Dan kan ik je ook niet slaan!"

Ze kijkt met een doordringende blik naar de oude man en vraagt; "Ben je nog
steeds goed in bed"?
De man gaat goed in zijn rolstoel zitten en met een enorme glimlach zeg hij;
"Ik heb toch op de deurbel gedrukt"?

Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

even de meligheid doorbreken

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

94,618,867 topic views - 242,009 posts - 13,759 topics - 35,450 members - last post @ 15-10-2021 19:42 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

154,245,558 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com