Ter uitbreiding van de website
http://sulawesi.startpagina.nl ben ik op zoek naar links die te maken hebben met Sulawesi en op dit moment nog niet op de website vermeld staan.
Daarom hier het verzoek om alle links gerelateerd aan Sulawesi hier te vermelden. Vermeld er tevens bij wat je mening is van de website en waarom deze opgenomen zou moeten worden op de pagina. Ook eigen websites mogen hier vermeld worden, maar ben eerlijk en vermeld er even bij dat het je eigen website is. Dit heeft verder geen invloed op het al dan niet plaatsen uiteraard.
Allerhande websites zijn welkom, maar het gaat er vooral om uiteindelijk nuttige links op te nemen op de website. Je krijgt in ieder geval eeuwige roem voor het aanmelden van de link(s) in dit topic. Er is wat mij betreft geen limiet in het plaatsen van het aantal links hier. Leef je uit dus!
N.B. Ik weet dat er duizenden links te vinden zijn via Google e.d., maar in dit geval hoop ik erop dus een beetje menselijk werk toe te voegen aan de pagina's, en dus niet de eerste 100 resultaten uit de zoekmachines te halen.