indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Confy
User
User icon of Confy
spacer line

Zijn er mensen hier die ervaring hebben met het zoeken van werk in Indonesie?

Ik ben zelf afgestudeerd HBOťr in Bedrijfskundige Informatica en heb ervaring met het ontwikkelen van webapplicaties en werken met grote organisaties..

mijn vriendin is van Surabaya(sidoarjo vlakbij Emoticon: Wink ) en de keren dat ik daar geweest ben is het mij erg bevallen.. Ik heb al een baan maar ik ben wel benieuwd hoe anderen werk gevonden hebben in Indonesie en welke route zij hebben bewandeld om daar te komen Emoticon: Smile

dus deel je verhalen ik ben erg geinteresseerd Emoticon: Wink

ps. in sep begin ik met cursus indonesisch Emoticon: Yes!

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

hallo, confy

ik ben ook op zoek naar werk in ID, maar ik heb een gebrek aan theorie,en een overvloed aan praktijk.
ik ken wel mensen die hebben gewerkt in ID maar velen zijn alweer terug in NED.
ik zal kijken voor je of ze via deze weg contact met je op nemen,en je meer te kunnen vertellen over hoe en wat.
ik zelf wil graag een opleidingscentrum + school beginnen(gericht
naar de bouwsector).
en wil graag in de aannemerij, ik heb contacten die mij daar verder mee helpen ,maar zeggen dat het geen makkie wordt.
dus dat moet ik nog goed bekijken .

wat wil jij graag voor werk doen?

misschien kan ik je doorsturen..

vr gr rob

like to live in ID,but it takes a while to get there

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

maar woon je ook al in indonesiŽ?

like to live in ID,but it takes a while to get there

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 17-08-2004 10:38 Confy wrote:
Ik ben zelf afgestudeerd HBOťr in Bedrijfskundige Informatica en heb ervaring met het ontwikkelen van webapplicaties en werken met grote organisaties..

Ik heb vorig jaar ooit eens meegedaan aan (gefigureerd in) een sigarettencommerical in Jakarta... daar vroegen ze alleen bule's voor en zo kwam het dat er op deze goede (draai)dag vele tientallen arriveerden als figurant. Wat ik me herinner waren de meeste toch IT'ers die voor grote bedrijven in JKT werkten (business district, kemoryan als ik het goed heb). Ik heb helaas geen adressen voor je... Mocht je binnenkort weer eens in ID/ JKT zijn en je ziet wat expats spreek deze dan gewoon aan... wie weet zit er wat bruikbaars tussen... BI/IT moet toch wereldwijd wel gewild zijn... Succes

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,937,086 topic views - 234,973 posts - 13,697 topics - 25,709 members - last post @ 17-11-2019 00:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,784,290 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com