indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

belgianguy
User
User icon of belgianguy
spacer line

't is maar dat ik me afvroeg of er verschillende types multiple entry visa zijn, want de vorige keer was de code E462 en nu dus D212, anders ziet dat er allemaal hetzelfde uit, ik vind het in ieder geval een heel handig visum, zeker veel tijd-en kostenbesparend!
in de ambassade in brussel noemen ze dat niet meer een business visum, maar gewoon een 'visum meerdere reizen'...een naam van een sponsor staat er ook niet op...wat je precies business-gewijze met dit visum mag doen is me niet heel duidelijk, ik 'bezoek' ook bedrijven met een gewone visum-on-arrival (daar staat trouwens op valid for tourist, social or business visit)...in ieder geval heeft nog nooit 1 enkele leverancier of cargo-agent naar mijn visum gevraagd (enkel naar mijn rupiah of $ Emoticon: Shiny )

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Oke, dank voor je info Belgian, rest mij nog een vraagje;
je meld dat er op een VOA staat valid for tourist etc, etc, weet jij toevallig (of iemand anders die dit leest) wat er precies staat wanneer je een SosBud hebt? Dus ik vraag niet wat je niet mag, ik vraag wat staat er op?

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,265,067 topic views - 240,165 posts - 13,729 topics - 33,260 members - last post @ 25-09-2020 14:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

138,995,477 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com