indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Website & forum informatie > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Als onderdeel van ons plan om de forums verder uit te breiden zijn we naar verschillende mogelijkheden aan het kijken om gebruikers te waarschuwen over nieuwe berichten en onderwerpen op het forum. Daarom hebben we enkele vragen om te zien wat het meest gewaardeerd wordt zodat we hieraan kunnen gaan werken.

1. Wil je informatie ontvangen over nieuwe onderwerpen op het forum?

2. Wil je informatie ontvangen over nieuwe onderwerpen in bepaalde subforums op het forum?

3. Wil je informatie ontvangen over nieuwe berichten in onderwerpen?

4. Hoe vaak wil je informatie ontvangen?

Ga er vanuit dat je alleen email zult ontvangen als je hierom gevraagd hebt. Dit zal altijd het geval zijn op het forum.

Tips en andere informatie is altijd welkom natuurlijk. Dit kun je gewoon hier kwijt, maar uiteraard ook per email.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Jeroen, waarover ik je vanmiddag sms-te, dit probleem is opgelost! Lag aan me zelf, he wat ben ik een prutser zeg op het gebied dat PC heet Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Blush

Voor mij is de info voor bepaalde zaken (zie jou voorbeelden) niet echt nodig, dit omdat ik het wel leuk vind om overal tussendoor te zoeken naar alles wat leeft, dus naar nieuwe topics, laatste nieuws etc, etc.. Emoticon: Party!

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

spacer line  

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Jeroen
Om nou info te krijgen over reacties op topics is/ kan best intensief zijn. Gezien de reacties hier.
Wel `t vermelden waard dat we hier een TOPPIE forum hebben zo. Heel interressante en waardevolle reacties.
Wat ik me wel afvraag, kan ik het zo instellen dat de nieuwste reacties eerst getoond worden, nu moet ik door navigeren naar de laatste pagina??

BTW, complimentje hoe je dit voor mekaar hebt!!

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

elsbeth
User
spacer line

Hai jeroen, ik sluit me bij Siebjans aan. Vind het prima zo, ik laveer overal een beetje tussendoor, klik altijd "actieve onderwerpen" aan en blijf zo een beetje bij de tijd. Ik zoek nooit op een bepaald subforum, maar als ik dat zou willen, gaat dat nu ook makkelijk.

Groetjes Elsbeth

spacer line  

Hallo die Jeroen,

Ik ben het helemaa met de vorige sprek(ster)er eens. Ook ik surf vaak over het net maar gebruik vaak als uitvalsbasis deze site. We gaan zelf elk jaar naar Bali. We denken eriver om volgende jaar eerst 134 dagen naar Bali en vervolgens 14 dagen naar Lombok te gaan.
Zijn er mensen die ervaringen hebben met vakanties op Lombok? dan graag jullie reacties.

mdvr.gr Hendrik

elsbeth
User
spacer line

Precies of ongeveer 134 dagen Bali, Hendrik??
Had het dit weekend met mijn zus nog even over Lombok (zij heeft veel plekken in Indoensie gezien). Zij vond Lombok erg droog en erg islamitisch. Ik kan er zelf niet over oordelen, voor strand begrijp ik dat je beter op Lombok dan Bali kan zitten, maar daar weten de kenners meer van.
Groet Elsbeth

jhgeelen
User
spacer line

Jeroen, ik vind het best zo als het nu is. je weet waarschijnlijk alwel dat ik niet het actiefste forumlid ben, want ik lees wel alles maar onthoud mij van commentaar, al zou ik dat wel willen.. dat heeft een reden, Ben nu aan het sparen om te proberen volgend jaar met een paar vrienden naar Surabaya te gaan, al zie ik wat tegen de vliegreis op gezien mijn leeftijd/gezondheid.iedereen groetjes van Joop Geelen

lenyjo1913
User
spacer line

Jeroen ook ik vind het best zo,zo als het nu is.
Heb ook niet altijd even veel tijd maar als ik achter de P.C. zit kijk ik toch altijd even ,maar ik ben nou een maal een type die niet altijd antwoord durf te geven.
Momenteel ben ik zelf ook nog steeds op zoek naar antwoord over mijn ouders,maar helaas schiet dit ook niet zo op.
Toch hoop ik volgende maand naar Bali te gaan,even er tussen uit.
Aan iedereen de groeten lenyjo.

lenyjo1913
User
spacer line

Jeroen ook ik vind het best zo,zo als het nu is.
Heb ook niet altijd even veel tijd maar als ik achter de P.C. zit kijk ik toch altijd even ,maar ik ben nou een maal een type die niet altijd antwoord durf te geven. Emoticon: Blush
Momenteel ben ik zelf ook nog steeds op zoek naar antwoord over mijn ouders,maar helaas schiet dit ook niet zo op.
Toch hoop ik volgende maand naar Bali te gaan,even er tussen uit.
Aan iedereen de groeten lenyjo. Emoticon: Bye bye

Milani
User
spacer line

Zoals het nu is is het helemaal ok regelmatig op de hoogte gehouden worden over nieuwe onderwerpen.
Chapeau Jeroen Emoticon: Yes!

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

hee Jeroen je doet iets goeds zeg, iedereen positief! DAAR MOET OP GEDRONKEN WORDEN HI HA HOO...... vanavond dan maar Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Goed te horen dat het weer werkt Siebjans.

Ik inventariseer alle antwoorden en kijk daarna wat ik ermee kan. Het is altijd een extra optie, dus niemand zal verplicht worden er gebruik van te maken. Verder dank voor de ondersteuning allemaal uiteraard Emoticon: Smile

Biertje heb ik gemist geloof ik Emoticon: Blush

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Op 21-08-2008 03:10 schreef Jeroen:

Biertje heb ik gemist geloof ik Emoticon: Blush

Geef niet ik heb die dan zelf maar opgedronken, heb me daar maar even voor opgeoffert Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

PakGi
User
spacer line

Aduh, bodoh dese PakGi; ik hoef geen aparte emails te krijgen voor elk blog dat uitkomt, maar ik kan niet vinden hoe ik bij mijn persoonlijke instellingen kom om dat aan te geven.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

PakGi; die instelling kun je via onderstaande link veranderen:
http://blog.indonesiepagina.nl(...)ettings/settings.php

Mocht het niet lukken, stuur me even een emailtje, dan maak ik het alsnog in orde voor je.

ariesat
User
spacer line

Hallo jeroen een vraag ik heb geen nieuwe meldingen ontvangen nederland wel verstuurd engels of was er geen nederlandtalig. Grt arie

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,819,210 topic views - 234,889 posts - 13,695 topics - 25,607 members - last post @ 13-11-2019 12:09 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,604,416 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com