indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wij willen straks op Bali 1 nachtje in een supermooi hotel (vila) verblijven.
Wat is dan het beste?

Het Alila Ubud of het Royal Pita Maha, of is er iets beters.

Ben benieuwd!

Milani
User
spacer line

www.fourseasons.com/sayan

Dit is doch echtg het paradijs.

Er hangt wel een prijskaartje aan hoor. Emoticon: Party!

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hi all,
Wij zijn net terug uit Bali en afhankelijk wanneer je gaat raad ik aan om van tevoren even te bellen en eventueel te reserveren. Ik kom al sinds 2000 in Indonesie en voor het eerst hebben we gemerkt dat de hotels/resorts vooral in Bali poepie vol zaten.
Buiten hoogseizoen zal het wel meevallen, maar nu was het gekkewerk.

Begin de details te vergeten

elsbeth
User
spacer line

Dag Johan, je bent weer terug van je trip met je gezin. Ik ben benieuwd hoe je kinderen het vonden, waren ze al eerder in Indonesie geweest? Waar ben je geweest, alleen Bali of nog andere eilanden? Zou het leuk vinden er iets van te horen. En een goede tip van je, het reserveren in het hoogseizoen. Moet er niet aan denken om volgend jaar met 4 kinderen door de hitte te slepen. Met z'n tweetjes is alles toch anders dan met z'n zessen.

Groet Elsbeth

pimpam
User
spacer line

Royal Pita Maha vond ik veruit het mooist. Wel wat trappetjes, maar het uitzicht is adembenemend en de service was top. Veel aandacht voor detail, waardoor ik et royal 10x mooier vond dan alila.

Trouwens, FourSeasons als je in Bali bent? Dat hotel is toch veel te Westers Emoticon: Bye bye Leuker is om echt de Balinese sfeer in je hotel te hebben.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,338,756 topic views - 229,479 posts - 13,648 topics - 19,984 members - last post @ 19-12-2018 15:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

110,250,838 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com