indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Milani
User
spacer line

Vorig jaar hebben wij een koffer met inhoud 20 kg via postkantoor Renon in Den Pasar laten verschepen naar huis in Nederland. De koffer werd helemaal met rafia ingepakt zoals ze hier op schiphol zouden sealen echt helemaal geweldig en voor weinig geld nl 32.=. Het enige nadeel is als je het per boot doet dan duurt het wel een poosje in ons geval 4 maanden. Velen dachten dan ook dat de koffer nooit meer aan zou komen. Maar wil je het snel in huis hebben dan neem je luchtpost maar betaal je ook bijna het 10 voudige. Voor ons geen optie.

Stel dat wij een mooi meubelstuk of iets dergelijks willen verzenden naar Nederland hoe kunnen we dan het beste te werk gaan.

Hoop dat je ons een goede tip kunt geven en danken je hiervoor. Emoticon: Worship

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Wij hebben wel eens een meubelstuk laten verschepen in een container. Duurde inderdaad ook een maand of 3 a 4....via Bali JeffHouse in Renon, Denpasar geregeld...dat was geloof ik ongeveer 100 euro per halve kuub...

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

In de bali advertiser las ik laatst nog een in Nederlands een advertentie;
"vanaf euro 99,- thuisbezorgdienst. Naam Export Service Centre.
website: www.exportservicecentre.com
e-mail: annekeRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.escindo.com

Heb er geen ervaring mee maar wie weet kunnen hun jou vraag beantwoorden.
Emoticon: Yes!

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Milani
User
spacer line

Helemaal geweldig!
Hier kunnen we weer wat mee. Emoticon: Party!

bali-style
User
User icon of bali-style
spacer line

wij verzenden goederen vanuit Bali voor 150,- euro per 1m3
dit is inclusief: documenten, transport, en inklaren goederen in nederland ex BTW over aangekochte goederen

de genoemde 99,- bij de exportservice is per halve cub

Gr,
Frank

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

spacer line  

On 10-08-2008 11:18 bali-style wrote:
wij verzenden goederen vanuit Bali voor 150,- euro per 1m3
dit is inclusief: documenten, transport, en inklaren goederen in nederland ex BTW over aangekochte goederen

de genoemde 99,- bij de exportservice is per halve cub

Gr,
Frank

Zijn al deze NL kosten ook incl. ?

Admin/doc fee
eco tax
ispc fee
un-reloading fee
wharehouse fee

en eventuele fyco kosten?

Wimroma
User
spacer line

Hallo, wij zijn gisteren thuisgekomen vanuit Bali.
Ik heb het een en ander laten verschepen en ben aan het adres gekomen via de Hollandse eigenaaar van hotel Adirama in Lovina.
Lacasa furniture.
Jl. By Pass Ngurah Rai Pesanggaran No. 67 XL.Denpasar.
Mr. Han 081805352735
Ik betaalde 170 US$ per kuub. Hiernaast voor het totaal nog 60 US$ voor fulmination.
Is ongeveer 130 euro per kuub.
Ik had totaal 2,8 kuub en betaalde totaal 5.300.000 Rp. In Holland komen de BTW etc. erbij. Dit is overal zo.
|Die Anneke adverteert in Bali advertiser met de goedkoopste op dit gebied, zij rekent 270 euro per kuub.
Toch wel een verschil!!!
Groet, Wim.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Dat is idd een verschil, maar zit er bij die Anneke misschien ook de inklaring etc in NL al bij geteld?

Want ook zoals je meld dien je als particulier idd BTW te betalen, alleen moeten je goederen nog ingeklaard worden/gelost worden/ opgeslagen worden, dat zijn ook behoorlijke kosten in NL.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Bali-Style bijvoorbeeld praat al over een prijs van 150 euro "incl inklaren IN NL"
En Wim als ik 170 + 60 USD omreken is dat ook circa 150 euro/cuub, verder praat je dan over "de BTW ETC" dus neem ik aan dat je met ETC bedoeld o.a. de inklaring nog betalen in NL, dus..... Emoticon: Party!

Heerhugo
User
spacer line

ik heb reeds van exportserivce.com gebruikt gemaakt. 270,- per kuub is idd incklusief de inklaringskosten en transport tot aan de deur. Ik ben natuurlijk altijd opzoek naar goedkopere en betrouwbare cargo adressen, dus als iemand wat weet....

groetjes,

hugo

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,819,210 topic views - 234,905 posts - 13,695 topics - 25,622 members - last post @ 13-11-2019 20:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,614,812 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com