indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Inezm
User
spacer line

Volgende maand ga ik voor 4 weken naar Bali. Omdat ik ook naar Lombok wilde gaan heb ik bij de huisarts malariatabletten gevraagd.
Echter bij de apotheek sloeg ik zowat stijl achterover van de prijs en had zoiets van laat maar zitten dan.
Maar wellicht kan iemand mij vertellen of je ze uberhaubt nodig hebt op Lombok en of je de malariatabletten niet toevallig voor een schappelijke prijs op Bali kan kopen????

spacer line  

Hoy Ine,
Kijk eens op http://www.balichemist.com/ , daar vind je in het Engels al de medicijnen die verkrijgbaar zijn in Bali.
Stuur anders even een mailtje naar de eigenaar van die apotheek.
Verder horen wij wel eens dat malariatabletten soms nare bijwerkingen hebben, Bali is volgens de autoriteiten malariavrij, Lombok echter niet.
Leuke vakantie gewenst,
Tuti en Jan

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Je zou even kunnen zoeken hier, er is al meer over gezegd. Het zoek-knopje zit rechtsboven. Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,066,962 topic views - 235,022 posts - 13,697 topics - 25,776 members - last post @ 19-11-2019 15:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,882,060 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com