indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

esthero
User
spacer line

Hallo,

In oktober ga ik voor 4 weken alleen naar java en bali. Ik ben benieuwd welke hotels leuk zijn backpackers, in welke hotels komen de backpackers? Plaatsen waar ik naar op zoek ben voor deze hotels zijn:
java: bandung, pangandaran, yogyakarta, malang
bali: lovina, ubud, kuta.

Dus ben op zoek naar leuke, betaalbare hotels waar backpackers heengaan.

groetjes esther

spacer line  

Hallo Esther
Ik ga over 2 weken naar Sumatra en daarna Java/Bali. Zal je op de hoogte houden mbt hotels aldaar. Ik vertrouw zelf meestal op de bijbel voor backpackers: Lonely Planet....
Ciao,
Rach

belgianguy
User
User icon of belgianguy
spacer line

in yogyakarta heb ik een goed adresje, Nuri losmen, daar kom ik al jaren, het is heel goed gelegen in de omgeving van sosrowijan, heel vriendelijk en bovendien spotgoedkoop (40.000 rupiah voor nette kamertjes met badkamer), de grote plus is het gemeenschappelijike terrasje boven, daar ontmoet je de andere backpackers...
in kuta heb ik nog zo'n adresje, Puri Agung Homestay, in de omgeving van poppies, goed gelegen en ook lekker goedkoop (35.000 rupiah voor kamer met badkamer) weerom met een terras boven waar je lekker kunt ontspannen en een babbeltje slaan met andere backpackers
beide hotels staan in de lonely planet vermeld dacht ik (effe googlen?)

cenakel
User
spacer line

Hoi Esther

In Pangandaran hebben we bij Adams Homestay gezeten. Absoluut de beste en gezelligste. Iets duurder, maar de moeite waard. Scooter huren en zeker naar Batu Kares rijden. In Yogjakarta naar Setia Kawan losmen(Bedhot). Waanzinnig guesthouse van Tattookunstenaar/Schilder Bedhot.
Probeer wel te reserveren. Kamers rond de 5 euro. Hebben ook een te gek restaurant. Vanuit hier kun je een trip naar Bali boeken voor 250.000 IRP. Stops bij Borobedur, Bromo, overnachting s'morgengens naar de vulkaan en na het ontbijt naar Denpasar, all-in.Op Bali zou ik voor oktober nog niets reserveren. Alle toeristen zijn dan bijna weg en als je dan voor langere tijd boekt kun je veel korting krijgen. Rugzak stallen en rondlopen. In Poppies zitten de leukste met al de backpackers.

Veel plezier en genieten, Peter

senior
User
User icon of senior
spacer line

Goedkoopste in Lovina voor backpackers: Harris homestay in het centrum van Kalibukbuk en Gede's homestay , net voorbij Anturan>>beide staan als het goed is in de lonely planet.

hati hati, pelan pelan

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ehm...... post van Esther is van augustus VORIG JAAR...

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

senior
User
User icon of senior
spacer line

tjee..daar hebben we dan mooi niet naar gekeken in de gauwigheid, maar wellicht hebben anderen er nog wat aan...

hati hati, pelan pelan

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

De moderne backpacker............

Zo te zien een Canadees

Bron Kompas

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

senior
User
User icon of senior
spacer line

Toch wel handig,zo'n karretje: scheelt een hoop pijn in je rug....

hati hati, pelan pelan

spacer line  

Senior ik sliep in jan in Hotel Dupa(Kalibukbuk-Lovina) voor 60.000 en voor 20.000 kreeg ik er ook nog een scooter bij uiteraard wel voor min 5 dagen maar ik ben er 10 of 11 geweest en ga daar in okt weer naar toe ben benieuwd of de prijs hetzelfde is maar wil weer min een week..

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,760,674 topic views - 236,717 posts - 13,710 topics - 28,479 members - last post @ 24-02-2020 06:50 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,111,487 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com