indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

henkw
User
spacer line

Kan iemand mij tips geven of een adres van een villa / Bungalow (min. 2 slaapkamers en prive zwembad) in Seminyak of Legian.
Liefst dicht bij de kust. Is voor de periode van 02-10 t/m 13-10.

Alvast bedankt.

P.S. ik zoek geen villa's van 300 dollar p.n.

daft_punk
User
spacer line

daft_punk
User
spacer line

genoeg keus zeker in die periode

henkw
User
spacer line

Dank je wel voor de tip. Maar de meeste die ik kan vinden zijn "in de buurt van".

Misschien heeft u voor mij een link ?

daft_punk
User
spacer line

ik ken ze niet maar ik zoek even op de bali startpagina ener is genoeg te vinden.

http://www.resorttunjungbali.com/inside/index.php

Cynthib
User
User icon of Cynthib
spacer line

Ik heb een villa (Bali Dream Villa in Seminyak) geboekt via bookings.com. Werkt perfect en je kan tot 24 uur voor aankomst kosteloos annuleren, betaalt achteraf en geen boekingskosten. Succes Emoticon: Bye bye

Cynthib
User
User icon of Cynthib
spacer line

www.villasdbali.com heeft trouwens ook hele mooie villa in verschillende prijsklassen

Cynthib
User
User icon of Cynthib
spacer line

O ja (sorry, volgende keer denk ik eerst na en begin dan te typen) ! Je moet bij die laatste onderhandelen over de prijs, daar kan voor een week echt nog wel wat vanaf hoor!

schaap
User
spacer line

In deze villa's gaan wij september weer met 9 peronen.Zijn er in mei ook geweest is goed bevallen en redelijke prijs. Gr Theo Schaap
http://www.kumpul-kumpul.com/Accommodations.php

markiov
User
User icon of markiov
spacer line

Vorige keer met www.balirent.com geweest
Goed geprijst! alles goed geregeld

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,962,080 topic views - 240,271 posts - 13,732 topics - 33,685 members - last post @ 22-10-2020 04:12 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

140,232,944 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com