indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wat kost een retour Denpassar - Yogyakarta?
Een aantal jaren geleden zijn wij met "Wingsair" naar Yogya gevlogen.

Maar wat zal een retour ticket op dit moment kosten?

Ik geloof dat er drie maaschappijen op Yogya vliegen
Wingsair, Lionair en Garuda

Het heeft geen zin om op internet naar de prijzen te zoeken, omdat wij op de luchthaven zelf veel goedkoper uit waren.

Groet,

Peter

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Als ik op de LionAir website kijk - waar je ook direct kunt boeken - zie ik 550.000 Rupiah inclusief alle toeslagen, vertrek morgenochten om 06:20. Doordeweeks is het vaak nog wat goedkoper, is er een feestdag in de buurt is het vaak duurder. Maar dat is wel via internet gezocht natuurlijk... prima maatstaf voor mij overigens als ik tickets moet hebben.

Zie niet hoe het anders nog 'veel goedkoper' kan, veel minder dan 35 euro is niets, en voor niets gaat de zon op Emoticon: Wink

spacer line  

....en die prijzen op de Lion site zijn lager dan aan de Lion balie op de luchthaven.

leomanado
User
spacer line

Ik heb net geboekt voor een vriendin voor het weekend. Jogya-Denpassar kost met Lion rond de 540.000 ( zaterdag) en terug met Mandalo ongeveer 425.000 ( maandagochtend) Totaal dus rond de 1 juta. Met Garuda ben je dat enkele reis kwijt.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 01-08-2008 16:57 leomanado wrote:
Ik heb net geboekt voor een vriendin voor het weekend. Jogya-Denpassar kost met Lion rond de 540.000 ( zaterdag) en terug met Mandalo ongeveer 425.000 ( maandagochtend) Totaal dus rond de 1 juta. Met Garuda ben je dat enkele reis kwijt.

heb in juli 640.000 irp betaald met garuda, voor de ochtend vlucht en idem voor de avondvlucht. inclusief tax enz.
rond 12. 00u was het 1.050.000rp.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 01-08-2008 14:49 amanda-peter wrote:

....Maar wat zal een retour ticket op dit moment kosten?

Peter,

Ik weet niet wat je met "op dit moment bedoeld" maar over een maand begint de Ramadan en naarmate deze vordert en rondom idul fitri (suikerfeest) zullen de tickets duurder zijn, zo niet uitverkocht.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Ik vlieg al jaren de eerste week van de ramadan vanuit Yogya naar bali, in deze begin periode is het vliegen altijd goedkoper!

Een maandje geleden naar Bali geweest met Garuda, betaalde toen voor retour all in Rp.1.077.000.

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

spacer line  

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb het idee dat de prijzen iets duurder zijn geworden, maar niet schokkend. Voor 2pers. zal het denk ik tussen de 150 en 180 Euro gaan kosten.

groet, Peter

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,340,867 topic views - 232,743 posts - 13,677 topics - 22,530 members - last post @ 19-06-2019 09:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,625,355 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com