|
|
|
|
|
Hoi allemaal,
Ik zat net te browsen om eens te kijken waar je allemaal naartoe kunt met het vliegtuig vanuit Bali, maar kon niet zo snel wat vinden.
Weet iemand een overzicht te vinden waar je allemaal naartoe kunt met het vliegtuig vanuit DenPasar ? Of moet ik alle websites van de vliegmaatschappijen langs?
|
|
Dus.............
|
|
|
|
Zoiets heb ik nog niet gezien hier, dus websites af gaan dan maar!
Je kunt trouwens rechtstreeks naar Yogyakarta...  hier is het lekker druk met toeristen sinds een paar weken, zal op Bali ook wel zo zijn.
|
|
Ja, dezelfde als de mod
|
|
|
|
|
Met Air Asia kun je naar Jakarta; Kota Kinabalu, Kuala Lumpur en Kuching.
Met Lion Air kun je naar Kupang, Bima, Mataram, Makassar, Surabaya, Yogyakarta en Jakarta.
|
|
Ja, dezelfde als de mod
|
|
|
|
|
Met Trigana/Transnua naar Mataram, Labuan Bajo (en ik geloof ook Ruteng)
Met IAT (Indonesia Air Transport) naar Mataram en Labuan Bajo
Met Pelita naar Ende
Met Mandala naar Surabaya en ......
Met Merpati naar Maumere, Kupang, Mataram en ......
Dan nog Garuda met vele bestemmingen
Dus er is heel erg veel. Om alles zeker te weten moet je idd alle mij'en even langs want het verandert met de dag geloof ik....
Bovenstaand zijn alleen nog maar de rechtstreekse vluchten (en die van Yerun grotendeels ook); met overstap of stop is er nog veel meer mogelijk
gr
AM
|
|
kretek-es campur-bakso-panas-extra joss-sawah-warung padang-bintang-hijau-panggilan masjid
|
|
|
|
jongens en meisjes, jullie denken zeker dat ik een indonesie kenner ben. nu moet ik nog gaan zoeken waar al die steden liggen!
gemak dient de mense: ik zoek zo'n grappig schema zoals je dat ook ziet op de site van air berlin, ryan air en dergelijke: je gaat op de stad staan en je ziet de vluchten opkomen. maar dan voor den passar en voor alle airliners.
Ik denk dat ik dit eens ga ontwikkelen. leuk concept
|
|
Dus.............
|
|
|
|
|
|
|
kretek-es campur-bakso-panas-extra joss-sawah-warung padang-bintang-hijau-panggilan masjid
|
|
|
|
|
Hoi Anne Mieke, precies!!
|
|
Dus.............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
You have to be logged in to post a message.
|
 |
|
|
 |
|
|
 |
|
|
|