indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hoi hoi,

ik wil over 2 maand naar Sulawesi en vind het wel handig als een paar dingen al geregeld zijn. Ik heb hiervoor op internet gezocht en kwam uit bij ExploreSulawesi. (http://exploresulawesi.com). Heeft iemand ervaring met deze reisorganisatie of hoe zou ik kunnen checken dat ze echt bestaan? Ik neem nl aan dat ik wel een aanbetaling moet gaan doen, vandaar. Er zijn nog wel meer organisties maar die zijn ook veel prijziger.
Tips/ideeen etc zijn welkom,

Marloes

tigerhead
User
spacer line

Hoi Marloes,

Je hoeft niet bang te zijn, want ze bestaan wel degelijk. Ik heb vorig jaar een reis geplanned en laten organiseren door hun. Dit is goed gelukt. Geen problemen met betaling gehad (moet wel vooraf aanbetalen).

Wij hebben ervoor gekozen om ook een gids te nemen. Mocht je dit ook willen dat kan ik je "Ari" adviseren. Hij is freelance gids, die ook voor Explore Sulawesi werkt. Hij spreekt ook Nederlands (en Engels) en kan zorgen dat je nog dichter van het bijzondere cultuur van Sulawesi kan proefen en meemaken.

Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het wel.
Veel plezier met plannen :-)

spacer line  

Hi Tigerhead,

Dan heb ik nog wel wat vragen. Heb je het ter plekke daar geregeld of al vanuit Nederland? En in onze offerte van 28 dagen zit al een engels of evt nederlands talige gids bij in. Ik vind zo vreemd dat de verschillen met andere organisatie zoals IndoGlobal en Caraka zo groot zijn. Terwijl dit ook echt leuke hotelletjes zijn and ook bakc to basic tijdens de trekkings. Vandaar dat ik even twijfelde.
Nog leuke tips over dingen die je niet gemist mag hebben. We hebben tot nu toe de basics aangegeven, Toraja tour, Togean islands, Lore Lindu jungle trekking en dan naar de Bunaken. Nou las ik nog op internet dat de Banggai eilanden ook mooi moeten zijn. Weet niet of ze voor duiken net zo mooi als de Bunaken.
tips/suggesties zijn welkom,
Bedankt alvast voor de gerustelling!!!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,136,975 topic views - 234,295 posts - 13,691 topics - 25,185 members - last post @ 18-10-2019 06:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,576,008 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com