indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Tijl.
User
spacer line

Concluderend: In IndonesiŽ mag je overkomen, doen en verkleden als een homo of bencong of zelfs een voorzichtig grapje maken 'si bencong', het enige wat je niet mag doen is er voor uit komen dus zeggen of roepen dat je homo bent (als indonesiŽr).
Homo zijn is dus geen taboe.
Er voor uit komen wel..

Groeten, Emoticon: Shiny

Tijl.

ariejoop
User
spacer line

hallo wij zijn van plan voor drie maanden in januari februari en maart naar balie te gaan om te overwinteren.Waar is wat te doen voor ons als homo's,op balie, tevens zoeken wij een onderkomen namelijk 1 kamer 1 slaapkamer en duch wc voor een redelijke prijs
wij horen graag wat reakties ,alvast bedankt.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

On 12-08-2004 14:30 Heinbeek wrote:
Hallo allemaal,
Binnenkort verblijf ik in Yogyakarta.
Bestaan er ook homo bars in die stad?
Ik wacht op jullie antwoord ,alvast bedankt, groetjes Heinbeek

Op Jl.Parangtritus naast Rui's/Made zit een klein barretje genaamd "Banana's,!
Uitgaan disco, in het garuda Hotel aan Malioboro zit "Republik" hier hangen veel homo's rond.! (ik dacht iedere woensdag gaynight!)

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Geen bar of disco maar wel een ontmoetingsplaats waar veel jongens rondhangen 's avonds laat is op de "alun-alun"

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 11-07-2008 13:42 ariejoop wrote:
hallo wij zijn van plan voor drie maanden in januari februari en maart naar balie te gaan om te overwinteren.Waar is wat te doen voor ons als homos,op balie, tevens zoeken wij een onderkomen namelijk 1 kamer 1 slaapkamer en duch wc voor een redelijke prijs
wij horen graag wat reakties ,alvast bedankt.

Ik zou daarvoor even een nieuw onderwerp openen, daar dit onderwerp over Yogyakarta gaat, een heel stuk weg van Bali. Emoticon: Puh!

Ho Lee Fuk

ariejoop
User
spacer line

welke site gaat over balie groeten ariejoop

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Aan de gays op deze site, volg Yerun zn advies maar , maar behoudt
wel het respect tegenover de bevolking,het feit dat Bali niet Moslim is, betekent niet dat zij hun eigen adat niet respecteren.
Mijn advies: ga maar naar Thailand, te kust en te keur!!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 11-07-2008 18:54 ariejoop wrote:
welke site gaat over balie groeten ariejoop

Je kunt in het menu aan de linker kant klikken op 'Forum', dan kom je op het overzicht terecht. Zoek daar even naar 'Bali, het Goden Eiland'... daar ben je goed en kun je een nieuw onderwerp openen.

Ho Lee Fuk

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 11-07-2008 15:01 siebjans wrote:

...

Op Jl.Parangtritus naast Ruis/Made zit een klein barretje genaamd "Bananas,!
Uitgaan disco, in het garuda Hotel aan Malioboro zit "Republik" hier hangen veel homos rond.! (ik dacht iedere woensdag gaynight!)

Banana's aan Jl. Parangtritis is inderdaad een bekende plek. Verder is er in iedere club wel een vertegenwoordiging van de homo-scene te vinden als je een beetje laat merken dat je daar naar op zoek bent. Denk hierbij onder meer aan Bosche en Liquid aan de Jl. Magelang (ten noorden van het centrum).

Omdat ik de voorkeur geef aan vrouwen, als man zijnde, is mijn kennis verder erg beperkt, maar misschien heb je er wat aan. Emoticon: Puh!

Ho Lee Fuk

ariejoop
User
spacer line

Beste YERUN hartelijk dank voor het door verwijzen .Groeten joop en arie.

patatje
User
User icon of patatje
spacer line

Man man man, zelden zoveel homo's gezien als in Yogya. Ga inderdaad maar eens even naar Exelso-cafť, eender welk uur van de dag. Als blanke kan je daar niet zo lang alleen zitten. Het is toch ook geen geheim dat er Indonesische jongens leven van de 'bijdragen' van hun blanke vrienden. Via mijn (Indo.) vrouw ken ik er ook een hele boel. Velen van hen zijn (noodgedwongen) gescheiden van hun familie en zelfs onterfd.
Er zijn de 'opzichtige' homo's die zich van niets iets aantrekken maar helaas ook de 'beschaamde'. En dat is eigenlijk zielig. Heb het maar voor in IndonesiŽ.
(PS Dit geldt eigenlijk ook voor de lesbische vrouwen. Maar hier heb ik de indruk dat dit minder opvalt).

spacer line  

On 20-07-2008 15:15 patatje wrote:
Man man man, zelden zoveel homos gezien als in Yogya. Ga inderdaad maar eens even naar Exelso-cafť, eender welk uur van de dag. Als blanke kan je daar niet zo lang alleen zitten. Het is toch ook geen geheim dat er Indonesische jongens leven van de 'bijdragen' van hun blanke vrienden

Ga ook niet te lang alleen in de lobby van het Ibis hotel zitten want dan wordt je gegarandeerd ook lastig gevallen...is echt heel erg daarzo. Ik blijf er bij dat veel getransformeerd zijn van hetero naar homo alleen om financiŽle redenen. Blanke vrouwen zijn nou eenmaal niet zo makkelijk in te palmen voor een Indonesische jongen...

spacer line  

On 21-07-2008 08:54 ouwe bekende wrote:

...

Ik blijf er bij dat veel getransformeerd zijn van hetero naar homo alleen om financiŽle redenen. Blanke vrouwen zijn nou eenmaal niet zo makkelijk in te palmen voor een Indonesische jongen...

Dat denk ik ook, de "homo's" die overdreven "acteren" in de uitgaans gelegenheden zijn over het algemeen geen homo maar doen dat inderdaad om finaciele redenen.
Waarschijnlijk zittin die thuis bij hun family netjes op de bank hetero te zijn.
De werkelijke homo's die ik ken zijn juist heel bescheiden en gedragen zich gewoon als iedereen anders, proberen ook niet elke man aan de haak te slaan op een overdreven manier.

Homo zijn in Indonesie is een groot taboe, punt uit.

Greetz

spacer line  

On 20-07-2008 15:15 patatje wrote:
.
(PS Dit geldt eigenlijk ook voor de lesbische vrouwen. Maar hier heb ik de indruk dat dit minder opvalt).

Dat is ook logisch, voor de lesbische vrouwen is er veel minder te verdienen aan het overdreven versieren van een andere vrouw om de simpele reden dat er geen of zelden geld is bij vrouwen.
De lesbische vrouwen die ik hier ben tegengekomen zijn dat meestal "geworden" door dat ze ooit verkracht zijn of andere ellende hebben meegemaakt met mannen.
werkelijk lesbische vrouwen heb ik niet ontmoet zoveer ik weet of het is me niet opgevallen omdat ook dat weer een groot taboe is en dat het liefst niet aan de grote klok word gehangen.
In een land waar zelfs een chinees niet met een moslim mag trouwen van de familie is het wel logisch dat homo zijn al helemaal niet kan.

Greetz

spacer line  

En voor de genen die het nog niet weten, hier in Indonesie blijft de familie gezag hebben over hun kinderen tot dat ze sterven.
Zoals in Nederland en veel andere landen waar je na je 18 jaar kan doen wat je wilt geld hier niet.

Padawan
User
spacer line

Ik heb er zelf niets op tegen maar ik denk dat als je logischerwijs gaat nadenken, zet je het eea even op een rijtje en kun je zelf je conclusie trekken:

1. IndonesiŽ is het grootste moslimland ter wereld
2. Je weet hoe moslims hier mee omgaan (niet)
3. Enough said

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

IndonesiŽ is het grootste moslimland ter wereld

1. IndonesiŽ is niet het grootste moslimland ter wereld, wel het land waar de meeste Moslims wonen.

Informatie van:
Microsoft ģ Encarta ģ Winkler Prins Encyclopedie 2007
De grondwet van 1945, in 1949 vervangen door een federale grondwet, die in 1950 op haar beurt plaatsmaakte voor een voorlopige unitaire constitutie, werd in 1959 wederom van kracht.
Basis van deze grondwet is de officiŽle staatsfilosofie Pantjasila, die vijf grondbeginselen van de Indonesische eenheidsstaat omvat: godsgeloof, nationalisme, menselijkheid, sociale rechtvaardigheid en volkssoevereiniteit (musyawarah, traditionele democratie gebaseerd op wijsheid en concensus).
De uitvoerende macht berust bij de president (voor vijf jaar gekozen en herkiesbaar) en bij de ministers, die door de president benoemd worden en die aan hem verantwoordelijk zijn.
De president beschikt over het vetorecht inzake wetsvoorstellen en heeft verder grote volmachten, m.n. wanneer hij de noodtoestand in het hele land uitroept.
De wetgevende macht berust bij het parlement (Dewan Perwakilan Rakyat) met 500 leden, van wie 400 direct door het volk worden gekozen en 100 (75 militairen) door de president worden benoemd.
Het hoogste orgaan is het gekozen Raadgevend Volkscongres (Malejis Permusyawaratan Rakyat), dat bestaat uit duizend leden en samengesteld is uit de leden van het parlement en uit vertegenwoordigers van regionale en beroepsgroepen; het komt ten minste eens in de vijf jaar bijeen, stelt de politieke richtlijnen vast en kiest de president.
Alle beslissingen worden unaniem genomen in overeenstemming met het musyawarah-principe.

2. Jij weet duidelijk niet hoe moslims hier mee omgaan, voor het Islamitisch geloof kan het niet maar ik heb nog nooit problemen gezien in IndonesiŽ met homo's, uiteraard in IndonesiŽ geen optochten met half blote mannen en vrouwen zoals in Nederland en Duitsland.
3. Wat je daarmee bedoeld is mij onduidelijk.

Jan

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 11-07-2008 13:42 ariejoop wrote:
hallo wij zijn van plan voor drie maanden in januari februari en maart naar balie te gaan om te overwinteren.Waar is wat te doen voor ons als homo's,op balie,

Q-bar en de bar er tegenover, Jl. Dhyana Pura, Seminyak.
Hula-hula bar in Legian in een zijstraat van Jl. Padma.
You can't miss it.

pacespo
User
spacer line

in indonesie no gays?????
more open then in here!!!!
Bali...gay island. jakarta..gay city. Yogyakarta...malioboromall gay mall.
Advise ;hugo/made cafe/bananna bar.......the boys only do for the money!!!
and watch out....drugs xtc....in this cafe's and you as a BULE (tourist) pay the price when police come!! Boys smile to you and you pay the drinks,also for there friends!!
Hugo's is big but Made/Bananna bar.....dont go there if you not wanna have troubles because Indonesia is courupt like hell.
Find your ''boys'' in all Malls in Indonesia...wait smile and they come!!
But for your holiday....BALI ISLAND number 1.
MODERATOR BREAK

This topic is in the Dutch language, I would appreciate it if you keep it that way. Feel free of course to open a new topic in the English section of this forum (http://forum.indahnesia.com/forum/1/).

Placed by Jeroen @ 04-11-2008 00:46

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,021,193 topic views - 236,353 posts - 13,704 topics - 27,698 members - last post @ 29-01-2020 16:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,922,199 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com