indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ariejoop
User
spacer line

hallo wij zijn van plan voor drie maanden in januari februari en maart naar balie te gaan om te overwinteren.Waar is wat te doen voor ons als homos,op balie, wij dachten aan kuta .Tevens zoeken wij een onderkomen namelijk 1 kamer 1 slaapkamer keukentje en duch wc voor een redelijke prijs .

Wij horen graag wat reakties,
Groetjes Joop en Arie.

alvast bedankt

stanno
User
spacer line

Ha Arie en joop,

Er zal in Kuta genoeg te beleven zijn, voor iedereen trouwens! Ik weet wel dat seminyak wat na legian komt (Kuta,legian,seminyak) een populaire bestemming is voor homo's.
Je vindt daar ook een aantal zogenaamde gay-bars. Wij liepen vaak op (mijn vriedin en ik Emoticon: Yes! )
de straat dhyana pura en daar zit in ieder geval een hele drukke populaire zaak. die elke avond vol zit! Voor een onderkomen zul je daar in de buurt ook niet lang hoeven zoeken, in elk zijstraatje vind je wel een geasthouse, hotel enz.

gr
stanno

ariejoop
User
spacer line

Hartelijk dank voor de reaktie groetjes ariejoop

dutchbird
User
spacer line

Hulu Cafe in Jl. Garlic Lane (tussen Jl. Melasti en Jl. Padma) en verder zowat elke bar in Jl. Dhyanapura in Seminyak Emoticon: Yes!

NGS stock photos

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Dit lijkt steeds meer een nichtensite te worden Emoticon: Wink

Gracias. Sama sama

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 13-07-2008 14:07 kiwimave wrote:
Dit lijkt steeds meer een nichtensite te worden Emoticon: Wink

Het zal eens tijd worden dat Indahnesia uit de kast komt Kimi Emoticon: Wink

spacer line  

Volgens mij is Bali een waar paradijs voor onze 'alternatief geaarde' medemens. Ken veel locals die de laatste jaren zijn 'getransformeerd' van hetero naar homo. Wat de achterrliggende gedachte van deze transformatie is laat zich natuurlijk gemakkelijk raden...

Vergeet ook vooral niet een bezoek aan Jakarta te brengen.

chirpy
User
spacer line

Wat is dat toch met "die" homo's.? Zijn die alleen op zoek naar goedkope seks?
Wanneer ik als hetero naar Bali ga, dan ga ik toch niet op zoek naar specifieke heterogelegenheden. Ik ga naar Bali om van de schoonheid te genieten.
Blijf dan in Nederland om je perverse belevingen hier te zoeken, want om je zo voor te laten staan op je homozijn brengt de normale homosexuelen in discrediet. De Gay parade is daarvan het schunnigste voorbeeld.

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Chirpy,
Vergis jij je niet in het forum?
Wij hebben verschillende goede vrienden die in Bali en ook in andere plaatsen in IndonesiŽ wonen en die homosexueel zijn.
Van die vrienden is niemand op zoek naar perverse belevingen, die ontmoeten wel graag gezellige mensen die respect hebben voor de homosexuele medemens en de kans om dat soort mensen te onmoeten is nu eenmaal groter in gelegenheden waar meer homosexuele mensen uit gaan.
Tuti en Jan

ariejoop
User
spacer line

Hallo beste chirpy ,wij weten dat er homo haters zijn ,maar zo als jij die zo te keer gaat. Daar zakt onze broek van af. Regageren op mensen die je helemaal niet kan
en zo maar iets te zeggen dat vinden wij heel zwak. Wij gaan voor de zon en de gezelligheid en vooral niet voor goedkope sex daar zijn wij niet op uit.
meschien jij self wel diep in je hart bem je heel jaloers op homo's.
Doe er self wat aan en maak je self niet zo belachgelijk tegen over de mensen.

ariejoop
User
spacer line

Hallo Tuti en Jan
hartelijk dank voor deze steuntje in de rug. Wij gaan voor het eerst naar balie
en willen kijken of homo's daar goed met elkaar omgaan.
en we hopen op een hele fijne overwintering daar.

Groetjes Joop en arie

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Wij hopen dat jullie genieten in Bali, mochten jullie eens wat anders zien dan Bali ga dan eens een week of wat naar Yogyakarta.
Ik heb voordat ik Tuti heb leren kennen daar een tijdje gewoond en daardoor weet ik dat er best veel homosexuele mannen wonen.
Java is overwegend Islamitisch, toch worden homo's gedoogd, ook in Malang waar wij nu wonen is dit geen probleem.
Groetjes,
Tuti en Jan

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 16-07-2008 13:18 chirpy wrote:
Wat is dat toch met "die" homos.? Zijn die alleen op zoek naar goedkope seks?
Wanneer ik als hetero naar Bali ga, dan ga ik toch niet op zoek naar specifieke heterogelegenheden. Ik ga naar Bali om van de schoonheid te genieten.
Blijf dan in Nederland om je perverse belevingen hier te zoeken, want om je zo voor te laten staan op je homozijn brengt de normale homosexuelen in discrediet. De Gay parade is daarvan het schunnigste voorbeeld.

Tja, je kunt als Nederlander op Bali maar ergens over moeten zeiken he.. Ik vermoed dat je er geen last van hebt ook niet, dus dat klagen lijkt me een beetje onzinnig..

Bovendien zijn er ook meer dan voldoende Indonesische homo's die perfect weten wat er wel en niet kan in dit land en jij weet ook dat er veel meer wel kan dan er niet kan. Zelfs binnen de regeltjes van de wet en de adat.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 16-07-2008 13:18 chirpy wrote:
Wat is dat toch met "die" homos.? Zijn die alleen op zoek naar goedkope seks?

"Die homo's" zijn net als jij en ik normale mensen. En misschien vinden deze normale mensen het af en toe fijn om met gelijkgeaarden samen te zijn. En we gaan ervan uit dat ook "zij" naar Bali gaan om van de schoonheid te genieten. Anders zou je wel gek om 20 uur in een vliegtuig te zitten.

Ik vraag het nog maar een keer. Kunnen we hier gewoon aardig zijn tegen elkaar?

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Pamelabak
User
spacer line

Wij hebben heel wat eilanden in IndonesiŽ bezocht en ons was opgevallen dat op veel van deze eilanden homo's en travestieten wonen. Deze 2 groepen worden door de bevolking volledig geaccepteerd. Ze laten elkaar in hun waarde.
En natuurlijk heb je onder de homo's perverselingen, maar dat heb je ook onder de hetero's.
Pamela

elsbeth
User
spacer line

Beste prikkers, hoewel ik de posting van Chirpy ook verre van vriendelijk vond, vind ik de reacties ook een beetje overdreven. Arie en Joop stellen de vraag :"Wat is er voor ons als homo's te doen op Bali." Misschien kunnen ze even aangeven wat ze daarmee bedoelen. Ze hadden ook de vraag kunnen stellen: "hoe is het gesteld met de acceptatie van homo's op Bali, kunnen wij daar gewoon zijn wie we zijn, zo, niet op welke plekken kan dat dan wel". Ik denk dat er dan van Chirpy een andere reactie gekomen was dan nu het geval is. Toch zou ik de vraag willen stellen (die Arie en Joop dus stellen) wat zijn dan specifieke dingen die je als homo zou kunnen doen op Bali? Ik neem aan dat Arie en Joop het dan niet over de batikfabriek in Klungkung of de rijstterrassen bij Tirtaganga hebben.

miumiu
User
spacer line

Ik vind de reacties op de posting van Chirpy helemaal niet overdreven. Chirpy associeert homo's kennelijk met sex en perverse belevingen.Heel erg bekrompen. En Elsbeth waarom moeten Arie en Joop uitleggen wat zij precies bedoelen om eventuele onvriendelijke reacties te voorkomen. Zij stellen een normale vraag wat er te doen is voor hun als homo's op Bali. En dan denk ik aan gelegenheden zoals bars/strand e.d.
Arie en Joop misschien hebben jullie hier wat aan.
http://baligaytravel.com/index.htm

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 16-07-2008 20:40 miumiu wrote:
Ik vind de reacties op de posting van Chirpy helemaal niet overdreven. Chirpy associeert homos kennelijk met sex en perverse belevingen.Heel erg bekrompen. En Elsbeth waarom moeten Arie en Joop uitleggen wat zij precies bedoelen om eventuele onvriendelijke reacties te voorkomen. Zij stellen een normale vraag wat er te doen is voor hun als homos op Bali. En dan denk ik aan gelegenheden zoals bars/strand e.d.
Arie en Joop misschien hebben jullie hier wat aan.
http://baligaytravel.com/index.htm

Ik vind het wel weer overdreven. Bali is voor homo's en hetero's een prachtig eiland, maar laten we vooral zorgen dat er niet zoiets als gay parades georganiseerd worden etc. Dit geldt overigens weer voor homo's en hetero's, ik zou het als Balinees ook niet slikken om een hetero in zijn tangaslip te zien langs paraderen. Overigens zijn er ook veel "normaal beschaafde" homo's (een even groot percentage als er beschaafde hetero's zijn) Emoticon: Party!

Gracias. Sama sama

elsbeth
User
spacer line

Hallo weer, ik wil even voorop stellen dat ik hoop dat Joop en Arie een geweldige tijd zullen hebben op Bali en lekker kunnen zijn wie ze zijn, de mensen kunnen ontmoeten die ze leuk vinden en net zo verliefd worden op Indonesie als ik. Ik hoop ook dat ze wat hebben aan de goede tips die gegeven werden in de eerste reacties. Ik associeer hun vraag absoluut niet met gayparades, perversiteiten en vind de opmerkijg van Chirpy in dat opzicht dus ook onzinnig. Aan de andere kant kan ik me best voorstellen dat iemand zich ergert (al doe ik dat zelf niet) aan een vraag gesteld als deze, bij een andere formulering zou er misschien door Chirpy anders gereageerd zijn.
Mij kan het echt geen moer schelen met wat voor idee/achtergrod iemand naar Bali komt, het is ieders eigen vernatwoordelijkheid om zich behoorlijk te gedragen of Ūe nou hetero, homo, trans of iets anders is. Iedereen lekker veel plezier .

groetjes Elsbeth

made.
User
spacer line

allereerst: the place to be :
jl dhyana pura seminyak,
mixwell, kudos en qbar
voor overdag is petitengetstrand wat meer gay georienteerd.

ten tweede:
Ik vind de reactie dat homo's aleen voor de sex naar Bali komen kort door de bocht. Ik ben zelf homosexueel en heb wat goede vrienden hier op Bali die dat ook zijn (indo's).
Ik ben hier om te werken voor mijn eigen stichting, juist om de Balinese bevolking te helpen.. Jammer dat er meteen zo generaliserend word gedacht..
Desondanks begrijp ik de reactie wel.. Ik ga uit in hetero en homogelegenheden en word op beide locaties kotsmisselijk van de oudere heren die met een jonge jongen of meisje ... ik denk dat iedereen het beeld wel kent..
En ja, dan begrijp ik de reactie wel..

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ach, het is gemakkelijk om gelijk de meest extreme voorbeelden aan te halen in een onderwerp als dit. Inderdaad, te kort door de bocht. Allereerst zijn we allemaal mensen. En dat aspect was en is hier aan de orde. En zegt het meer iets over chirpy. Voor de rest wens ik ariejoop een heel fijn verblijf op Bali. En ik zou zeggen geniet van al het moois dat Bali te bieden heeft. En dat is veel. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Even by the way, maar ondertussen komt de ware achterlijke aard van Maleisie weer bovendrijven. Anwar Ibrahim (de meest intelligente en beste presidentskandidaat van Maleisie) is weer eens opgepakt met het smoesje dat hij homosex zou hebben gehad. Boycotten dat land!! Volledig geinfiltreerd door de terroristen uit Arabie..

Gracias. Sama sama

celeton
User
User icon of celeton
spacer line

Java is overwegend Islamitisch, toch worden homo's gedoogd, ook in Malang waar wij nu wonen is dit geen probleem.
Groetjes,
Tuti en Jan

Leuk tehoren dat jullie in Malang zitten, kijk ik en mijn vrouw hebben samen een huisje in Ubud Bali maar als ik of wij daar zijn gaat ik graag bij mijn homo vriend Harry langs in Malang met de bus, dan blijven we meestal een weekje bij hem in huis.
Met Harry kan je altijd lachen omdat we mekaar respecteren we gaan gewoon normaal met elkaar om en als we uitgaan met zijn vriend Agung is het altijd gezellig en dus niet de hele avond zoals in Nederland veel gebeurt vroeger met hetero (macho) vrienden je zelf klem zuipen en bonje maken, van mij hoef dat niet!

Ik heb hem vroeger wel eens 10 juta geleend zonder briefje om hem tehelpen met een renovatie en die heeft hij netjes terug betaald hij wou ook nog rente betalen maar dat hoefde voor mij niet.
Harry ken veel mensen als je met hem gaat shoppen worden we steeds staande gehouden voor een praatje en zo hoor je nog eens wat er om je heen gebeurt ook in de kapsalon natuurlijk maar dat weten jullie allemaal wel.

Tuti en jan Harry zit op jl.RayaTlogomas 6 Harry salon natuurlijk misschien ken je hem wel zo ja doe hem maar de groeten van ton

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Celeton,
Bedankt voor de tip, het adres van Harry is vlakbij waar wij sinds kort wonen.
Ik ben niet direct iemand die Nederlanders echt gaat zoeken voor contacten maar eens gezellig buurten kan zeker geen kwaad, zeker als het met iemand is die net als ik al een tijdje in IndonesiŽ woont.
Als hij een kapsalon heeft heb ik waarschijnlijk weer een nieuwe kapper en als hij ook dames knipt kan Tuti daar ook terecht.
Bedankt,
Tuti en Jan

chirpy
User
spacer line

Dat mijn reactie zoveel tegenreacties oproept. Laten we stellen dat ik perse geen homohater ben, hoe zou ik met redelijk veel homofiele vrienden en familieleden. Om dan mij direct te veroordelen als homohater, vertelt dan weer iets over de gevoeligheid van de schrijver.
Het gaat me erom dat er specifiek gevraagd wordt naar gelegenheden waar homosexuelen elkaar zouden kunnen ontmoeten.
Zijn homo's dan andere mensen dan hetero's? Terecht stellen sommige schrijvers dat het de vraag is die mijn reactie heeft uitgelokt.en dat is ook zo.
Dus ga heerlijk op vakantie naar Bali, geniet van al het schoons en alles dat onbekend is. Zoek niet het bekende, dat komt vanzelf wel op je weg.. Dit laatste zat opgesloten in de vraag.
Precies wanneer iemand vraagt of er op Bali ook Mac Donalds zijn.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,240,767 topic views - 234,403 posts - 13,692 topics - 25,259 members - last post @ 22-10-2019 14:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,705,176 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com