indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Allie
User
spacer line

Hallo

We gaan over 2,5 week naar Bali en ik zou graag gaan raften. Nu heb ik gelezen dat dit in de "droge" tijd niet zo bijzonder is. Valt dit wel mee of is het het alleen al waard omdat je van de natuur kan genieten? Is er iemand die hier ervaring mee heeft en zit er ook een bureau in Kuta waar je dit kan boeken?

Alvast bedankt!

chirpy
User
spacer line

Wanneer je dat dabberen over dat riviertje echt raften noemt, dan mag dat, maar ga liever naar Bali om te genieten van de schitterende kultuur, natuur, ceremonies, de kunsten, de mensen, de kinderen in hun spontaneiteit enz.. Voor avontuurlijke sporten, op golfsurfen na, is Bali niet het meest geschikte eiland. Je kunt overal op het eiland van alles boeken. Vergelijk de prijzen wel. Wat ik wel kan aanraden is een tocht naar de Gili's voor Lombok. Je bent dan in het paradijs indien je de mafia van Bengsal hebt overleefd. Fijne vakantie.

Allie
User
spacer line

Okay, dat wordt dan niks. Maar we gaan al een rondreis maken op Bali en ook 8 dagen op Lombok incl 3 dagen de Gili's, maar dat raften leek me ook wel grappig. Dan maar een stukje fietsen bij Ubud. Lijkt me ook wel aardig. Emoticon: Yes!

daft_punk
User
spacer line

ja ik heb 5 jaar geleden ook een fietstocht gemaakt. van boven af de krater alleen maar downhil! Door de rijstvelden en geweldige natuur. een aanrader dus

chirpy
User
spacer line

Beste Allie, In de omgeving van Ubud kun je schitterende wandel- en of fietstochten houden. De Champuanridge, via Kokosbar en Bang Kiang Sidem weer terug naar Ubud is schitterend. De rijstvelden bij Tegalalang, waak je voor de verkopers aldaar. Bezoek het Nekamuseum of het Agung Raimuseum. Woon een Legong dansavond in het paleis bij of de Apendans. Ga heerlijk uit eten bij Bumbu. Ik verblijf altijd in het Sayong House. Het naastgelegen Artini is ook zeer gastvrij. Te veel om op te noemen. Geniet en verwonder je en laat je niet teveel afzetten. Een beetje mag, maar niet te veel.
Oh ja Lake Batur is prachtig. Zoek je eigen hotel helemaal achterin het dal en laat je niet meevoeren met allemaal goedwillenden die je het mooiste hotel willen aanwijzen.

Wimroma
User
spacer line

Wij willen over een week of 2 een rit met Baliquad of Balibuggy doen. Deze organisatie doet ook raften. Is er iemand die met quads of buggy's ervaring heeft. www.baliquad.com De fotoos zien er leuk uit.
Gr. Wim.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,022,120 topic views - 234,171 posts - 13,691 topics - 25,081 members - last post @ 13-10-2019 22:18 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,417,534 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com