indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

marcotje
User
User icon of marcotje
spacer line

Afgelopen april waren we in Bali en daar ontdekten we het strand van Dream Land. Dat is echt het mooiste strand wat we op Bali hebben gezien. Je moet er wel een stukje voor rijden en het is niet gemakkelijk bereikbaar maar het is wel de moeite waard. Je kunt er ook heerlijk eten en drinken bij enkele fantastische restaurantjes....
Wil je enkele foto's zien ? Kijk dan ff op onze site, klik op de link secret place,

http://home.casema.nl/marcokieft/

Emoticon: Stupid
vr.gr,

Marco en Siska

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Niet zeggen marco en siska. Dit gedeelte van bali moet nog even onbekend blijven. Het is een vreselijk mooi strand. ERRUG mooi. Helaas komen er meer en meer mensen 'langs'. En dreamland zal nog meer worden geexploiteerd, het zij zo

Sepp

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

op de foto's te zien word t al flink geexploiteerd....ik weet overigens echte 'dreamlands' op bali...waar je alleen een krabbetje tegenkomt...en geen ligstoelen en parasols...bali timur...meer zeg ik niet haha...overigens een eiland verder nog meer van zulks (lombok)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Jah, op de foto's zie ik orang turis banyak en strandstoelen. Da's geen dreamland voor mij hoor! Emoticon: Puh! Ga inderdaad maar eens naar Lombok, daar is het al een heel stuk beter. Maar er zijn genoeg andere plekken trouwens.

spacer line  

Beste Marco en Siska,
Als ik jullie site open kan krijg ik alleen de beginpagina met leuke foto's te zien, klik ik vervolgens GA NAAR HOOFDPAGINA is er een overzicht waar verder niets gebeurd.
Misschien is dit gedeelte nog niet klaar, laten jullie even weten als het klaar is en graag willen we dan een link plaatsen op onze site omdat we verwachten dat jullie een goed stuk info geven over een gedeelte van Bali waar wij nog geen info over geven.
Groetjes,
Tuti en Jan

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Het heet dream land en gelukkig is mijn droom niet hetzelfde als die van iedereen, ik ben erg blij met de horeca rondom dreamland en heb zeker geen verlaten strand nodig om aan mijn trekken te komen. Een hutje op de hei is ook een dreamland dan??

Sepp

Sissie
User
spacer line

Emoticon: Yes! Nou Sepp, dat ben ik nou helemaal met je eens!!

Voor ons is Dreamland ook een plek waar we graag komen.
Vooral wanneer je 's avonds nog wat langer blijft......we hebben daar de lekkerste vis gegeten en op een manier zoals het eigenlijk overal zou moeten zijn. Gewoon in je korte broek, met je haar in de war en zwaar relaxed zijn. Kortom, gewoon genieten!!

Kan niet wachten om in oktober weer te vertrekken! Emoticon: Worship

Groetjes,
Sissie

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Sis,

Je gaat in oktober weer naar bali, om wederom naar een idylisch stukje bali te gaan, gewelig. Ik zal een stukje strand voor je afhuren, kun je ongegeneerd vis eten en genieten van belangkan disco net ff iets verder op ook erg goed!! Vaak afterparety daar geweldig de zon zien opkomen en dance trance, moet je proberen!!

Sepp

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Wat mijn omschrijving van een dreamland zou kunnen zijn? Een gezellig strandje met wat warungs her en der, een palmboompje erbij, wat badgasten.

Geen rijen strandstoelen en parasols en een 'buslading' (kleine bus dan) toeristen.

Ieder wat wils natuurlijk, sommigen komen elkaar alleen tegen op het vliegveld Emoticon: Wink

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Dreamland is heel mooi..... alleen het eten is wel dramatisch...
maar dreamland is dan ook weer niet het mooiste strand van bali, maar ik vind de weg ernaar toe zo mooi... die soeharto heeft aangelegd en toen het geld op was heeft hij nusa dua 2 stopgezet. Laatst waren ze er weer aan het bouwen etc, dus ik denk dat dreamland bijna gedaan is...
Groetjes van een ex bali expat

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Vinie
User
User icon of Vinie
spacer line

Waar ligt dreamland nu ergens?
ik zou er eens naartoe willen rijden.

Bij m'n vorige reis ben ik er niet geraakt.

dutchbird
User
spacer line

On 21-08-2004 18:09 maurits wrote:
Dreamland is heel mooi.....

droomland? Emoticon: Confused

NGS stock photos

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 21-09-2008 20:41 Vinie wrote:
Waar ligt dreamland nu ergens?
ik zou er eens naartoe willen rijden.

Bij m'n vorige reis ben ik er niet geraakt.

Simpel, op het schiereiland Bukit, richting Uluwatu. Maar het is nu al een stuk drukker dan 4 jaar geleden. En de grondprijzen........oeioeioei!!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 22-09-2008 00:00 dutchbird wrote:

...

droomland? Emoticon: Confused

Emoticon: Very funny Emoticon: Laugh out loud

Tjah... het kan verkeren...

chirpy
User
spacer line

Boek wel van te voren, want de verschillende keren dat ik er zonder meer heen ging, was alles bezet. Overigens, Kuta bay op Lombok is veeeeel mooier dan dat hele dreamland met zijn toch wel wouldbe atmosfeer.

doora
User
spacer line

Heerlijk land van mijn dromen , ergens hier ver vandaan. Waar ik zo graag wil komen. Daar waar geen leed kan bestaan.
droooooomland drooooomland oooooh ik verlang zo naar droomland.
Daar is steeds vree dus ga met mij mee, samen naar het heerlijke droom land.

PLOP.

Weg droom weg warung , zo gaat dat als anderen er ook van mee willen gaan dromen.

spacer line  

Volgens mij hebben ze de naam 'Dreamland' verandert in 'New Kuta'...

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Kuta Baru ja, dat klinkt dan direct als zo'n mislukte perumahan. Emoticon: Laugh out loud

spacer line  

Ben eigenlijk wel benieuwd waarom ze die naam opeens verandert hebben. Misschien dat iemand hier op het forum meer over weet te vertellen?

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Moah, Kuta is zo bekend dat dit wel aantrekkingskracht heeft voor diegenen die over het algemeen naar Bali gaan voor een strand en zuipvakantie.

doora
User
spacer line

liever een strand en zuip vakantie dan een verzuipvakantie want dat dreamland is wel een zeer gevaarLIJK plekje voor te zwemmen.
Nou ja, zwemmen. Bij de eerste golf zat er meer zand in mijn broek dan ik me voor kon stellen en schuren dat spul, aduh! ik bleef spoelen met dat brak water van D kwaliteit.
Het voordeel was dat het harsen even achterwege kon blijven.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 25-09-2008 19:28 doora wrote:
...Bij de eerste golf zat er meer zand in mijn broek dan ik me voor kon stellen en schuren dat spul, aduh! ik bleef spoelen met dat brak water van D kwaliteit.
Het voordeel was dat het harsen even achterwege kon blijven.

ff off topic vrouwenpraat: strandzand al dan niet vermengd met een goedkope bodycreme is de beste scrub die er is..... Emoticon: Wink

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

doora
User
spacer line

Mee eens AM. Maar op sommige plekken vervang ik de scrub liever door iets anders. Emoticon: Blush

Kelvinator
User
User icon of Kelvinator
spacer line

indien men echt naar een mooi strand wilt gaan en geld teveel heeft, dan moet je toch ff nammos beach checken. Het is onderdeel van de resort Karma Kandara en ligt ten zuiden van dreamland. Je betaalt eenmalig 200k rp waarna je met een lift naar beneden kan gaan. Echter wordt de 200k rp in een tegoed omgezet waarmee je je eten en drinken kan betalen. Denk wel erbij dat bijv. een pizza al ong 100k kost en dat een biertje 35k kost. Maar echt, de view is zo mooi en zeker de moeite waard en wat nogal het belangrijkste is, je zit op een soort van prive strand waar het niet al te druk is en waar geen luidruchtige alcoholistische poppy/aussies/bule gangers zijn.

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,395,302 topic views - 233,711 posts - 13,689 topics - 24,565 members - last post @ 22-09-2019 18:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,515,180 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com