spacer indahnesia.com - Discover Indonesia Online
spacer

Peduli Anak - straatkinderen

Bali Informatie
spacer
  · You are currently in > Forum > Bali, het goden-eiland > View Topic

Hundreds of hotels in Indonesia!

black line
is dit nou waar of niet??
This is a topic in the Dutch language · Place a topic report for this topic · topic home
User topic rating: Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings Topic rating: 0 in 0 ratings
merie
User
spacer line

Posted @ 03-07-2008 16:05

Ik las dit berichtje, maar heb er verder niets over gehoord. ik ben toch benieuwd of dit nu waar is. wie weet het?

Drie verdachten aanslagen Bali aangeklaagd
woensdag 18 juni 2008 11:45

(Novum/AP) - Drie vorige week op het Indonesische eiland Java gearresteerde mannen worden vervolgd op verdenking van betrokkenheid bij de zelfmoordaanslagen die vorige maand werden gepleegd op drie restaurants op Bali. Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt.

Een woordvoerder van de politie op Bali zei dat uit in beslag genomen notitieblokken van de verdachten kan worden opgemaakt dat de drie van plan waren meer aanslagen te plegen. Hij zei niet welke rol ze bij de aanslagen van vorige maand gespeeld zouden hebben, maar wel dat ze worden vervolgd op grond van een terreurwet en dat ze de doodstraf kunnen krijgen.

Bij de aanslagen vielen twintig doden en honderd gewonden.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Posted @ 03-07-2008 16:37

Dat is een oud bericht wat herplaatst moet zijn. Heb je er een link naartoe?

Deze aanslagen vonden plaats in 2005 overigens.

Ja, dezelfde als de mod

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Posted @ 03-07-2008 17:05

Waren dat niet de restaurants in Jimbaran?

kretek-es campur-bakso-panas-extra joss-sawah-warung padang-bintang-hijau-panggilan masjid

merie
User
spacer line

Posted @ 03-07-2008 21:23

daft_punk
User
spacer line

Posted @ 03-07-2008 23:35

ja dat moeten de aanslagen in Jimbaran zijn. Zal wel een foutje van de redactie zijn

spacer line  
Posted @ 04-07-2008 08:36

Of dit is weer een nieuwe aanslag die, nu het weer goed gaat met het toerisme, angstvallig wordt doodgezwegen door de Balinezen...

oyibo
Moderator
spacer line

Posted @ 04-07-2008 09:12

Gisteren was hier op de TV de arrestatie van 3 man die opgepakt zijn voor het beramen van nieuwe aanslagen. De heren werden per vliegtuig afgevoerd naar Jakarta als ik het goed begrepen heb.

Dus waren ze er hopelijk optijd bij.
Niemand zit te wachten op meer aanslagen waar ook in RI en zeker niet op Bali.

It's only kinky the first time.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Posted @ 04-07-2008 15:50

On 03-07-2008 23:35 daft_punk wrote:
ja dat moeten de aanslagen in Jimbaran zijn. Zal wel een foutje van de redactie zijn

Dat zou dus in mei geweest moeten zijn. Ik ben net terug van 2 maanden Indonesie (mei en juni), ben voornamelijk op Lombok geweest (dus was er dichtbij) en had tv tot mijn beschikking. Ben van vorige week woensdag tot afgelopen maandag op Bali geweest. Ik heb hier niets van meegekregen.Vreemd.
20 doden kun je toch niet zomaar even verzwijgen. En het aantal is vrijwel hetzelfde als destijds in Jimbaran. Nogmaals vreemd.

gr
AM

kretek-es campur-bakso-panas-extra joss-sawah-warung padang-bintang-hijau-panggilan masjid

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Posted @ 04-07-2008 16:05

On 04-07-2008 08:36 ouwe bekende wrote:
Of dit is weer een nieuwe aanslag die, nu het weer goed gaat met het toerisme, angstvallig wordt doodgezwegen door de Balinezen...

haha, ik geloof veel, maar dit geheim houden lukt in Indonesie never nooit niet... Emoticon: Party!

Ja, dezelfde als de mod

merie
User
spacer line

Posted @ 11-07-2008 14:35

Geachte heer, mevrouw,

Het betreft hier berichten van het persbureau Novum die automatisch op
de site binnenlopen. Door een technische storing op de server zijn
helaas per abuis een aantal oude berichten verschenen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Webredactie Elsevier.nl

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Posted @ 11-07-2008 23:09

Hoi merie, bedankt voor het bericht. Toch ook netjes van Elsevier dat ze je hebben geinformeerd.

Dus.............

merie
User
spacer line

Posted @ 12-07-2008 11:13

inderdaad netjes van Elsevier.
vals alarm dus.
dit onderwerp kan dus gesloten worden.

groetjes Merie

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Posted @ 12-07-2008 11:27

On 12-07-2008 11:13 merie wrote:
inderdaad netjes van Elsevier.
vals alarm dus.
dit onderwerp kan dus gesloten worden.

groetjes Merie

Dat is fijn te horen!

Depends on the weather

You have to be logged in to post a message.
black line
Jump to: 
black line
This is a topic in the Dutch language · Place a topic report for this topic · topic home
black line

Add this topic to ...
spacer

5,785,808 topic views - 79,449 posts - 6,662 topics - 4,230 members - last post @ 29-08-2008 22:40 CET

Created by indahnesia.com · © 2000-2008
Other websites by indahnesia.com: kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

12,328,704 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com