|
|
|
|
Geachte forum lezers,
Vraag  aar kan ik vliegtickets kopen in Yogya(met trein gekomen) naar Denpasar(bali)?
Dus een betrouwbaar adres in het centrum voor de maatschappijen Merpati,LionAir,AsiaAir of Garuda die tickets verkoopt?
Alvast bedankt
|
|
|
|
|
Kan zeker, maar de meesten - als niet allemaal - vliegen via Surabaya.
Reisbureau in het centrum? geen idee.. boek altijd bij Turindo, die hebben enkele vestigingen in de stad geloof ik.
|
|
Ja, dezelfde als de mod
|
|
|
|
|
beste stone 17.
boek bij lion air is de goedkoopste
Lion air
Melia Pursani hotel.
jl. Mayor Suryotomo 31.
Tel. 555028.
Yogyakarta
|
|
|
|
|
Maar als Lion Air in een hotel zit, is het dan geen onderneming van het hotel zelf die alleen de naam gebruikt? Dan is het weer duurder, omdat hotels vaak 25.000 tot 50.000 op een ticket leggen. Vroeger zat het hoofdkantoor in Timoho, dat is toen verhuisd, maar heb het niet meer nodig: direct boeken bij de maatschappij is lang niet altijd goedkoper, wel moet je er vaak langer wachten en moet je direct betalen.
Maar betrouwbaar is het dan weer wel, via het/een hotel.
|
|
Ja, dezelfde als de mod
|
|
|
|
Aah:
http://turindoonline.com
Turindo zit ook in het Natour Hotel, in het centrum dus. Weet niet of ze daar ook van die leuke en behulpzame dames hebben. Waarschijnlijk wel
|
|
Ja, dezelfde als de mod
|
|
|
|
|
Intras, Jl. Malioboro 131 (naast Kentucky Fried Chicken en schuin t.o. Malioboro Mall). Kan je zelf keuze maken en is soms nog goedkoper dan het bij de vliegmaatschappijen halen. Ben al 17 jaar vaste klant en naar volle tevredenheid.
|
|
|
|
|
Hier in Nederland maakt het niet uit of je rechtstreeks bij een vliegmaatschappij koopt of via een reisorganisatie. Beide hanteren ze dezelfde prijs. In Indonesië weet ik dat dus niet.
Pamela
|
|
|
|
|
Mensen bedankt voor deze goeie info!! (site,adres,tel enz) top!
|
|
|
|
|
Vergeet Mandala niet, die vliegen met een nieuwe Airbus naar DPS voor hele interessante prijs... Hebben ook een 'werkende' website waar je online kan boeken en betalen.
|
|
You have to be logged in to post a message.
|
 |
|
|
 |
|
|
 |
|
|
|