indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Emoticon: Clown Het ontbreken van een ruggegraat bij Balkenende heeft weinig te maken met de Chinezen. Deze ruggegraat bij Balkenende ontbrak al voor het onstaan van de Chinees.

En voor wat betreft Mark Rutte zijn we snel klaar, uit welke hoek waait de wind ook alweer vandaag? Gelukkig is het de oppositie Emoticon: Yeah right!

Nu nog die glijer van een Verhagen die de Dalai Lama officieel ontvangt en Nederland kan weer rustig slapen Emoticon: Laugh out loud

It's only kinky the first time.

spacer line  

On 03-06-2009 16:05 Albert wrote:
Zou Wilders ook wat tegen boedhisten hebben of alleen tegen Moslims.
Ik hoor hem tot nu toe niets zeggen over de Dalai Lama.
Maar ja 1 negatief woord over hem en Wilders verliest gelijk al zijn zetels.

Zal Wilders hem ook ontmoeten of niet?

Een van Wilders uitspraken over Balkenende en de D.L.

" Wat een bangerik”, aldus PVV-leider Geert Wilders. „Als hij de mensenrechten serieus neemt, laat hij zich niet piepelen door de Chinezen. Dit laat zien dat Balkenende geen ruggengraat heeft.”

Wilders is gewoon alleen maar tegen iedereen, liefst minderheden natuurlijk, waar een bepaalde groep mensen hier last van hebben, natuurlijk gevoed door de crisis waar we nu in zitten.

goh, waar heb ik dit eerder gehoord????

ja ja.

Ik heb de vergelijking tussen wilders en hitler al is eerder getrokken.
Wel grappig dat ik het de laatste tijd op TV steeds vaker voorbij zie komen.

Greetz

spacer line  

On 03-06-2009 20:49 dutchguy1000 wrote:

...

Ik heb de vergelijking tussen wilders en hitler al is eerder getrokken.
Wel grappig dat ik het de laatste tijd op TV steeds vaker voorbij zie komen.

Schandelijke vergelijking!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja ik denk dat het een Jongeman is die zelf niet weet wat hij bedoel laat staan hij het begrijpt.
Laten we voor op stellen dat je altijd in een samenleving mensen kennen die zich op hun eigentijdse manier afrekent met zijn of haar ergenissen.
En dat is wat er gaande is, Wilders word nu gebruikt als een springplank, waardoor ze hopen dat de bestaande partijen die al jaren aan de macht is weer jaren door kan gaan met pappen en nat houden.
Als je mensen er over aan spreekt in je nabijheid dan hoor je dat ze gaan stemmen op wilders om de samenleving te laten zien dat ze op een dood spoor zittenHier enkel foto's ter verduidelijking.

Wanneer we zo ver zijn zullen de meeste zich nog eens achter hun oren krabben, dat ze het zo ver hebben laten komen.

Want als ze zo straks staan tussen het mensen volkje dan is het slechtste scenario die voor ons welzijn in de toekomst zullen zijn.

Ja dit mag je niet zijn in een land waar in je leeft, en waar je geld genereert.
Want dan doe je die mensen die later zijn gekomen, veel verdriet aan.
Laat me schrijven, dat je als je van buiten komt, je blij zou moeten zijn dat je zo opgenomen wordt, en je eigen betrokken zou moeten zijn voor je welzijn van je toekomstige kinderen.

Dit bedoel ik nou, zijn ze nu nog net van hun roets afgekomen, of ze willen dit verplaatsen, waar ze zelf zijn uitgevlucht, begrijp u het nog Ik niet

Ja wat moet je hiervan zeggen, ze kunnen niet anders,en eigenlijk hebben ze dan ook nog eens een protocol te ondergaan, ik zag dit liever in een gemengde vorm dan alleen één bepaalde groep in onze samenleving, verkeerd advies gegeven.............. Emoticon: Sadley Emoticon: Emoticon: Nooo

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Wie denk je dat er eerlijker is;
Een democratisch gekozen politicus?
Of
Een dictator?

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

On 04-06-2009 14:30 Albert wrote:
Wie denk je dat er eerlijker is;
Een democratisch gekozen politicus?
Of
Een dictator?

Nou Albert zo erg zal het niet worden, want dan heb je kans dat er weer de kabeljauwse twisten weerboven komt drijven.
Zo heeft de geschiedenis altijd wel weer de boven op gezeten, dat je nooit aan het koningshuis mag komen.
Dus voor een dictatuur ben ik niet bang.
Wel je nu zo waarschuwt ben ik voor mij zelf eens goed na gaan denken.
Heb dan ook gelukkig nog niet het oudpapier aan de straat gezet gehad, wezen zoeken naar de stembiljetten, en ga voor drie stemmen toch maar naar het stembureau
Dan heb ik voor mij zelf het recht om te schreeuwen wat ik kan.

En zal u echt bekennen dat ik op lijst 8 ga stemmen helemaal voor een partij die voor stander is, dat alles geregeld word door Europa.
Want die nederlanders worden het met elkaar het toch niet eens,, en je krijgt er daardoor steeds meer een rotzooitje er van
http://www.euh.nu/" rel="nofollow">http://www.euh.nu/ Hier Ga ik op stemmen .abfabenfrance.web-log.nl/abfab(...)stem-op-reinder.htmlhier
Want zeg eens zelf je gaat toch ook niet bijelkaar zitten als Nederlander in Indonesië..... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Wink Emoticon: Party!

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Het wordt misschien niet zo erg maar veel zal het niet schelen. Nederland zal langzaam afzakken naar een politie staat.

Den Haag belooft van alles voor de verkiezingen en na de verkiezingen zijn ze hun beloftes weer snel vergeten.

Daarom heb je meer aan een dictator, hij verteld tenminste de waarheid want er is niemand in dat land die hem durft tegen te spreken.

Hier zijn de politieke figuren nog glibberiger dan een Aal.

Ik hoop voor jouw dat jouw partij 8, zijn beloftes waar maakt.
Ik heb mijn vertrouwen jaren geleden reeds verloren in Den Haag.
Eerst Bolkenstein die naar voren bracht wat de Nederlander dacht, nou hij werd bijna gekiel haald door DH. Later kwam Pim. Zou mij niets verbazen als DH iemand heeft ingehuurd. Kennedy is tenslotte ook door de CIA omzeep geholpen omdat hij de CIA wilde opruimen.
Nu hebben we dan een Wilders die zo uit de Franse revolutie is gestapt samen met zijn vriendinnetje ergens uit Afrika. Doch net als Koot en de Bie is het meer bla bla (tegen Partij) dan aktie en een goed programma.
Nu is alles zo door en door verrot dat het geen zin meer heeft om nog te stemmen. Het zal hier nog verder berg afwaarts glijden. En dan heb ik het niet per definitie over immigranten.

elsbeth
User
spacer line

Het heeft ALTIJD zin om te stemmen. Altijd je stem laten horen, of het nu om (zoals vandaag) je stemrecht gaat, of om je stem te laten horen in het dagelijks leven. Veel en veel te veel mensen zeggen dat het allemaal toch niks uitmaakt en laten zich niet horen. Sta voor je mening. Helaas, Albert, de stembureaus zijn 10 minuten gelden dicht gegaan. Ben je echt niet gegaan??
Over die afglijding ben ik het wel met je eens. Kijk maar eens naar de scholen. De verhalen die je van je kinderen hoort (op 4 verschillende scholen) zijn echt vreselijk, puinhoop tijdens een fors deel van de lessen. En niemand durft de confrontaties aan met de onruststokers, de sancties blijven algemeen. Mensen durven elkaar niet aan te spreken op slecht gedrag.

spacer line  

On 04-06-2009 10:43 ouwe bekende wrote:

...

Schandelijke vergelijking!

Dat vonden ze ook van de weinigen die hetzelfde over Hitler vertelde voor dat ie aan de macht kwam en daarna 6 miljoen joden vergaste.

Het meest intelligente volk van de wereld liet het toch allemaal gebeuren.

Greetz

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Albert
we zijn door het verleden getekend door dat er veel te veel gezwegen is wat niet bespreekbaar was, is het oorlogsverleden, en de mannier hoe we omgegaan zijn met verkeerde beslissingen.
Juist dat mocht niet bespreekbaar worden gemaakt, dus * m.a.w. geen les van het verleden, naar de toekomst toe.
Nu komen er steeds meer gebeurtenissen voor het licht, of openbaar, maar na 65, en 60 jaar wel een beetje te laat.
Hier zijn de generatie van toen verkeerd, maar ja nu achteraf makkelijk praten.
"Kijk" en wat je al schreef geen vertrouwen in de politiek, zegt al genoeg, dat is het gevolg van verkeerde beslissingen, je kan zo je best ook doen, maar de huidige politieke mensen zouden dat eens naar hun fatsoen moeten trekken.

Elsbeth
Ja dat is je democratie’s recht, te mogen stemmen, maar dat ze het laten afweten, is dat de politiek dat aan hun eigen te danken hebben.
Ze werken aan hun eigen ondergang, doordat ze de middenklasse laten stikken, en alle aandacht gaat te veel naar de zwakkeren die zich niets dan ook niets laten weten, waarop ze hun hulp zo nodig is.
Het charisma van hen is te veel gericht naar hun persoontje zelf, ze vinden zich zo belangrijker dat ze mensen mogen vertegenwoordigen.
Beschamend volkje zijn we geworden jou voorbeeld van die scholen, is dat docenten het niet meer goed doen, en ook niet gesteund worden door een bepaalde elite.
Het is toch erg dat in Groningen kinderen stelen, de middenstand moet al zo hard werken, om hun toko te kunnen behoeden van verlies.
140 kinderen opgepakt waarin veel meisjes, beschamend te noemen naar die ouders die hen niet controleren.
Politiek
Als je ziet hoe ze onder elkaar in debat gegaan zijn dan is dit een beschamende voorbeeld in het Europa van nu.
Gelukkig gaan velen naar Indonesië die hier komen op de site, maar je zal maar naar Oostenrijk gaan, en je moet vertellen dat je uit Nederland komt.
Het negatieve van alles is dat er ook een positieve kant aan zit, en dat is dat tot nu toe, het geld nog steeds worden uitbetaald.
Waardoor we het geld wat we daaruitgeven, alles vergoelijkt.
En we niet in een corrupt systeem terecht zijn gekomen.
We zijn tot heden nog steeds baas over ons eigen lijf,(buik) , en niet bang om verkeerde beslissingen te nemen.

dutchguy1000
Dat heb je dan wel goed, maar die tijd beoordelen, wat je nu weet, maakt het dan ook gemakkelijker, daar een verkeerde oordeel over te geven.
En hoe komt dat???
Mijn mening te veel verbieden, en daardoor de vrijheid in het geding komt, daarom gaat alles ondergrond stromen, en kan je niet anders dan anders denken, dan het durven te zeggen.
Heel veel handelingen die zich toen afspeelt, werd te veel verzwegen, waardoor er geen lering, naar de toekomst niet goed zijn door gekomen.
En die leer geld nu, als je niet die vrijheid geeft, waardoor er te veel verkeerd gaat .
Waarom Wilders nu zo groot word, is dat juist een protest tegen het huidige statement, stem tegen de huidige elite.
Dus leren van het verleden heeft geen kans gekregen.
Daarom geen mening van mij over mij zelf.
heb gestemd op een partij die niet de kiesdrempel heeft gehaald maar wel bijna 12% als je de andere partijen meerekent................... Emoticon: Emoticon: Shut up! Emoticon: Wink

*met andere woorden

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nu ben ik wel benieuwd naar de Nederlanders met een Nederlands paspoort die in Indonesië wonen of zij ook een oproep gehad hebben, om te stemmen.
Hoe gaat zoiets, per post, of kan je naar de ambassade/consul gaan, daar te stemmen.
Al hoe wel dit ver van je bed show is, kan ik mij voorstellen dat je een democraties gevoel hebt waardoor je wilt gaan stemmen.
Of ligt het niet zo zwaar, er aan tillen mentaliteit.
Het leven gaat toch wel door, zonder je stem te geven aan je democraties gehalte.

Ik dacht er ook zo over, niet te gaan stemmen, maar bij herziening , ben ik diegene die zich enorm afzet, op dat linkse gesjoemel, en ondoordachte maatregelingen, die ze voor ons in petto hebben.
Daarom ben ik toch maar gegaan, en wel op een partij te stemmen waardoor ze door verdeeldheid hun zetels niet halen, te veel splinterpartijen is ook niet goed.
Bij elkaar met de P.v.d.D er bij komen ze toch gezamenlijk op meer dan 12% .
"Maar u ziet het, of u wilt het niet zien", ze ontkennen het dat het geen binnenlandse verkiezingen zijn, maar Europesche, daarin verschuilen ze zich weer eens.
Wat is politiek toch een smerig, en hartelosse bende geworden.
ook betreft het dat de oudjes http://www.geenstijl.tv/2009/0(...)door_eubejaarde.html zie het filmpje niet goed weten wat ze er mee moeten, er was een persoon die duidelijk zich uitsprak, dat Famke Halsema een mooie huis in Amsterdam had,en haar kinderen op een blanke school hebben zitten, en die verdedigd het principe van blank en zwart door elkaar.
Maar ja goed, het is weer eens duidelijk, dat het voor ons als Europeanen, weer eens een slechte reclame uitzending, voor de Nederlandse politiek wordt gepubliceerd.
Leuker kunnen we het niet maken, maar moeilijker wel Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Confused Emoticon: Cry Emoticon: Devil

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 05-06-2009 12:04 zieleffe wrote:
Hoe gaat zoiets, per post, of kan je naar de ambassade/consul gaan, daar te stemmen.
www.rnw.nl/nl/nederlands/artic(...)rgeefs-op-stembiljet Nederlanders buitenland wachten vergeefs op stembiljet

www.telegraaf.nl/binnenland/40(...)jetten__.html?p=16,1 Chaos met stembiljetten

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja Albert zie de reacties van mensen op dat artiekel..................... Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Jeroen ( )
di, 06/02/2009 - 15:22
beantwoorden
De verhalen komen me bekend voor. Bij mij zat het envelopje ook dichtgeplakt. Ik heb het redelijk netjes open kunnen krijgen en heb die envelop gebruikt voor mijn stembiljet. Het is echter niet dichtgeplakt, zoals iemand ook al zei, ik wist dan nml niet of mijn stembiljet wel geldig zou zijn. Ach ja, dan maar niet anoniem, zo erg is dat niet denk ik Emoticon: Smile Wel vind ik dat ik het biljet erg laat in mijn handen had. Als de post tegen zit, dan komt hij of op de nipper, of gewoon te laat terug aan in Den Haag, terwijl ik hem op dezelfde dat dat ik hem ontvangen heb, nog retour heb gestuurd. Hopelijk gaat het de volgende keer beter Emoticon: Smile

Anonymous ( )
di, 06/02/2009 - 15:57
beantwoorden
ik heb m'n stembiljet nog steeds niet ontvangen, en het is vandaag al 2 juni!!!. wel het bericht dat ik geregistreerd ben om te stemmen, maar omdat ik het stembiljet nog niet ontvangen heb, kan ik niet stemmen. jammer Annemieke ( )

Annemieke (
di, 06/02/2009 - 16:52
beantwoorden
Wij mogen niet stemmen, want onze aanvraag was "te laat"ontvangen. Wij haddn de aanvraag toch ruim van te voren gepost (end maart), want je weet maar nooit. Maar ja toch afgewezen. Ministerie kan dit niet digitaal via het internet, scheelt een hoop sores en ongenoegen. En nu kunnen wij NIET van ons stemrecht gebruik maken door een fout van de post en/of registratie? Te gek voor woorden. En protesteren (in beroep gaan)kost geld, ook zo iets belachelijks en hoe bewijs je dat de post en/of registratie niet goed is gegaan! Jammer weer 2 stemmen verloren! Bastiaan ( )

Bastiaan ( )
di, 06/02/2009 - 17:04
beantwoorden
'k Ben al enige jaren ingeschreven als kiesgerechtigde in Den Haag en bij vorige verkiezingen is alles goed en op tijd verlopen. Vorige week ontving ik de post voor de a.s. verkiezingen en tot mijn verbazing was het stembiljet daar niet bij. De reactie van de organisatie was "goh, wat jammer nou" .......... Omdat het de voorgaande jaren wel goed verliep, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de organisatie met andere mensen/bedrijven in zee is gegaan (zal wel goedkoper geweest zijn, zeker). Zoals de voorgaande reactie aangeven; jammer, maar het was niet nodig deze fouten te maken.

Bekende namen ?????

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Op 04-06-2009 21:11 schreef elsbeth:
Over die afglijding ben ik het wel met je eens. Kijk maar eens naar de scholen. De verhalen die je van je kinderen hoort (op 4 verschillende scholen) zijn echt vreselijk, puinhoop tijdens een fors deel van de lessen. En niemand durft de confrontaties aan met de onruststokers, de sancties blijven algemeen. Mensen durven elkaar niet aan te spreken op slecht gedrag.

Inderdaad gebeurt er tegenwoordig veel meer op scholen. Kinderen worden mondiger, minder respect voor de leraar, meer agressiviteit. Maar mensen wijzen al snel naar de school en de leerkracht (ik zeg niet dat jij dat doet elsbeth)...maar voor een groot deel ligt het probleem ook in de directe omgeving van de kinderen, bijvoorbeeld het gezin. En de manier waarop ouders tegen en over de leerkracht praten nemen kinderen gewoon over, zeker als ze dat van kleins af aan meemaken. Vaak zijn het de ouders die het hardst schreeuwen die eerst maar eens naar zichzelf moeten kijken....dan zou het een stuk fijner zijn op school!

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Dat Wilders veel stemmen ging pakken, was natuurlijk al lang duidelijk. En kijk eens naar waar dat gebeurde. In de steden waar men het meest last heeft van overlast, niet zozeer in de dorpen. In Rotterdam is de PVV nummer 1. In Rotterdam is ook 55% van de jonge Marokkanen bekend bij de politie. Ik geloof dat de meerderheid op Wilders heeft gestemd om dat soort redenen.
Ik niet. Ik heb wel op Wilders gestemd, maar dat kwam meer voort uit frustratie over de ontkenning van het referendum over de Europese grondwet. Nationale en Europese politiek kan ik goed scheiden en zo hoort dat ook, m.i. Het referendum over de Constitutie was duidelijk. Het mocht er niet komen, zei het Nederlandse volk. Vervolgens noemde men het een 'Verdrag' en hoefde er niet meer over gestemd te worden. Ik ben er tot op de dag van vandaag nog steeds woedend over en het verbaast me dan ook dat er niet meer mensen tegen Europa hebben gestemd. Hoeft niet per se door een stem op Wilders, maar kan ook door bijvoorbeeld op de SP te stemmen.

From Dayeuhkolot with love

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Ik heb echt genoten van de winst voor de PVV,al zijn de kampen verdeeld want ook pro-Europeanen wonnen.Wilders is goed in uitlokken van andere politici en je zag in het debat dat sommigen hem niet eens lang aan durven te kijken.Het is hetzelfde als met Fortuin,die ook verwoorde wat velen denken en daar succesmee boekt,nu nog zien of hij een echt programma heeft.Velen,ook ik,stemden tegen om de suffe boel eens wakker te schudden,proteststem dus want weer luistert de politiek niet naar wat het volk wil!!!Weer maken ze dezelfde fouten als bij destijds Fortuin,ze LUISTEREN NIET!!!Het debat leek wel een potje bekvechten en Wilders zelf kwam ok niet vlekkeloos uit de verf.Ik denk dat alles straks weer met een sisser afloopt bij de nationale verkiezingen. Emoticon: Nooo

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Veer, wat mij zo verbaast is dat steeds weer de verkeerde mensen naar voren worden geschoven. Neem nou een PvdA. Hebben Aboutaleb en Marcouch in de gelederen, maar die krijgen lokale baantjes aangeboden waar ze veel meer voor de partij zouden kunnen betekenen in de nationale politiek, ben ik heilig van overtuigd.

De mensen zijn het zat dat politieagenten, buschauffeurs en ambulancepersoneel in elkaar geslagen wordt. Dat meisjes niet over straat kunnen in Gouda, Rotterdam of Amsterdam-West zonder voor hoer uitgemaakt te worden. En juist lieden als Aboutaleb en Marcouch doen hier actief wat aan, maar krijgen niet de steun die ze nodig hebben. Daarom zakt de PvdA zo weg.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 04-06-2009 21:11 schreef elsbeth:
NoviKirana
Inderdaad gebeurt er tegenwoordig veel meer op scholen. Kinderen worden mondiger, minder respect voor de leraar, meer agressiviteit. Maar mensen wijzen al snel naar de school en de leerkracht (ik zeg niet dat jij dat doet elsbeth)...maar voor een groot deel ligt het probleem ook in de directe omgeving van de kinderen, bijvoorbeeld het gezin. En de manier waarop ouders tegen en over de leerkracht praten nemen kinderen gewoon over, zeker als ze dat van kleins af aan meemaken. Vaak zijn het de ouders die het hardst schreeuwen die eerst maar eens naar zichzelf moeten kijken....dan zou het een stuk fijner zijn op school!

Ik geloof dat velen niet begrijpen waar de juiste probleem ligt.
ze snappen er totaal niets van, van die onvrede die de samenleving ondervinden.

Het geld wat er uitgegeven moet worden, om de problemen op te lossen.
Daar gaat het meeste over, te veel geld word uitgegeven naar instanties die de allochtonen nodig hebben om intrigeren,assimileren.
Ze moeten dat anders aan pakken want daar zit juist klemtoon op hen die zo veel geld nodig hebben voor dat ze volwaardig mee kunnen draaien in onze samenleving.
Criminelen krijgen de aandacht, en veel geld om dat op te lossen.
Er word veel geld gepompt in de prachtwijken waar de mensen wonen die gewoon hun leven voort willen laten gaan, waar ze vandaan komen.

Als je een groep helpt mag je de anderen niet vergeten, als ze ook hulp nodig hebben.
Balkenellende begrijpt totaal niet dat hij juist,door zijn ontkenning, alleen maar averecht werkt

De politie moet inkrimpen omdat ze moeten bezuinigen.
De hulp in verzorgingshuizen worden uitgehold door mensen aan te stellen van boven de 200,000€
Ook in alle andere instantie worden lieden geplaats die hun salaris wel even zullen opschroeven.
Bos die veel geld kan vrij maken, voor omvallende banken, die met gemeenschapsgeld aan de haal gaan.

Als je ziet hoe ze op TV zich in allerlei kronkels hun gedachte goed uiten, dan begrijpen ze er nog steeds niets van.
Vooral die P.vd.A.er uit Rotterdam die arrogante bal die nog weet, de mensen die gekozen hebben op Wilders uit te maken als niets zeggend.

Minister van zonder portefeuille (Wonen, Wijken en Integratie) van der Laan, had aangegeven al dat er werkelijk een groot problemen zijn, en zag ook dat een man uit OudePekela ook hulp nodig had, maar zag nog geen kans omdat te realiseren.
Kijk er kan zo maar een pot geld gevonden worden bij probleem mensen, maar om problemen te voorkomen heeft men niets voor over.
Ze begrijpen er geen donder van, hoe je alle mensen, over een kam moet scheren, je moet helpen, en geen een groep er uit halen, en hen alles geven wat de doorsnee vrouw/ man ook nodig zou kunnen gebruiken.
Alle hulp zoals de voedselbanken in het land worden door vrijwilligers gedraaid.
Er komt totaal geen hulp vanuit de overheid, maar als er iemand uit een groepering iets nodig hebben dan komt het er.
Veel geld hebben de jongeren nodig omdat ze niet goed worden opgevoed volgens NoviKirana.
Hoe kan dat?, waar zit dan die knelpunten, waarop je de mensen moet veroordelen dat ze de kinderen,niet goed worden opgevoed.
Dat is dan wel een veroordeling naar alle mensen, maar waarom benoem je niet een bepaalde groep, die zich schuldig maken, het niet willen in onze samenleving te integreren, en daardoor hun kinderen niet goed opvoeden, benoem het, en zegt het, zoals velen het voelen, maar nu niet meer openbaar kunnen zeggen, omdat men bang is dat men die stichting discriminatie op je hielen krijgt.
Dat maakt de mensen zo boos, en zo zijn we als samenleving totaal verdeeld geraakt, en komen zulke partijen als Wilders juist naar voren, en worden dan groter en groter.
Och ze begrijpen het nog steeds niet, Nederland word daardoor een smerige land dat steeds achteruit holt…………………….. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Confused Emoticon: Emoticon: Nooo

Kijk die verdeeldheid is steeds groter geworden zowel rijk als arm ook in Nederland
Ieder voor zich, en Bos voor allen, maar niet heus……………….. Emoticon: Yeah right! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny
En laten we het dan ook maar niet hebben, over dat er plots een zogenaamde religie met hoofddoekjes rond lopen, in een samenleving, dat open is, en bijna alles kan, en mag. Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Emoticon: Nooo

spacer line  

Ik hoop van harte dat Wilders cs in de gemeenteraadsverkiezingen kan winnen.

Wordt tijd dat Nederland kleur bekent.

bisa dicek of makemyday .

marcel70
User
spacer line

Omsid
Ik heb nog 50m3 oud bamboe hier liggen dat kan u gebruiken en gratis weghalen om de compur op te stoken. Mau?? Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Becik ketitik olo Ketoro

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Met verdeeldheid in een land is niks mis, is overigens onvermijdelijk. Ik werk me t apelazarus en verdien daarom ook goed. Heb er ook heel wat jaartjes voor moeten studeren. Veel jongeren, vooral van Marokkaanse komaf, stoppen voortijdig met school (sla de cijfers er maar eens op na). Dan is het logisch dat je verschillen krijgt in inkomens.
Hoewel, Chinezen in Nederland zijn ook niet altijd even goed opgeleid, maar hebben het ondernemerschap door hun bloed stromen. En de motivatie om iets van hun leven te maken. Da's misschien nog wel veel belangrijker dan opleiding.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nee Monyet, Chinezen in NL isoleren zich; kom even kijken in Den Haag Chinatown: bordelen, goktenten, drugs , louche massage tenten[verkapte seksclubs].
Ze hebben inderdaad ondernemerschap in hun bloed; een deel maakt dit waar op een legale manier en de dark numbers zit ten in het illegale circuit.
Van oudsher waren Chinezen ondernemers.,maar ook uitbuiters in Nederlands Indie, zeker tegen de Javaanse bevolking

acufjo
User
User icon of acufjo
spacer line

Ik begrijp het niet dat zo veel mensen achter Wilders aanhollen. Inclusief forum leden. Het probleem van de criminele allochtonen kun je niet alleen oplossen met hard straffen maar ook met opvoeding en onderwijs ondersteuning. Wat Wilders doet een hoop populistisch geleuter. hij is zooo grof en zoo beledigend voor de gematigde moslims. Wat dat betreft heeft Doekle terpstra heelemaal gelijk. De maatschappij is aan het verwilderen, vergroffen op die manier. Links heeft helemaal gelijk met het uitsluiten van de PVV als evt coalitie partner en ik hoop dat het CDA en de VVD dit ook doen, anders krijgen ze zeker mijn stem niet meer.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nee acugjo,Wilders is niet beledigend voor Moslims,
Voor de goede orde orde :ik heb niet op PVV gestemd.,maar CDA,gezien mijn katholieke identiteit.
Wel is de stelling: criminelen uit Marokko,Somalie en al deze landen moeten weg uit Nederland.[van Wilders], indien er geen bedreiging voor terugkeer bestaat.
Wij betalen voor die asiel opvang en de uitzetting
Iedere asielzoeker, die gegronde reden heeft om zich in NL te vestigen, moet een kans krijgen
Ik zit als jurist in dat werk:vreemdelingenzaken en we kunnen het het werk bijna niet meer aan!
Vooral in de vakantietijd:
gezin A gaat op vakantie en neemt een stel familieleden mee, die zich heel graag in NL willen vestigen.
Wat we nu doen is gelijk de gegevens van de paspoorthouder doorsturen naar de Belastingdienst en dus douane

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 06-06-2009 15:29 merapi wrote:
Nee acugjo,Wilders is niet beledigend voor Moslims,

Op 8 augustus 2007 pleitte Wilders in een ingezonden brief in de Volkskrant voor een verbod op de Koran. Hij noemde de Koran een fascistisch boek en "het islamitische Mein Kampf" en het zou volgens hem verboden moeten worden.Verder sprak hij van "de islamitische invasie" , wilde hij "geen moslimimmigrant er meer bij".

Ben geen jurist merapi, maar ik kan me toch een beetje voorstellen dat moslims zulke uitspraken als beledigend ervaren. Emoticon: Yes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,338,756 topic views - 229,476 posts - 13,648 topics - 19,980 members - last post @ 19-12-2018 00:39 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

110,216,323 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com