Ben benieuwd hoever we moeten zinken voor ook hier het land plat gaat. Frankrijk vind ik wel een mooi land als ik zie hoe men hier de eigen belangen verdedigd. Hier verdedigen de topmannen hun inkomsten en het klootjesvolk laat zich naar de slachtbank leiden.
Wilder roept van alles, iedereen lacht en beaamt het, oplossingen horen we niet. De oplossingen die we horen kunnen niet i.v.m. internationale afspraken. Die zijn er niet voor niets!!! De bezette gebieden in Israel moeten volgebouwd worden lees ik gisteren. Toe maar, tot nu toe geen protesten??? Het is vanzelfsprekend dat de 2-deling hierdoor groter en groter wordt.
Tegelijkertijd gaan de bezuinigingen door, wijkgerelateerde zaken worden geschrapt, nou, dat gaat zeker niet de integratie bevoorderen.
We betalen dus voor het overeindhouden van de banken, daarna betalen we ook voor het tekort wat hierdoor is ontstaan. Daarnaast betalen we ook voor alle privatiseringen die allemaal mislukt zijn, behalve voor de aandeelhouders. Nou, ooit wordt het land wakker.
Moscowitz doet ook uitsluitend zaken waar veel verdiend aan wordt. Spong verdedigt geen Bouterse, maar daarnaast alles wat geld heeft. Stelletje komedianten, witte borden criminelen heet dat toch!!??
We gaan kijken hoe dit alles ontwikkeld!
Groet,
Wim.
|