indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

priyoo
User
spacer line

Zijn er mensen op dit forum die in Yogya wonen? Ik weet dat er enkele honderden Nederlanders wonen in Yogya maar ik ken er maar enkele. Vandaar mijn vraag.
Ook als ze op dit forum zijn, graag info over lekkere restaurants, leuke uitgaans plekken etc. etc. Ik woon er namelijk pas.
Groet Priyoo

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Er zitten hier in Yogya (ik zit er ook dus) wel een aantal Nederlanders ja, maar de vraag is OF je ze wil kennen natuurlijk. Emoticon: Puh!

Ik zit buiten het gebied waar de meeste Nederlanders zich bevinden, in het zuiden, maar dat weerhoudt me er niet van om zo af en toe eens af te zakken om een biertje te drinken.

Aan Jl. Prawirotaman zit een 'Nederlands' cafe, Janur. Voor als je niets te doen hebt, net als in Nederland. Emoticon: Wink Misschien kom ik vanavond nog even langs op weg naar huis. Emoticon: Party!

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 30-06-2008 13:43 Yerun wrote:

maar de vraag is OF je ze wil kennen natuurlijk. Emoticon: Puh!

Misschien kom ik vanavond nog even langs op weg naar huis. Emoticon: Party!

*wat flauw seh , he he he .

* En hoe moet hij of anderen jou herkennen ? Emoticon: Confused

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

haha, flauw inderdaad hoor.. vaak is het best gezellig. Ben niet geweest trouwens, anders was ik nu nog niet thuis.

Herkennen? Gewoon vragen naar Yerun, aangezien ik zo heet en iedereen me hier ook zo kent. Emoticon: Smile

Ik duik mijn bed maar weer in, was een lange en enerverende maandag vandaag.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Je herkent Yerun aan zijn zwarte hoed, in zijn linkerhand de telegraaf en een witte anjer op zijn refer. Kan niet missen toch? Emoticon: Nice

It's only kinky the first time.

priyoo
User
spacer line

Thanks anyway. Ik zal eens een kijkje gaan nemen daaro, hoop de hoed met telegraaf en anjer tegen te komen, kunnen we gezellig even bij babbelen!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik denk dat ik vanavond nog wel eventjes langs kom, vanaf een uur of negen... lekker op tijd. Emoticon: Shiny

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Yerun, niets te doen zeker. Nog 3 weken en dan weer pret maken! Ronald had een mooi verhaal. hij zit in Singapore nu, sms m maar eens

Begin de details te vergeten

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ben altijd druk he... Emoticon: Wink

Ik zal 'm binnenkort wel sms-en dan...

Het was gisteren vrij rustig in Janur, om 12 uur verkast naar een andere plek waar we om 1 uur ook uitgezet werden.. Daarna nog even naar Babarsari geweest, mar dat ging om half drie ook dicht. Tip: ga op tijd naar een plek toe en blijf er de hele avond hangen Emoticon: So funny

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

priyoo waar ergens woon je in Yogya? utara? selatan? mana??

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

noord en zuid is gelukkig geen vijf uur rijden zoals in Jakarta Emoticon: Wink

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 05-07-2008 14:48 Yerun wrote:

Nog niet maar als de groei van het verkeer zo door gaat ...... Alhoewel met de hoge brandstofprijs weet je het maar nooit. Misschien dat de Indonesier opeens zuinig wordt?

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 05-07-2008 14:48 Yerun wrote:

Wat heet..... Ik kom net terug (22.25 uur) van een taxirit van meer dan 3 uur van Bintaro naar Kebon Sirih. Het is schoolvakantietijd, dus half Jakarta bevindt zich op malam minggu op de weg......en dat geeft files.

Van het noorden naar het zuiden in Yogyakarta is ca. 'n half uur door de stad en 20 minuten via de ringroad.
Echter van Jl. Parangtritis via de ringroad naar het Hyatt hotel in Sleman is wel 25 km; groter dan de afstand Amsterdam-Zaandam.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Mjnheer Priyoo, kom naar Janur en dan ontmoet u medelanders.
Verder heb je de restaurants Bella Vista (deels Nederlands bezit) en Gajah Wong (Nederlandse "eigenaar" Emoticon: Wink . Dan heb je de hotels Rumah Mertua noordelijk van Hyatt en Tulips in Jl. Tirtodipuran waar ook Nederlanders "achter zitten".
Verder kom je medelanders tegen op zondag in het zwembad van de Hyatt (de meubelhandelaars), Tulips en Yogya Village Inn (Jl. Menukan). Ontbeten en gelunchd wordt bij onze zuidelijke Belgische buren in Hani's Bakery (noordelijk van Hyatt) en Via-Via (Prawirotaman). Drinken in Made's Cafe.
Try it en met grote waarschijnlijkheid komt u daar Nederlanders tegen.

priyoo
User
spacer line

On 05-07-2008 14:44 siebjans wrote:
priyoo waar ergens woon je in Yogya? utara? selatan? mana??

Ik woon in jl taman siswa. tot eind oktober. Waar woon gij dan?

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

er wordt kwistig met persoonsgegevens gegeven. Emoticon: Smile

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 06-07-2008 09:04 priyoo wrote:

...

Ik woon in jl taman siswa. tot eind oktober. Waar woon gij dan?

Nou, Taman Siswa is op loopafstand van de Prawirotaman-area. Dus......try your luck.

Tristan-05
User
spacer line

Hallo mensen in Yogya...
Ik heb ook het voornemen om volgend jaar naar yogyakarta te gaan en daar iets betaalbaars te huren.. Liefst elk jaar voor een half jaar, maar wel een jaarcontract voor de huur.

Vraag: wie weet een huurwoning?

meggie
User
spacer line

welke prijsklasse? Ik woon ook in Yogja.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 11-09-2012 13:30 schreef meggie:
welke prijsklasse? Ik woon ook in Yogja.

Wat leuk meggie ben je er toch weer, zo dat weten we ook weer, dat je geen afscheid van deze site kan nemen,de informatie bron hier, is echt heel goed en over verscheidenheid gesproken....... Emoticon: Worship Emoticon: Worship

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

meggie
User
spacer line

hahahaha ik had alleen van dat ene topic afscheid genomen hoor. Daar durf ik niet meer te posten. Ik had nog niet van dit hele forum afscheid genomen. Want ik blijf natuurlijk nog steeds kijken of je weer een leuke mop hebt. Emoticon: Party!

meggie
User
spacer line

En ik ga je natuurlijk ook bijstaan als iemand het weer in zijn bol haalt om te trouwen met een Indonesier. Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

meggie ja ha ha, die is goed zeg, ja ik krijg altijd pas gelijk na de daad en daar komen kindjes van en prachtig exemplaren als men het goed mengt.
A-M die hier ook veel verhalen had, ook zo ongeval die zo gewaarschuwd was.
Maar dat was dan ook andersom, daar ging het over een Indonesische man.
Maar je wil toch niet terug naar zo een man als de foto hier onder.
Die kan alleen een schaap scheren maar geen vrouw hoeden..................

Ja een mop?, die alleen mooie is en een beetje ietsjes pietjes inhoud heeft, waar over nagedacht is, die krijg ik altijd van mijn broer, waar die ze weer vandaan heeft weet ik niet .
Velen komen via PPS, Power Poind System binnen en dat werk ik dan helemaal uit in een tekst verwerking in word en dan zoek ik ergens een passend foto er bij.
Want de tekst kan je niet knippen en plakken dat moet je helemaal uit typen. Emoticon: Yeah right! Emoticon: Shiny

Dit is een Blue Grass concert en ongeveer halverwege het filmpje

komt er ineens een klein musje boven op de gitaar van de leadzanger

gevlogen. Hij blijft 5 minuten zitten, en de zanger zingt gewoon door.

Hij aait het vogeltje en het beestje blijft gewoon zitten. Ongelooflijk.

Kijk eens naar het gezicht van de man!!! PRACHTIG!

(even fullscreen zetten)

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

meggie
User
spacer line

Wat lief dat vogeltje, die wil ik! Emoticon: Yes!

In wel toppic staat het verhaal van A M? Wellicht kan ik daar nog bruikbare tips uithalen. Emoticon: Shiny

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Meggie...AM is er niet meer....heeft helaas afscheid genomen van dit Forum wat vele jammer hebben gevonden......Over haar privé-leven heeft ze nauwelijks er over geschreven alleen tussen neus en lippen door, zeg maar....
Ik hoop dat je daar nog steeds goed zit Meggie en laat je je niet klein krijgen, meis...
Good Luck... Emoticon: Party! Emoticon: Party!
ik heb alles meegelezen, maar gezien ik een getrouwde vrouw ben met bijna 40 huwelijksjaren achter de rug hebt, kan ik géén advies geven hierin. De meesten die "nare " ervaringen met Indonesische man c.q. vrouw en daarna zijn gescheiden kunnen jou beter helpen. Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,300,976 topic views - 223,704 posts - 13,516 topics - 16,718 members - last post @ 18-11-2017 14:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,260,146 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com