indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hoi hoi,

ik wil september dit jaar voor 4 weken naar Sulawesi en zoek me helemaal gek op het ineternet naar een leuke vlucht die kant op. Vluchten vanaf Nederland en Duitsland zijn erg prijzig die kant. Vanaf 1000 euro ongeveer. Emoticon: Confused Ik dacht eraan eerst naar Jakarta of Bali te vliegen en vandaar zelf een binnenlandse vlucht te boeken. Heeft iemand tips/adviezen, graag!!!

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Ff de search functie gebruiken.

Als je met Garuda of Singapore Airlines een direct vliegticket naar Sulawesi koopt ben je een dief van je eigen dompet.

www.lionair.com.

Jakarta-Makassar vanaf 50 euro
Jakarta-Manado vanaf 70 euro incl tax met een gloednieuw toestel 737-900ER

Gracias. Sama sama

spacer line  

He dank je wel.
Maar zelfs eem vlucht naar Jakarta kost minimaal 950 euro. Het is dan ook een lange vlucht. Dacht altijd dat vanaf Duitsland vliegen goedkoper is, maar dat valt wel tegen.
Ik had Lionair al gecheckt, dat is wel een goeie.

Geschiere
User
spacer line

Vanaf 25 juli gaat Air Asia vanaf Kuala Lumpur naar Makkasar vliegen. Zag dat het maar zo'n 25 euro kost. Dus je zou met de Emirates vanaf Dusseldorf naar KL en dan door naar Makkasar. Helaas voor ons te laat wij maken nog de omweg via Surabaya. Maar ja wij mogen dan ook over een week al vertrekken en dat is ook weer leuk
Succes.

gr. Elma

jupje
User
User icon of jupje
spacer line

Een alternatief voor Düsseldorf is Frankfurt, slecht 1,5 uur met de trein verder.
Deze trein (ICE) is bij sommige vluchten vanaf de duitse grens inclusief, zoals ETIHAD en KUWAIT-AIR.
Via e-bookers.de kun je flexibel zoeken naar de goedkoopste vlucht van Frankfurt naar Jakarta, afhankelijk van de vertrekdatum in september vanaf ca €750 inclusief belstingen.
ETIHAD en KUWAIT-AIR zijn hierbij vaak het goedkoopste, maar QATAR, CHINA-AIRLINES of zelfs KLM zijn soms redelijke alternatieven, hebben echter niet de treinreis inclusief.

FAR FROM THE MADDING CROWD

daft_punk
User
spacer line

dat is een goede tip jupje!
ik ben al een aantal maal via Amsterdam via frankfurt naar indonesie gevlogen. Idd (en ik kan nog even een sigaretje roken Emoticon: Puh! )

spacer line  

He dank je wel, zal eens een vlucht gaan boeken dan binnenkort met misschien wel een stop-over in Koeweit

Baruga
User
User icon of Baruga
spacer line

Hallo Sulawesi-gangers,
Mijn ervaring met het vliegen naar Makassar via Jakarta zijn niet goed. Sukarno-Hatta is een onplezierig vliegveld en nu niet veel meer bezocht door toeristen. Het personeel heeft weinig te doen en kan daardoor erg vervelend zijn. Ook de overstap van international naar domestic vluchten is erg lastig. Je moet een taxi nemen om deze overstap te maken. Je wordt opgelicht door de taxichaufers. Betere ervaringen heb ik met het vliegen naar Bali (Denpasar). Vanuit Kuala Lumpur of Singapore geeft dit geen enkel probleem. Gemakkelijke overstap van international naar domestic. Plezierig vliegveld met vriendelijk personeel. Door de grote toestroom van toeristen vrijwel nooit problemen. Vanuit Denpasar zijn er vele vluchten te boeken naar Makassar. November 2008 ga ik weer voor een half jaar naar Sulawesi, nu maar hopen dat er weer direkte vluchten komen naar Makassar. Vanuit Nederland zijn nu geen direkte vluchten naar Makassar te boeken.
Groeten, Baruga.

Het leven is geen bestemming, het is een reis.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,122,203 topic views - 240,022 posts - 13,725 topics - 32,689 members - last post @ 09-08-2020 00:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,207,512 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com