indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hallo Sobats,
heb hier 5kg leuke kinderkleertjes van 3maanden tot 1,5jaar.
Voor jongens en meisjes [door elkaar]
Misschien voor Indonesie, het zijn zomerkleertjes of als jullie in Nederland iemand weten die de kleertjes goed kan gebruiken.
Mooi schoon en gewassen, in uitstekende staat
groetjes Merapi/Wilma

burung
User
User icon of burung
spacer line

Hoi Merapi,

Je gaf ook al aan nav het 'snoepjes' onderwerp van een week ofzo geleden dat je wel kleding hebt om evt mee te nemen.

Ik zal even bij mijn kennissen in Manado informeren of er daar instanties of families zijn die dit goed kunnen gebruiken. Want wil wel dat het terecht komt bij diegenen die het echt nodig hebben!

groetjes,
burung

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Natuurlijk Burung, informeer maar
Regelmatig krijg ik kinder en volwassenenkleding met vaak nog het prijskaartje eraan; gebeurt via sociale instanties,kerk en mijn vrijwilligerswerk. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye
En als ik zie wat er aan mooie kleding zomaar wordt weggedaan, dan denk ik nee:er zijn miljoenen mensen op deze aardbol die bijna niets hebben en daar doe ik het voor
groetjes Merapi/Wilma

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

hoi,

De kleding is nog niet gearriveerd bij grote Ocid in Pangandaran.
Als het er is, dan geen ik een gilletje.

Ga staan waar geen plek is om te staan.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Ron , het pakket is opgestuurd hoor, heel goed verpakt, komt wel in orde heb het verzendbewijs.
nog ff afwachten
groetjes Wilma Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

On 22-06-2008 16:56 merapi wrote:
Ron , het pakket is opgestuurd hoor, heel goed verpakt, komt wel in orde heb het verzendbewijs.
nog ff afwachten
groetjes Wilma Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Wilma,
ja, het duurt vaak 6 weken. Toch is er altijd de hoop dat het net iets sneller gaat.

Ga staan waar geen plek is om te staan.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hi Ron komt best in orde, moest een heel formulier invullen.
Heb er bewust kleertjes bijgedaan tot 18maanden, dus de kleine van Ocid kan wel vooruit
groetjes Merapi Emoticon: Bye bye

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hi Ron,
als het pakket er niet is binnen 2 weken,mail me dan want dan neem ik contact op met TNT om een klacht in te dienen, maar hou mij op de hoogte,
hartelijke groet Merapi/Wilma

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

hoe duur is het ongeveer om kleding op te sturen in zulke pakketten als waar jullie het hier over hebben?
Ik help 3 tehuizen voor straatkinderen in Jakarta en Depok. Die kunnen ook altijd wel nieuwe kleertjes gebruiken...maar ben benieuwd hoe duur versturen is...

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

NoviKirana,
tot 5kg kleertjes kost 32,45
PS: je kunt het zelf checken op de site van TNT post
Fijn zou zijn als iemand het komt afhalen die naar Indonesia gaat, dan weet je zeker dat het aankomt

selamat Merapi/Wilma

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hallo Allemaal,
We hebben weer heel veel kinderkleren van 0 tot 2jaar, in prima staat en voor de tropen, dus lichte kleding.
maat 56 tot 98, voor jongens en meisjes.
Wie kan ik hier een plezier mee doen?
groetjes Merapi/Wilma

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Lieve Merapi, 5 kg kleertjes kost 32.45(volgens jou)
Dit is op dit moment pakweg 430.000 RP.
Je heb geen idee hoeveel kinderkleertjes je voor dit bedrag kan kopen in IndonesiŽ.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Dit weet ik Malam, niettemin heb ik al 4 pakketten verstuurd, ik verzamel vrijwel nieuwe kinder[merkkleding] helaas werd het laatste pakket in Indonesia opengemaakt, terwijl ik er duidelijk op had geschreven: Children clothes.
Met vliegtuig, duurde het nog 5 weken voordat het pakket aankwam.
Opsturen heeft inderdaad geen zin, kost te veel en je moet maar afwachten wat er mee gebeurd.
Maar mocht iemand binnenkort gaan naar RI en wat kleding mee kunnen nemen, het staat bij mij.
Eigenlijk belachelijk, er zit peperdure merk kleding bij, sommige nog met het prijskaartje eraan......
mocht je elders een arm gezin op het oog hebben, dan hoor ik het wel.
Deze kleertjes heb ik echt voor de tropen geselecteerd.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,279,455 topic views - 233,329 posts - 13,683 topics - 23,671 members - last post @ 19-08-2019 13:09 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,165,338 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com