indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Vinie
User
User icon of Vinie
spacer line

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Heeft hij ook zo'n Mannekepis voor de deur staan?

Leuk omdat weer eens te zien voormij vele jaren geleden dat ik dat in Belgie bij dat fontijntje voor het laatst heb gezien.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

daft_punk
User
spacer line

ziet er leuk uit!
zal eens een hapje gaan eten in september!

daft_punk
User
spacer line

ikzelf kom uit assen trouwens en zit er over te denken om ook iets te openen in bali

""Bartje"" is wel een leuke naam Emoticon: Puh!

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 21-06-2008 16:04 daft_punk wrote:
ikzelf kom uit assen trouwens en zit er over te denken om ook iets te openen in bali

Lees dan eerst de ervaringen van anderen over Bali.
iemand heeft zelfs een boek geschreven over 1 jaar ervaring in Bali (is in dit forum te vinden).

daft_punk
User
spacer line

ik maak ook meer een grapje Albert.
ik zie en hoor ook alleen maar slechte verhalen om mij heen. mocht ik ooit het idee hebben iets te ondernemen in de horeca in bali dan zal ik dat doen voor de lol en moet ik dat financieel kunnen onderhouden ipv er van te willen leven.
maar mocht het zover zijn(ik heb weer loten voor de staatsloterij) dan hoop ik dat je ook een hapje komt doen(drentse mosterdsoep met spekjes)

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 21-06-2008 17:55 daft_punk wrote:
ik maak ook meer een grapje Albert.
ik zie en hoor ook alleen maar slechte verhalen om mij heen. mocht ik ooit het idee hebben iets te ondernemen in de horeca in bali dan zal ik dat doen voor de lol en moet ik dat financieel kunnen onderhouden ipv er van te willen leven.
maar mocht het zover zijn(ik heb weer loten voor de staatsloterij) dan hoop ik dat je ook een hapje komt doen(drentse mosterdsoep met spekjes)

Loten allemaal door gestoken kaart zonde van je geld. Vooral dat niet gekochte loten mee doen in de trekking.

Mocht ik weer voor een tijdjhe in het kikkerlandje bevinden, wie weet komen wij eventjes op bezoek.

Hoewel Delft ver weg is t.o.v. Drente.
Als ik je goed begrepen heb. Emoticon: Smile

Groetjes,

Albert

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Topic verplaatst naar Nederlandse subforum.

Vinie
User
User icon of Vinie
spacer line

On 21-06-2008 16:18 Albert wrote:

...

Lees dan eerst de ervaringen van anderen over Bali.
iemand heeft zelfs een boek geschreven over 1 jaar ervaring in Bali (is in dit forum te vinden).

kan je eens een link plaatsen ivm dat boek

Vinie
User
User icon of Vinie
spacer line

Utopiabali.com is ook van een belg.
Legian/Kuta, Jalan Pantai
Gang Benesari 69 meters from Beach
0361 756964

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Vinie,
Is altijd weer jammer als links niet werken, jij geeft er hier twee, bij de eerste krijg ik: HTTP 500 Internal....
En bij Utopiabali.com een pagina vol reclame zelfs voor Allanya Turkije.
AUB volgende keer even uitproberen.
Jan

Vinie
User
User icon of Vinie
spacer line

Als ik op die eerste link klik gaat die wel....

De tweede www.utopiabali.com staat zo op z'n visite kaartje, en krijg ik ook reclame....kan er niet aan doen.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 21-06-2008 16:01 daft_punk wrote:
ziet er leuk uit!
zal eens een hapje gaan eten in september!

Steenduur en niets bijzonders of speciaals.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 21-07-2008 14:11 Vinie wrote:

...

kan je eens een link plaatsen ivm dat boek

http://nieuwsbrief.iwes.nl/ind(...)?id=MjE5NjIyNzkzMjAw

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Manneke Pis opent hier nu ook, heb meteen even de menukaart bekeken, hoeft ons niet als klant te verwachten.
Tuti en Jan

Vinie
User
User icon of Vinie
spacer line

On 25-10-2008 23:31 Tuti & Jan wrote:
Manneke Pis opent hier nu ook, heb meteen even de menukaart bekeken, hoeft ons niet als klant te verwachten.
Tuti en Jan

kan ik inkomen

Heb er eens langsgeweest maar de baas was er niet, ook zoals overal in bali enorm veel staff aanwezig. Gong Corner in kuta vind ik goed en goedkoop, met verse snapper iedere dag. Ook zeer goede verse juice's.

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 25-10-2008 23:31 Tuti & Jan wrote:
Tuti en Jan

Ben er deze zomer eenmalig geweest, eten is niet om over naar huis te schrijven, prijzen zijn wat hoger dan in andere gelegenheden in deze omgeving...maar het Belgisch bier was wel weer okay Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

Sjon_sv
User
spacer line

Ik zit nu wel de reclame te lezen van die Belg , op een site die eigelijk voor Indonesia of Bali bestemd is. Ik was hier al eens veel eerder als de meeste die hier dagelijks of wekelijks Hun berichtje schrijven. in 1951 bezocht ik al eens denpasar verder was er
in Kuta en Sanur niets te beleven. 48 Jaar later ben ik terug gekomen maar nu met Vakantie en dat deed ik zo om de 3 Jaar maar als ik in Kuta kwam ging ik hier eten.
Deze tent is uitgegroeid tot een super eethuis waar zeer veel gasten tegenwordig
komen ( http://www.bali-mamas.com/ ) dat hebben deze mensen wel verdiend.
Onze Oosterburen houden van Goed en Lekker eten.
Emoticon: Party! groetjes Sjon

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 28-10-2008 01:04 Sjon_sv wrote:
Deze tent is uitgegroeid tot een super eethuis waar zeer veel gasten tegenwordig
komen ( http://www.bali-mamas.com/ ) dat hebben deze mensen wel verdiend.
Onze Oosterburen houden van Goed en Lekker eten.
Emoticon: Party! groetjes Sjon

Volkomen mee eens met deze "recensie": goed eten, zelfs zuurkool!!(wel klein portie als je niet om meer vraagt) leuke bediening..alleen opletten voor het afstapje vanuit de bar>> nekkenbreker eerste klas als je een biertje teveel op hebt... Emoticon: Frustrated Emoticon: Wink

Erachter/ernaast zit trouwens een Japanner>> sushi train of zoiets: ook aan te raden

hati hati, pelan pelan

linnie
User
User icon of linnie
spacer line

Sushi Densha heet die tent Senior: http://www.barudibali.com/sushi-densha
idd lekker eten.

Vind trouwens Mannekepis wel aan te raden hoor, ik eet er regelmatig. De steaks zijn goed, misschien iets prijziger, maar kwalitatief goed. De eigenaar Yannick is erg vriendelijk, hij maakt graag een praatje met zijn gasten.

Ik vind het een aanrader!

http://www.barudibali.com - Everything you need to know about Bali

Mimmy
User
spacer line

Om de hoek bij Manneke Pis (jl. Kunti) zit Cabe Rawit. Prima indonesisch eten! Mocht je van pizza's houden dat zit net voor dit restaurant Warung Italia: voor mij tot nu toe de beste pizza's van Bali!

MiSoo
User
spacer line

Ik moest in elk geval heel hard lachen toen ik Mannekepis las...!

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Leuke reclame Sjef! Maar heb je ook patat?

It's only kinky the first time.

cabrio
User
spacer line

Ik was ook niet van plan daar te gaan eten, mijn stelling was dat ik al genoeg Westers gegeten heb de laatste jaren. Bovendien dacht ik dat het wel behoorlijk duur zou zijn, wat enerzijds wel zo is, maar uiteindelijk valt het toch allemaal best nog mee.

Ik heb mij uiteindelijk toch laten overtuigen om eens te gaan en de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het lekker was.
Yannick is inderdaad een zeer vriendelijke man en heb er ook een gezellige babbel me gehad en er zullen er nog volgen, dat ben ik zeker.
Het is wat duurder dan gemiddeld, maar ik vond dit niet erg en het was het waard.

Tip: De dagen dat er live muziek is, zit je best boven, tenzij je liefhebber bent van enorm luide muziek. Wij wisten dat het zo was en boven klinkt het als leuke achtergrondmuziek. Emoticon: Wink

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,240,767 topic views - 234,423 posts - 13,692 topics - 25,271 members - last post @ 22-10-2019 18:33 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,716,337 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com