indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

celeton
User
User icon of celeton
spacer line

Voor de jongens en meiden die van voetbal houden Emoticon: Yummie! ned- frankrijk 4-1 Emoticon: Party! en italty hadden we ook al verslagen met 3-0, dus onze jongens zijn weer flink tekeer aan het gaan,
ik hoop dan ook dat ze het vol houden.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Deze mensne zijn ze allemaal aan het juigen omdat de Hollanders hebben gewonnen Emoticon: Shiny Emoticon: Party!
Bronckhorst is uit Indonesie dus kiezen de indonesiers ook voor Holland???
deze filmpje is ook leuk wat een feestneuzen.................. Emoticon: Party! Emoticon: Party!
http://www.geenstijl.tv/2008/0(...)jongens_bern_is.html

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Mooie overwinning was het zeker..

topic verplaatst naar 'Andere praat'

daft_punk
User
spacer line

een lust voor het oog en een geweldig resultaat.
Op naar Wenen!!

Dutchess
User
User icon of Dutchess
spacer line

Waar komt die 184 miljoen eigenlijk vandaan? Sponsors? En krijgen de spelers ook wat? Of - mijn voorkeur - verdeeld onder noodlijdende clubs? Of malle aankopen doen?

vr 13 jun 2008, 15:48
Oranje kan in n klap 3 miljoen verdienen
BERN - Als het Nederlands elftal vrijdagavond in Bern van Frankrijk wint, is de KNVB in n klap 3 miljoen euro rijker. De winst alleen is goed voor 1 miljoen euro. Plaatsing voor de kwartfinale, die dan zeker is, levert een bonus van 2 miljoen op.

Oranje verdiende tot nu toe al 8,5 miljoen euro. Dat bestond uit de startpremie van 7,5 miljoen, plus de 1 miljoen voor de zege op Itali.

De UEFA verdeelt dit toernooi 184 miljoen euro over de zestien deelnemende landen. De winnaar kan, als het alle wedstrijden wint, 23 miljoen rijker worden

wablief?

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hi sobats,
lekker genoten van Ned tegen Frankrijk!
Hier was het een gekken huis in Den Haag,getoeter en veel lawaai
fijn weekend voor jullie
Die Roemenen verslaan we ook wel Emoticon: Party! Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Merapi ik las dat ze in Den Haag de binnenstad hadden afgesloten. dus het was weer een gekkenhuis daar....
Ze kunnen ook niet in Den Haag feesten,alleen dan ruzie maken!!!!!
Moeten ze maar in Brabant eersts komen leren, met Carnaval hoe je moet leren feesten.........................
foto weg gehaald door mij zelf
Zo heb ik mijn kinderen groot gebracht inmiddels allemaal boven de 30 jaar Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Wat een leuke foto Om Ziel!
en 5 kids nog wel..
De binnenstad van Den Haag was afgesloten maar het heeft echt niet tot ruzie geleid; het was gewoon gezellig.
In het Laakkwartier dreigde het even tot ruzie te komen tussen Nederlandse jongeren en Marokkanen, maar ook dit verliep zonder schade.
Carnaval is iets anders, doen ze weinig aan beneden de rivieren Emoticon: Party! Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

" .... Bronckhorst = 'Maluku forever' ...... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! "

"Sekali diudara tetap diudara, ofwel "..... n kr Molukker, altijd Molukker .... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! " !!!

'Ahu kura ahia, mansia nia'

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Anis, Bronckhorst is toch in Batavia geboren of heb ik dit fout?
Jammer dat de Molukse gemeenschap zo weinig op de voorgrond treedt

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 14-06-2008 14:23 merapi wrote:
Anis, Bronckhorst is toch in Batavia geboren of heb ik dit fout?
Jammer dat de Molukse gemeenschap zo weinig op de voorgrond treedt

Dat hebben ze wel afgeleerd sinds ze Nederland terroriseerden in de jaren '70 Emoticon: Party!

Gracias. Sama sama

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Waarom zouden die op de voorgrond moeten treden? Het is voetbal, en geen politiek spelletje hoor. Laat het dat alsjeblieft ook gewoon blijven. Emoticon: Yes!

Jammer dat de wedstrijden hier om twee uur 's nachts beginnen, maar het was in ieder geval zeker wel de moeite waard om voor op te staan... Emoticon: Shiny

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nou Kiwimave, de Molukse gemeenschap heeft Nederland niet geterroriseerd, eerder andersom!
Geen enkele belofte tav de Molukse gemeenschap heeft Nederland waar kunnen maken.

Ja Yerun, voetbal is gewoon een spel, daarom werden de rellen ook vreselijk overdreven in de media.Er was niets aan de hand, de binnenstad van Den Haag was wel afgesloten omdat het hele kroeggebeuren op terrasjes zat en het enorm druk in de binnenstad was.'maar hier in de wijk was het erg gezellig en de politie feestte mee; het was een groot buurtfeest.
De moeite waard om midden in de nacht op te staan; is voetbal in Indonesie ook zo populair?
groetjes Wilma/Merapi

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Huh?
Sorry Merapi maar mij ontgaat volledig wat terrorisme te maken heeft met de molukken. In mijn omgeving zijn en waren er vele die absoluut geen begrip hebben en hadden voor de gijzelingen die plaats gevonden hebben. Nog in trein, nog in school. Of provinciehuis? Om maar een voorbeeld te noemen?

Ennuh, even voor het gemak, de man achter de teinkaping met de doden op zijn naam liep al vrij snel weer als vrij man rond.

Wellicht een nieuw topic waard deze discussie.

It's only kinky the first time.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Oyibo, ik reageerde op Kiwimave zn posting,hij had het over terrorisme.
Natuurlijk was deze daad niet goed te praten, zeker niet;maar ik heb begrip voor de Molukse gemeenschap, na jarenlang aan het lijntje gehouden door Nederland.Ik zie deze gebeurtenissen als frustratie en wanhoopsdaad.
Oyibo, een TBSer loopt vaak ook rond zonder controle, met alle gevolgen van dien.
Inderdaad, een nieuwe topic en discussie waard.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Nou zou ik de dader zeer niet willen vergelijken met een TBs'er.
De dader had geen behandeling nodig.

Eh? Wanhoopsdaad?
Komop zeg, even in perspectief geplaatst, in elk ander land waar onderdrukking armoede en de eerste levensbehoefte niet vervult kan worden zou ik me er dan nog iets bij voor kunnen stellen. Maar Nederland eind jaren 70? Nee daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen. Geen enkele rechtvaardiging.

daft_punk
User
spacer line

volgens mij ging het over het nederlands elftal. en dat wij allemaal erg blij zijn dat WIJ gewonnen hebben met erg atractief voetbal

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Joh? Echt waar?
Emoticon: Party!

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

ja, we dwalen af.
Oyibo,

Over de Molukse treinkaping: dit ging juist om onderdrukking!
Even vergeten hoeveel Molukse soldaten hun leven gaven voor Nederland??
Nogmaals, ik zal niet hun acties van de jaren 70 goedkeuren, maar ik kan begrip opbrengen voor hun standpunt: de RMS; een vrije republiek voor hen
beter dit item in een aparte topic.

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Ik weet wel dat iedereen de spelers van het nederlands elftal weet in Indonesie. Kreeg vandaag nog een bericht van een vriend van me uit Jakarta die vertelde dat de Indonesiers nu ook de weg kwijt zijn, net als wij. Het voetbal is zo goed en spannend.

Begin de details te vergeten

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Vanavond de wedstrijd Turkije-Tjechie
Ik zie overal Turkse vlaggen hangen, hoop dat het goed gaat;de sfeer is grimmig en onrustig hier in Den Haag, in tegenstelling tot de Oranje wedstrijden: vrijwel probleemloos zonder relletjes verlopen.

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 15-06-2008 11:19 merapi wrote:
Ik zie overal Turkse vlaggen hangen, hoop dat het goed gaat;de sfeer is grimmig en onrustig hier in Den Haag, in tegenstelling tot de Oranje wedstrijden: vrijwel probleemloos zonder relletjes verlopen.

Misschien dat we alle Turken die amok maken vanavond gelijk een enkele reis anatolie cadeau kunnen doen

Gracias. Sama sama

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Het is doorgaans niet de Turkse gemeenschap die problemen geeft kiwimave.
In Nederland hebben we meer problemen met bevolkingsgroepen waar de achtergrond in het rif gebergte ligt. Wellicht dat enige nuance op z'n plaats is in dit geval

spacer line  

On 15-06-2008 11:19 merapi wrote:

Ja, omdat ze gewonnen hebben, zie maar is wat er gebeurd als ze verliezen... he he he

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 15-06-2008 13:37 oyibo wrote:
Het is doorgaans niet de Turkse gemeenschap die problemen geeft kiwimave.
In Nederland hebben we meer problemen met bevolkingsgroepen waar de achtergrond in het rif gebergte ligt. Wellicht dat enige nuance op zn plaats is in dit geval

Er zit ook heel wat psychopathologie achter onze vrienden uit Anatolie, denk maar aan eervraak etc. En als je hun grote trots Turkije vernedert kan je ook eea verwachten.

Gracias. Sama sama

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,329,860 topic views - 233,655 posts - 13,687 topics - 24,478 members - last post @ 20-09-2019 06:43 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,410,903 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com