indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

tyskie
User
spacer line

Hallo allemaal,
Voor een verassing wil ik graag weten hoe je de naam achternaam alied/aliet/alit (zo heb ik het gehoord) goed spelt. Het zou een indonesische achternaam moeten zijn.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groeten Tijs

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Hetzelfde als bij Tijs en Thijs, allebei goed. In dit geval kan het dus alle drie omdat namen zich niet aan spelling houden. Een andere vraag zou zijn wat de meest voorkomende is, en dat weet ik niet.

daft_punk
User
spacer line

ik ken iemand en die heet Alit. Maar of er nog meer manieren van schrijven zijn weet ik ook niet.

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

tyskie

Voor een verassing wil ik graag weten hoe je de naam achternaam alied/aliet/alit (zo heb ik het gehoord) goed spelt.

Posted Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. 12-06-2008 11:02

• Vermelt als 'extra info' waar die persoon afkomstig van is Java, Madura, Sumatra ...

• Welke 'bevolkingsgroep' ......

• (Tussenhaakjes) Indonesia heeft méér dan 100 miljoen inwoners .... Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

sidia
    User
    User icon of sidia
    spacer line

Zeer waarschijnlijk ALIT , ben je zeker dat het een achternaam is (familienaam) ?.
    Bij veel Indonesiers is het nog niet de gewoonte om familienaam(achternaam) te gebruiken.
    Het zou van Java zijn , betekent klein(Sundanees)
    Het kan ook Balinees zijn :
    voorbeeld : Alit Bungalowpark Sanur.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

daft_punk
    User
    spacer line

Die man die ik ken is een balinees en volgens zijn zeggen betekend het zoiets als Koning. Maar dat kan ook zijn omdat het mischien ook wel klein betekend en mij dat even anders heeft uitgelgd.

made.
    User
    spacer line

ken ook een alit, en het is zijn voornaam, komang alit, van Bali. Bij mijn weten betekend alit bloem?!

Bokito
    User
    User icon of Bokito
    spacer line

alit betekent gewoon klein wat Sidia zegt.
    Ik woon in gang alit en er kunnen precies twee cikars doorheen. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Shalom

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,279,455 topic views - 233,329 posts - 13,683 topics - 23,671 members - last post @ 19-08-2019 13:09 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,165,292 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com