indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

rindubali
User
spacer line

Eigen fiets mee in het vliegtuig en fietsen in de tropen. Wij genieten daar ontzettend van en altijd je eigen transport bij je. Als je hierin geinteresseerd bent lees er maar eens over hoe wij dat ondernemen in www.lyswood.com/holiday

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

poeh, dat lijkt me behoorlijk warm Emoticon: Wink Normaal gebruik ik een motor, niet zo gezond natuurlijk, maar je ziet ook best veel.

spacer line  

Beste.....
Als jullie conditie het toelaat kan dat zeker, vergeet niet de hiite wat Jeroen al schrijft, maar fietsen kan ook 's morgens vroeg en in de namiddag.
Waar ik me meer zorgen over maak is het verkeer en het is in ieder geval verstandig om achteruitkijkspiegels te monteren.
Ik zou me in ieder geval niet veilig voelen op de fiets, de weg oversteken als voetganger is soms al levensgevaarlijk.
Misschien dat in Noord en Oost Bali het wat rustiger is op de wegen maar daar is de kwaliteit van het wegdek weer slechter.
Plezierige vakantie gewenst,
Jan

marcotje
User
User icon of marcotje
spacer line

Fietsen op Bali kun je natuurlijk op eigen houtje doen maar het kan op Bali ook goed georganiseerd en begeleid. Dat kan via Sobek.

Kijk maar eens op de site:http://home.casema.nl/marcokieft/

klik op ontdek je plekje en daar staat een stukje over fietsen en de link naar Sobek. Sobek doet trouwens veel meer dan fietsen, ook beklimmingen en raften enz.

gr,

marco en Siska Emoticon: Stupid

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

een fiets lijkt me gekkenwerk op bali, de afstanden zijn vrij ver, maar als dat je ding is: GO FOR IT

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Als je het via Sobek wil regelen, neem dan contact op met Max!

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Wie is Max nu weer

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Max is salesmanager van sobek

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,066,962 topic views - 235,022 posts - 13,697 topics - 25,776 members - last post @ 19-11-2019 15:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,882,113 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com