indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Prins
User
spacer line

hallo allemaal,

Ik heb een vraagje aan de Bali-kenners. Wij gaan komende augustus 2 weken naar Nusa Dua en in die vakantie valt onze trouwdag, we zijn dan 5 jaar getrouwd. Emoticon: Shiny
Nu zou ik graag mijn man willen verrassen. Hebben jullie tips? Is er een romantisch restaurant in (de buurt van) Nusa Dua welke jullie aanraden? Of andere ideeen en tips? Alles is welkom!

Alvast bedankt voor de reacties....

Groetjes, Linny Emoticon: Bye bye

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

als eerste van harte!!!
Leuk dat je op trouwdag in Bali bent!! Romantisch hoor.
In de buurt van Nusa Dua hmm geen idee sorry maar ga gewoon ff googelen anders
Suc6 en veel romantisch plezier

adu zeg!!! ben kapok!!

Ellencc
User
spacer line

Erg luek om een keer te dineren is Ketupat. Dit zit achter/naast oude niet meer bestaande kleine Matahari in Legian. Als je reserveert kan je gezellig samen in een apart "kamertje" zitten/liggen, maar wel buiten.
Ze hebben eten uit heel indonesie, een kaart waar je een hele poos zoet mee bent.
Veel plezier.

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Ja op zeker Ketupat super leuke omgeving ambieance en eten top!!! kan niet anders zeggen zit op de jalan legian beetje achteraan in een zij steeg

adu zeg!!! ben kapok!!

(T)roy
User
User icon of (T)roy
spacer line

In Nusa Dua is buiten de grote resorts niet veel te doen. Misschien kun je romantisch dineren in het Hotel waar je heen gaat. Anders moet je denk ik naar Kuta of Jimbaran. In Nusa Dua is wel een soort winkelcentrum gebouwd, waar de helft van de winkels vorig jaar nog van leeg stond. We hebben daar wel iets gegeten in een restaurant, maar is niet echt romantisch.

stanno
User
spacer line

Restaurant Terras - Jalan, Legian.

Erg mooi restaurant op een heel groot dakterras met marmere tafels en banken en omringt door rozen. Hele lekkere relax muziek.

Er is weinig over te vinden op het internet, maar ik ben er weer volgende week!

Nog 3 nachtjes Emoticon: Yes! !!!!!! Emoticon: Bye bye

daft_punk
User
spacer line

ja jimbaran lijkt me een romantishe plek.
Aan het strand in jimbaran zijn verscheidene visrestaurants, je kan je vis/krab etc daar vers uitzoeken en het wordt direkt voor je bereid. daarnaast zijn er meerdere bandjes die op het strand je favoriete nummers zingen(tegen een kleine betaling natuurlijk.
kudeta in jallan oberoi (Seminyak) is ook een optie. ligt aan het strand(mooie zonsondergang), world cuisine. Dit is een erg moderne tent met lekker chil muziek bij de zonsondergang. mocht je hierheen willen zou ik het wel even bespreken en zeggen dat het een speciale dag voor jullie is, dan houden ze een goede plek voor jullie vast voor de zonsondergang.

in iedergeval een hele fijne vakantie gewenst!
Daan

spacer line  

Wat misschien leuk is om te doen is eerst bij Pura Uluwatu de zonsondergang te kijken, tijdens de zonsondergang wordt daar de kecakdans opgevoerd, een prachtige ambience!! Wij vonden het erg indrukwekkend. Daarna kun je door naar een van de visrestaurants bij Jimbaran. Je zit daar al wegzakkend in het zand op het strand genietend van verse vis (romantisch!). Het is allemaal bij Nusa Dua in de buurt.
Veel plezier! Gr. Irene.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,276,535 topic views - 232,726 posts - 13,675 topics - 22,503 members - last post @ 17-06-2019 17:18 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,563,567 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com