indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

bengeltje
User
spacer line

Hoi allemaal,
we willen graag in september naar bali gaan, geen rondreis maar een goed hotel waar we van daaruit het eiland kunnen gaan bezichtigen. Bij welke reis organisatie kunnen we het beste boeken en wie heeft ideeen of tips voor een goed hotel in een leuke plaats? Emoticon: Party!

stanno
User
spacer line

Bengeltje,

Wij hebben geboekt bij couples only van fox reizen, deze hebben goede prijzen!

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Of alleen je ticket regelen en dan desnoods de eerste 2e nachten iets boeken en dan zelf verkennen huur een chauffeur kost 35 euri de geheke dag brengt hij je overal naar toe.

Maar Fox is wel oke geloof ik je kan ook bij 333 travel of BM air of helemaal geweldig thailandtravel.nl

Suc6!!

adu zeg!!! ben kapok!!

spacer line  

Hallo bengeltje,

Ik verwijs je naar een goede reisorganisatie, t.w. travellingroute.
De website is www.travellingroute.nl

Suc6

On 02-06-2008 20:30 bengeltje wrote:
Hoi allemaal,
we willen graag in september naar bali gaan, geen rondreis maar een goed hotel waar we van daaruit het eiland kunnen gaan bezichtigen. Bij welke reis organisatie kunnen we het beste boeken en wie heeft ideeen of tips voor een goed hotel in een leuke plaats? Emoticon: Party!

Pearl2see
User
User icon of Pearl2see
spacer line

Och ja, waarom zou je naar een bij een reisorganisatie als ANVR / SGR reisbureau gaan, als je ook naar een B de Haas kunt gaan. Wel jammer van je centen bij een faillissement, maar het leven bestaat uit risico's...
Hallo bengeltje,

Ik verwijs je naar een goede reisorganisatie, t.w. travellingroute.
De website is www.travellingroute.nl

Suc6

Pearl2see
User
User icon of Pearl2see
spacer line

Bengeletje,

Waar gaan je interesses naar uit? Moet het druk / levendig zijn, aan het strand, wil je snorkelen, bergen beklimmen enz? Als je dat aan geeft kunnen de mensen hier en gerichter advies geven. Ben zelf ooit met OAD en Neckermann geweest. Prijzen lagen lager als dat je ter plaatse zou kunnen boeken, maar je komt dan wel in relatief grote, onpersoonlijke hotels.

oma matje
User
spacer line

Wij boeken onze tickets zelf bij Singapore airlines mer eventueel een stopover in singapore, (veel attracties gratis.) Kijk op website van sing .airl. Hiet kan je ook hotels boeken zowel in singapore als in Bali.
Je kunt ook zeer goed boeken bij Balitravel.nl: Wij logeren soms langere tijd bij Pondok Bambu in Candi Dasa. Goede uitvalbasis voor allerlei trips en een geweldige accomodatie. Fijne vakantie en geniet.

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

gewoon zelf regelen ter plaatse is goedkoper en leuker als je er bent en je denkt bah niks aan hier kan je zo weer verkassen hebben wij toen ook gedaan.

Als je in Nederland boekt je hotel zit je er zo aan vast als jet bijv niks vind.
Suc6 en fijne vakantie

adu zeg!!! ben kapok!!

bengeltje
User
spacer line

hoi alvast bedankt voor deze reacties..
nee ik wil in nederland ook een hotel erbij boeken. Graag een hotel aan het strand, leuk zwembad en in de buurt waar activiteiten zijn zoals raften, mountainbiken enz..en idd ik boek alleen bij een anvr/sgr reisbureau omdat ik veels te hard moet werken en het sonde zou zijn als het dan niet doorgaat..
groetjes allemaal

Pearl2see
User
User icon of Pearl2see
spacer line

Ik zou je aanraden een paar brochures van de diverse touroperators te halen en daar zelf een hotel uit te kiezen. Vanuit alle plaatsen kun je een dagtocht maken om te gaan raften of mountainbiken.
De plaats van waar je wilt zitten hangt af van je eigen voorkeuren. Je kunt naar Sanur gaan. Het strand is er redelijk en je kunt er redelijk in zee zwemmen. Het plaatsje zelf is erg rustig en de meeste toeristen zijn wat ouder. Er zitten met name Europeanen, die schijnbaar nooit van huidkanker gehoord hebben. Er is een aardige boulevard langs zee, waar een aantal goede restaurantjes zitten. Hotels zijn gemiddeld vrij luxe. Er is weinig te doen.
Kuta / Legian / Seminyak is erg druk. Ik vind de zee aardiger, maar zwemmen is er gevaarlijk. Kuta zelf zit vol Australiers en je kunt ze vergelijken met dronken Engelsen. Erg veel lawaai en onbeschoft gedrag.
Legian / Seminyak is aardiger. Het is iets minder druk en er zijn veel goede restaurantjes. Met name Legian is aardig. Goede hotels zijn Legian Beach, Padma, Mandira, Kumala Pantai etc. Het is hier iets meer relaxed en de winkels van Kuta liggen vlakbij. Er zijn ook hier veel restaurantjes aan zee te vinden. ís Avonds is er hier ook van alles te doen.
Er zijn ook nog andere plaatsen aan zee, zoals Padangbai, Candidasa, Amed, Lovina etc. Deze plaatsen zijn erg rustig en geschikt om de omgeving te verkennen. Je kunt er ook redelijk tot goed snorkelen.
Het ligt aan je voorkeuren waar je voor kiest. Haal eens een boekje ( Rough Guides, of Lonely Planet ) en lees iets meer over de mogelijkheden.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,423 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,811,747 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com