indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Ricky
User
spacer line

Hallo,

Ik ga over twee weken met mijn vrouw drie weken naar Bali en wil een rondreis boeken op Java. Kan iemand mij vertellen of er dagelijks (voldoende) vluchten vanuit Denpaasar naar Yogya gaan?

Groeten,

Rick

sayang
User
User icon of sayang
spacer line

hoi Rick ,dat is geen probleem, bijv. Garuda vliegt dagelijks,ik geloof zelfs 3 keer p/d van Denpasar naar Yogya.....t leuke is dat vanwege het tijdsverschil je bijv. 1530 vertrekt en vervolgens 1530 aankomt in yogya
,vanaf adusicipto airport is t ca 20 min per taksi naar yogya

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Hallo Ricky even een brutale vraag.
Wil je mij op mijn privé een mailtje sturen?
Dit is voor mij belangrijk ( ons)
Bedankt

Umberto Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

spacer line  

Beste Ricky,
Er gaan dagelijks meerdere vluchten van DPS naar Jakarta en voor leuke prijzen.
Lion Air bijvoorbeeld had afgelopen week een actie voor IDR199.000, dat zijn echter de superaanbiedingen en kan je zeker niet vanuit NL boeken, daar moet je hier al snel bij zijn.
Kennissen van ons gaan deze week wel met Lion Air, zij betaalde IDR2395.00 met diezelfde actie die in meerdere klasse word verdeeld, vergeet niet de tax voor binnenlandse vluchten die nu IDR20.000 is en op de luchthaven apart dient te worden voldaan.
Yogya is vanuit Bali een leuke excursie om te doen maar neem daar wel voldoende tijd om aan de sfeer te kunnen proeven.
Leuke reis en groetjes,
Jan

spacer line  

sorry Yogyakarta

Ricky
User
spacer line

OK, bedankt voor de reacties. Ben hierdoor wel gerustgesteld.

Groeten,

Rick

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,937,086 topic views - 234,973 posts - 13,697 topics - 25,709 members - last post @ 17-11-2019 00:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,784,309 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com