indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

rspelmink
User
spacer line

wie kan mij meer vertellen over de problemen met de mobieltjes in Indonesie? Een raar "rood" telefoontje waardoor mensen ziek worden/ dood zouden gaan?

wat is dit voor bericht????? Ik kan niet helemaal achter de juiste info komen... en media berichten hier natuurlijk niet over....

sandy
User
spacer line

STILLE KRACHT---dit gebeurt nog in Indonesia---

rspelmink
User
spacer line

maar wat is de waarheid in dit alles....? Er zou al verschillende berichten zijn.... en mijn vrouw zet gewoon de mobiel af.... is lastig om nu zomaar haar te bereiken.... Emoticon: Cry Emoticon: Cry

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 16-05-2008 17:55 rspelmink wrote:
wie kan mij meer vertellen over de problemen met de mobieltjes in Indonesie? Een raar "rood" telefoontje waardoor mensen ziek worden/ dood zouden gaan?

wat is dit voor bericht????? Ik kan niet helemaal achter de juiste info komen... en media berichten hier natuurlijk niet over....

Geloof je die onzin?? Er wordt veel van dat soort spam via de sms verstuurd hoor

Gracias. Sama sama

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Ik moest wel glimlachen toen ik las dat je vrouw haar telefoon afzet........

Begin de details te vergeten

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik kan je wel meer informatie geven hoor; maar dat zou net zo goed allemaal onzin zijn.... whehe.. Natuurlijk berichten de media hier niet over, die zendtijd kan nog beter gebruikt worden voor het in beeld brengen van lijken en dergelijke.

spacer line  

On 16-05-2008 17:55 rspelmink wrote:

Vertel er is wat meer over, wie heeft je dat verteld?, hoe heb je het gehoord?, Ik heb een vrouw gehad die allerlei excuses verzon om haar onbereikbaar te maken indertijd . ik wil niet zeggen dat dit bij jou het geval is maar ik moet wel zeggen dat dit een hele orginele zou zijn als het wel zo is.
Ik zal het mijn ex vertellen, heeft ze een nieuw geweldig excuus bij haar nieuwe vriend om dat te doen. he he he.

PS.: Jeroen, is dat dat verleden waar jantje over sprak in dat andere topic??... Als dat zo is mag ie daar best wel over lullen hoor. dat is verledentijd en ben ik helemaal overheen.
Ik was in die tijd nog zo naief dat ik dacht dat mensen op een forum beschaafd genoeg waren iemand niet de grond in te trappen als je iets kwetsbaars laat zien. ik was fout en heb mijn lesje wel geleerd...

Greetz.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.DutchGuy; het verleden wat ik van je ken is wat hier op het forum door je neergeschreven is. Erover praten is prima, maar er steeds op terugkomen bij andere onderwerpen is onzinnig natuurlijk. Emoticon: Puh!

Wel een goede smoes inderdaad om zo contact te verbreken. :o We gaan er maar vanuit dat het niet zo erg is, toch?

rspelmink
User
spacer line

On 17-05-2008 05:03 dutchguy1000 wrote:

...

Vertel er is wat meer over, wie heeft je dat verteld?, hoe heb je het gehoord?, Ik heb een vrouw gehad die allerlei excuses verzon om haar onbereikbaar te maken indertijd . ik wil niet zeggen dat dit bij jou het geval is maar ik moet wel zeggen dat dit een hele orginele zou zijn als het wel zo is.

Jammer van jou slechte ervaringen... maar daar ben ik niet naar op zoek. Vind de stemming van de reactie ook nogal uit een negatief daglicht. Emoticon: Devil

En die bezorgheid over de "magic" komt niet vanuit mijn vrouw zelf, maar vanuit kennissen. Die mij zelfs aanraden mijn mobiel in NL toch maar niet zomaar op te nemen bij onbekende oproepen....

Ik vroeg naar dit probleem en zoek geen relatietherapeuten! Emoticon: Talk to the hand

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Lekker wereldvreemd weer dat sommige Indonesiers hierin geloven

Gracias. Sama sama

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

From Dayeuhkolot with love

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Blijkbaar toch te snel geoordeeld, want blijkt toch echt wat aan de hand te zijn.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Gelukkig zijn er ook websites die minder sensationeel zijn dan de Telegraaf, en dan krijg je gewoon een waaschuwing, zoals ik had verwacht.

http://www.dailyexpress.com.my(...)ews.cfm?NewsID=57595

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Mensen zijn gewoon goedgelovig hier. Beetje logisch denken verklaart dat het helemaal niet kan natuurlijk. Dat er mensen ziek van worden? Tja, als ik een sms krijg van een onbekende dat ik over een uur dood ga, dan word ik ook wel groen denk ik... van schrik en angst.

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Wat in de Telegraaf staat is altijd waar.
.
.
.
.
.
.
Emoticon: Stupid

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Ik herinner me nog het cola-schandaal. Zou een schoonmaakmiddel in de pepsi of coca cola zijn gevonden in BelgiŽ. Half BelgiŽ werd ziek, later bleek dat er niets aan de hand was en dat er niets schadelijks in de cola zat.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Jeps, dat dus... en dat heeft ook nog eens een mooie naam, maar die is me eventjes ontschoten. Massapsychose? Massahysterie?

spacer line  

On 17-05-2008 07:32 Yerun wrote:
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.DutchGuy; het verleden wat ik van je ken is wat hier op het forum door je neergeschreven is. Erover praten is prima, maar er steeds op terugkomen bij andere onderwerpen is onzinnig natuurlijk. Emoticon: Puh!

Wel een goede smoes inderdaad om zo contact te verbreken. :o We gaan er maar vanuit dat het niet zo erg is, toch?

Sorry jeroen, ik ben niet de gene die het elke keer weer aanhaalt.
Ik vind het persoonlijk best wel zielig dat mensen dat doen en uit ervaring weet ik dat wanneer ik dan zelf maar een paar keer positief mijn gevoel aangeef dat ik nu heb en dat het me echt niet meer raakt houd het mischien een keertje op.

Greetz

spacer line  

On 17-05-2008 10:08 rspelmink wrote:

...

Jammer van jou slechte ervaringen... maar daar ben ik niet naar op zoek. Vind de stemming van de reactie ook nogal uit een negatief daglicht. Emoticon: Devil

En die bezorgheid over de "magic" komt niet vanuit mijn vrouw zelf, maar vanuit kennissen. Die mij zelfs aanraden mijn mobiel in NL toch maar niet zomaar op te nemen bij onbekende oproepen....

Ik vroeg naar dit probleem en zoek geen relatietherapeuten! Emoticon: Talk to the hand

Sorry als ik je geraakt heb hiermee maar zoals je ziet zeg ik ook heel duidelijk dat ik niet weet of dat bij jou het geval is.
Ik geef niet graag iemand de schuld als ik iets niet weet.

Greetz

rspelmink
User
spacer line

dutchguy = een verontschuldiging is niet nodig hoor. Ik voel me niet zo aangesproken maar vind het gewoon opmerkelijk dat zoiets direct opkomt bij mensen... is er dan zoveel wantrouwen?

rspelmink
User
spacer line

On 17-05-2008 12:51 monyet wrote:
http://www.telegraaf.nl/digita(...)orisme__.html?p=11,2

dank voor het bericht. Volg de telegraaf niet zo, maar wel handig iets meer achtergrond info. En dus blijkt het niet helemaal iets onopgemerkts....

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

60,605,764 topic views - 227,669 posts - 13,619 topics - 19,303 members - last post @ 21-08-2018 00:33 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

104,153,200 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com