indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

daft_punk
User
spacer line

i wish i was you!
een maat van me is net weer terug (5 maand Bali) Zijn verhalen waren weer fantastish om aan te horen.
dinsdag en zaterdag avond zijn er erotishe dansende dames in chill bar "The Galaxy" in jallan diana pura. mocht je daar willen genieten van een mushroomshake, dan is dat daar ook mogelijk(staat niet op de kaart dus even vragen aan de bediening)
Doe ze ook even de groeten van Daan Botak

have fun!!

dingef
User
spacer line

morgen om 12 uur vliegen.. heb er zin in Emoticon: Yes!

koffer gepakt, alles staat klaar Emoticon: Shiny

daft_punk
User
spacer line

gedraag je een beetje Emoticon: Puh!

bali-lover
User
spacer line

On 02-06-2008 15:27 elsbeth wrote:
Bali lover, ik word wel erg benieuwd waar jij al dat geld aan uit geeft. Bedoel je echt te zeggen dat jij in 2 weken 1400 euro uitgeeft in Indonesie????? Tja, van mij mag je natuurlijk, en van de Balinezen vast ook wel, maar ik hoop niet dat andere lezers dit als maatstaf gaan nemen. Dingef, ik zou echt even van tevoren informeren wat normale prijzen zijn. Ik denk dat je dan van het nu begrote bedrag volgend jaar nog een keer naar Indonesie kan gaan. Zou toch leuk zijn, niet??
Veel plezier.
Groet Elsbeth

Nee het was ongeveer 1200 euro in totaal, 100 euro per dag is ruim genomen maar daar zitten ook excursies en shoppen bij en ik heb de laatste keer aardig wat spullen gekocht. Tevens was ik deze keer met wat vrienden (die erg van stappen houden) op Bali en dan gaat het toch wat harder als normaal. Maar als je een beetje van clubs houd valt dat best mee hoor... tenzij je iedere avond om 11 uur al op je kamer ligt!

Eind oktober ga ik weer en verwacht ik wel wat minder kwijt te zijn maar minder als 50 euro per dag ga ik zeker niet vanuit.

Verder moet iedereen natuurlijk uitgeven waar die zichzelf het prettigste bij voelt.

bali-lover
User
spacer line

On 02-06-2008 18:24 latex40 wrote:
Hallo dingef, jij geef € 100 per dag uit, is dat inclusief logies en ontbijt of alleenhet verteren per avond. Emoticon: Yes! Dit betekend zoals de koers op dit moment is 1.450.000 roepia.
Een mix drank kost 40.000 een bintang 11.000 een behoorlijk diner in een goed restaurant 80.000 roepia Dan blijft er altijd nog een slordige € 88 over
Mijn lieve hemel geef je de € 88 aan een liefdadig instelling?
Persoonlijk ben ik de mening toegedaan dat een ieder vakantie mag vieren op zijn of haar manier, maar om deze prijzen op het forum te zetten is iemand de stuipen op het lijf zetten. Ben het met Elsbeth eens om eens te informeren naar de normale prijzen.

groetjes Latex 40

Nou dit vind ik wel erg kort door de bocht, dus jij verbruikt 1 mix drank, 1 bintang en een maaltijd van 80.000 per dag?? En de rest van de dag cq. nacht dan?

Dingef geeft aan dat hij met 2 vrienden gaat, er vanuitgaande dat ze ook wel een paar keer het nachtleven gaan opzoeken en misschien ook wel een vriendinnetje tegenkomen ben je al gauw wat meer kwijt hoor.

bali-lover
User
spacer line

.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

voor de prijs van 1 drankje, 1 bintang en 80.000 kan ik prima een dag overleven op Bali als buitenlander.. maar het nachtleven is wat anders natuurlijk, zeker als je allerlei onbekende meisjes die zich als vriendin voordoen gaat 'trakteren'. Emoticon: Shiny

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

hallo bali-lover.

in antwoordt op joouw schrijven dd 15.06 gaf ik eem voorbeeld wat de prijzen waren in april-mei j.l. Ik heb niet gezegd dat ik het bij een mic drankje-bier- en eten hield. Gemiddeld 5 bintangs en een haleve liter arak en dan kom ik uit op een gemiddelde van ongeveer 30€ dat is iets anders dan de 100€.
Inderdaad als je daarbij een gezeldschap dame neemt die vraagt gemiddeld tussen de 400.000 en 600.000 roepia voor een paar uurtjes. Nee dan hou ik het gezien met mijn bintang, arak en lekker eten. Zo kan ik over enkele maanden weer lekker genieten op Bali en dan voor enkele maanden
groetjes
Latex40

elsbeth
User
spacer line

"Als je daarbij een gezelschapsdame neemt...".
Ik vraag me af of je die "gezelschapsdame" dan ook inderdaad "neemt" voor die 400.000-600.000 roepia voor een paar uurtjes. Sorry hoor, misschien een volstrekt ongepaste associatie, maar met de naam "latex40" toch wel een beetje een open deur.
Maar aan je reactie te zien, hoef ik de vraag geloof ik niet aan jou te stellen, maar aan sommige andere heren. Ach, het gaat me ook geen moer aan, maar de naam ""gezelschapsdame" vind ik een beetje flauw, noem het beestje gewoon bij de naam.

Allemaal veel plezier op Bali, wat voor vakantie het ook zal zijn!
Groet Elsbeth

daft_punk
User
spacer line

je komt ze overal tegen. zelfs in Vegas, daar heten ze volgens mij"Sweet Cherry's"

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

hallo Elsbeth
de naam "latex 40"roept bij you een associatie op. Deze nick name heb ik overgehouden dat ik bij de rijksoverheid werkte. Wij moesten dan een nick name nemen zodat je ware naam voor de buitenstaander geheim bleef.
40 wil zeggen, in dat jaar zag ik het levenlicht. Dus een oude knar ?
Dat jij het assoceerde met iets anders dat wist men wel in het zuiden des lands, maar kopen ho....... maar. 50 jaar geleden was dit in het Rooms Katholieke zuiden een doodzonde. Je was jong en je wilde wat dat betekende voor het zingen de kerk uit Emoticon: Worship .
Om de gezeldschap dames bij naam te noemen "kupu kupu malam"leterlijk vertaald nachtvlinder
Hoop je hiermede gerustgesteld te hebben.
By the way ik was ruim 40 jaar getrouwd met een vrouw die daar geboren en is opgegroeid, helaas is zij er niet meer. En wij hebben daar vele vrienden en kennissen wonen, vandaar dat ik geregeld terug ga.

Latex40

spacer line  

On 17-06-2008 11:26 latex40 wrote:
hallo bali-lover.

Gemiddeld 5 bintangs en een haleve liter arak en dan kom ik uit op een gemiddelde van ongeveer 30€ dat is iets anders dan de 100€.

Dag Heer Latex,

Gaarne wil ik U mededelen dat 5 grote bintang 5 euro kosten en een halve liter arak 1 euro....dus ik kom niet op 30 euri maar op 6 euri, dit zijn danwel de lokal-prijzen ! ( Supermarkten, warungs ) Emoticon: Wink
Alleen die arak kreeg ik niet door de st ' ' t laatst met kerst en heb deze meteen weggeven aan bouwvakkers die bij mijn buren aan het werk waren...die jonge indonesiers hebben daar totaal geen moeite mee Emoticon: Party!

Live life to the max.......

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Dag Heer Martin Solo

1 bintang besar bij de K market kost 18.000 x 5 = 90.000 roepis
1 liter arak 65.000 = 65.000 roepis
----------
155.000 roepis
is totaal € 12.50 + eten 80.000 = 6.50 = 18.50 dus dat is wel het 3 voudige wat jij bereken ( maar afzijken doen wij niet Emoticon: Worship ) dit waren de prijzen toen jij al lang en breed in Belanda was Emoticon: Yes!

spacer line  

On 17-06-2008 22:58 latex40 wrote:

Dag Heer Martin Solo

1 bintang besar bij de K market kost 18.000 x 5 = 90.000 roepis
1 liter arak 65.000 = 65.000 roepis
----------
155.000 roepis
is totaal € 12.50 + eten 80.000 = 6.50 = 18.50 dus dat is wel het 3 voudige wat jij bereken ( maar afzijken doen wij niet Emoticon: Worship ) dit waren de prijzen toen jij al lang en breed in Belanda was Emoticon: Yes!

Dag meneer Latex,

Ik ben de derde week van april dit jaar weer in nl geland, en heb de verhogingen lang en breed meegemaakt aldaar. De 18.000 van de K-market vond ik ook nog nette prijzen! maar de meeste zaten al op 20.000 per bintang besar. Nu maakt mijn dat verder niet uit want ik koop meestal een kratje bij de groothandel en zet het achter in de garage Emoticon: Nice . Ik ken nog wel wat supermarkten die nog wel voor 15.000 rp de deur uitgaan, maar dan moet je meer richting denpasar vooral arak is ontzettend goedkoop 20.000rp per liter........maar het is zo vies Emoticon:

Suc6,

P.s. Nu weer ontopic !

Live life to the max.......

bali-lover
User
spacer line

On 17-06-2008 11:26 latex40 wrote:
hallo bali-lover.

in antwoordt op joouw schrijven dd 15.06 gaf ik eem voorbeeld wat de prijzen waren in april-mei j.l. Ik heb niet gezegd dat ik het bij een mic drankje-bier- en eten hield. Gemiddeld 5 bintangs en een haleve liter arak en dan kom ik uit op een gemiddelde van ongeveer 30€ dat is iets anders dan de 100€.
Inderdaad als je daarbij een gezeldschap dame neemt die vraagt gemiddeld tussen de 400.000 en 600.000 roepia voor een paar uurtjes. Nee dan hou ik het gezien met mijn bintang, arak en lekker eten. Zo kan ik over enkele maanden weer lekker genieten op Bali en dan voor enkele maanden
groetjes
Latex40

Hallo latex40

Ten eerste had ik al meerdere malen aangegeven dat 100 euro per dag voor mij een gemiddelde was inclusief diner, shoppen en exurcies, dus niet alleen een avondje stappen! Daarnaast heb je mij het woord "gezelschapdame" in de context zoals jij en yerun bedoelen nooit horen zeggen.

En natuurlijk zijn er genoeg meiden die zich voordoen als "vriendin" en voor de traktaties gaan, maar scheer ze a.u.b. niet allemaal over ้้n kam. Iemand met een beetje gezond verstand heeft dat snel genoeg door of ligt daar niet wakker van. De meiden die ik heb leren kennen op Bali sinds de keren dat ik er geweest ben heb ik nog steeds leuk contact mee.... en nee ze vragen me niet om ruphia's op te sturen iedere maand ;-)

dingef
User
spacer line

ben vandaag weer thuisgekomen... heb t goed naar mn zin gehad... erg relaxte mensen en alleen maar mooi weer.............
we hebben in t hotel meteen een upgrade genomen naar de beach bungalows.. die garden bungalow vonden we een beetje krap met 3 man.............
moet even gaan kijken wat ik nu uiteindelijk heb uitgegeven.. maar rond de miljoen per dag schat ik. dus dat was regelmatig pinnen
Emoticon: Shiny

uitgaan vond ik een beetje tegenvallen, vergeleken met Phuket dan..
echt heel veel bezopen australiers.. maar ok.. verder toch gezelllig...........

warner1
User
spacer line

hoi ik ga voor de vijfde keer naar dit hotel,maar wij hebben altijd een bungalou

daft_punk
User
spacer line

Mooi om te horen dat je het naar je zin hebt gehad!

Ben je alleen in Kuta op stap geweest of ook in seminyak

dingef
User
spacer line

ben op beide plaatsen geweest.. maar seminyak was bijna uitgestorven Emoticon: Yes!

weet niet of we misschien te vroeg gegaan zijn in t seizoen?

daft_punk
User
spacer line

uhhm het zou nu redelijk druk moeten zijn.
Maar je hebt je in iedergaval wel vermaakt begrijp ik!

dingef
User
spacer line

ja hoor.. heb een goede tijd gehad.....

vrienden van me willen alweer een keer terug gaan Emoticon: Shiny

Wimroma
User
spacer line

Wij gaan met 3 personen 16 juli weg en zitten de 2de week augustus in Legian Beach hotel voor de 4de keer. Echt erg goed, omgeving ook. Schuin tegenover de ingang zit een geweldig Chinees restaurant. Ingand en cottages zijn pas gerenoveerd terwijl alles nog in mooie schone staat was.
Gr.
Wim

dingef
User
spacer line

heb t nog ff nagerekend nu................
was in totaal 1029 euro kwijt.. da's nog geen 74 euri per dag

goedkoopste vakantie ooit volgens mij Emoticon: Yes!

dingef
User
spacer line

On 18-05-2008 10:13 Albert H wrote:
Hi Frank,
Wij vliegen meestens met Singapore Airlines. Schijnt nog steeds de beste airliner te zijn. Maar kan mij niet voorstellen dat Malaysia airways aan Singapore Airlines onderdoet. Hoor daar ook vaak goede reacties over. Overigens vliegen wij dit jaar ook met Malaysia airways, omdat we voor Bali eerst 10 dagen naar Maleisi๋ gaan. Hoor dus graag van jou hoe het was met Malaysia airways.

nog ff voor de goeie orde :

Malaysia is echt een goeie maatschappij..
alleen hadden we 3 uur vertraging op schiphol, maar geen aansluiting gemist gelukkig!

was een toestel met allemaal je eigen schermpje en entertainment
ideaal voor die lange vluchten
service was ook prima
al met al een aanrader! Emoticon: Shiny

Wimroma
User
spacer line

Wij hebben vorig jaar (juli 2007) met MAL 18 uur vertraging gehad.
Dit betekent niet dat deze maatschappij onder doet voor S'pore airl.
Wij vliegen met beiden en zijn allebei erg goed.
Je kan wat betreft de beenruimte geen ruimere maatschappij vinden. Beiden de ruimste.
Overigens zijn met 18 uur vertraging alle aansluitingen weg.
Werden in K.L. perfect opgevangen, naar een luxe hotel vervoerd, prima ontbijt gehad en direkt naar het vliegveld vervoerd waar diverse vliegtuigen voor iedereen klaarstonden.
Het is wel aan te raden te checken bij de "dames"op schiphol aan de incheckbalie of zij je bagage doorlabelen en of dit ook naar de juiste luchthaven is. Dit ging bij diverse mensen goed mis. Ze zaten op Schiphol flink te slapen. Wij waren bijvoorbeeld niet doorgelabeld, een gezin met 2 kinderen heeft zijn bagage nooit meer teruggezien.Zij moesten naar Hanoi. Lekker geregeld. Dit heeft niets met MAL te maken. 16 juli as. vliegen wij weer met MAL. Kan me niet voorstellen dat we deze pech 2x krijgen.
Gr.Wim.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,000,674 topic views - 234,994 posts - 13,697 topics - 25,725 members - last post @ 18-11-2019 04:56 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,822,609 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com