indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

mondria
User
spacer line

We gaan in september voor 17 dagen naar Sanur, wie heeft er tips of leuke uitstapjes in en rond Sanur, we zijn echt van die waterliefhebbers dus is een excursie met een boot wel interessant of is dat af te raden?
En waar zitten die lekkere restaurants in Sanur?
Groeten anita.

mondria
User
spacer line

On 06-05-2008 20:38 mondria wrote:
We gaan in september voor 17 dagen naar Sanur, wie heeft er tips of leuke uitstapjes in en rond Sanur, we zijn echt van die waterliefhebbers dus is een excursie met een boot wel interessant of is dat af te raden?
En waar zitten die lekkere restaurants in Sanur?
Groeten anita.

spacer line  

Je kunt met de boot naar Nusa Penida en je kunt ook dagtours maken over Bali vanuit Sanur. Kijk op de pagina: www.gotobali.nl

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

Vanuit Sanur kun je zo'n beetje heel Bali bekijken. Dat zou ik wel doen want alleen Sanur zien na 12.500 km reizen uit Nederland is wel wat maf.
Leuk zijn: Ubud, Padangbai en Candidasa, Kuta/Legian/Seminyak, Kintamani, Bedugul.. etc etc.

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

rindubali
User
spacer line

ik weet niet wat voor een soort vakantie jij prefereert, maar als je een een paar dagen wilt vertoeven op een toeristenloos eilandje, zonder hotels, restaurants, handelaren, stranden zonder toeristen, klik dan maar eens www.actiefindetropen.nl/nusa voor meer informatie over dat eilandje Nusa Penida. Ik ken een Balinese familie daar die je graag het eiland in al zijn facetten zal laten zien en waar ik zelf ook regelmatig vertoef.
Lees ook maar eens het verslag van 2 gasten:
www.actiefindetropen.nl/aidt

Hans

daft_punk
User
spacer line

goede link Hans.
Ik zal volgend jaar mischien ook een paar dagen daar gaan zitten.
bedankt

stanno
User
spacer line

Als waterliefhebber zou je ook naar de Gili eilanden kunnen gaan bij Lombok.

Wij zijn net terug van Bali en hebben dit tripje ook gemaakt. Wij zouden eerst gaan vliegen maar zijn uiteindelijk vanuit een haventje 20 min vanaf Seminyak (ben de naam ff kwijt) met de Mahi Mahi in 2,5 direct naar Gili Trawarang gevaren. Hebben daar een mooie beachbungalow (goodheart) geboekt en hebben daar 2 dagen heerlijk gesnorkeld tussen prachtige vissen en zeeschildpadden. Echt een leuke trip!

priyoo
User
spacer line

Ik kom zeer regelmatig in Sanur. Ik woon op Java dus ben er vrij vlug. Als eerste is voor mij Sanur absoluut de nummer 1 plaats op Bali. Het is er niet druk en het is dicht aan strand en je kunt er fantastisch eten. (ook in lessahans heerlijk en goedkoop) Mocht je toch het drukke Kuta willen bezoeken, met de taxi voor enkele eurootjes ben je op en neer. Een aanrader voor Hotel niet te duur en fantastische service (onbijt op je eigen terrasje smorgens als je wilt is PALM GARDEN. kamers vanaf 225.000 rp. En jawel 30 meter van het strand.

nettyzzz
User
spacer line

Anita, je kunt heerlijk eten bij Mama Tutu, een grote warung in het zuiden van Sanur ( vlakbij Sanur beach hotel; even de s-bocht door en na ongeveer 100 m. aan de rechterkant). ga ook eens kijken bij bonsai cafe, zij hebben een grote collectie bonsaiboompjes in de tuin. zoals al gezegd kun je vanuit Sanur heel goed naar allerlei bezienswaardigheden, gewoon een taxi aanhouden, spreek een prijs af voor een hele of een halve dagtocht (ligt zo tussen de 20 - 30 euro voor een hele dag)
een fijne vakantie gewenst.

Netty

mondria
User
spacer line

Ik wil graag iedereen bedanken voor de tips voor de vakantie in Sanur, dit duurt nog 8 weken kan bijna niet meer wachten, krijg er steeds meer zin in met alle die nuttige en handige idečen en bezienswaardigheden.
Groeten anita.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,340,031 topic views - 239,287 posts - 13,720 topics - 31,189 members - last post @ 28-05-2020 05:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,232,710 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com