indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

stanno
User
spacer line

Wij willen vanuit seminyak een dag/nacht naar lovina gaan om in de vroege ochtend met een bootje het water op te gaan om de dolfijnen te aanschouwen. Weet iemand wat het beste hotel is om te boeken wat betreft dit ochtend tripje ?

En hoelang duurt de reis naar lovina met de taksi vanuit seminyak ongeveer ?

Alvast mijn dank voor de info!

Nog een maandje en het is weer zover!!!! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

daft_punk
User
spacer line

een tripje vanuit seminyak naar lovina duurt (buiten de weekenden) ongeveer 2,5 uur inclusief een kleine 20 min rusten in bedugul. een goed hotel zou kunnen zijn "mas lovina" ik zit daar ook altijd en zal ongeveer 250.000 rph kosten per nacht als je goed onderhandeld. een kleine 200 meter vanaf dit hotel vertrekken de dolfijnen boten altijd dus alles lekker dichtbij. de trip is bij de receptie te boeken maar je kan zelf ook even die kant oplopen om een afspraak te maken met een schipper daar(betaal je geen comissie dus iets goedkoper) ik weet de prijzen zo even niet meer maar het staat mij bij iets van tussen de 50.000 en 75.000 per persoon. mochten jullie meer willen weten dan hoor ik het graag.

een goede reis!

Pamelabak
User
spacer line

Wij hebben een week bij Gede-homestay (Lovina/Singaraja) doorgebracht. Niets anders dan lof. Kosten: € 6,00 p.p.p.n. incl. ontbijt (huisje in tuin). Mr. Gede verzorgt ook zelf dolfijnentrips en vissen. Heb daar een Mahi, Mahi gevangen (80 cm.) Hij heeft deze vis 's avonds voor ons op de barbecue bereid en zijn vrouw heeft een lekkere sambal trassi bij gemaakt. Overheerlijk was dat. Echt een aanrader: www.gedehomestay.com

stanno
User
spacer line

Hey bedankt voor de info!!

Pamelabak
User
spacer line

Hé Stanno:
De heer Gede organiseert ook dagtrips etc. Hij is van alle markten thuis en relatief goedkoop.
Groet,
Pamela

senior
User
User icon of senior
spacer line

"Nog een maandje en het is weer zover!!!! "

Een maand kan lang duren.. Emoticon: Yes! Maar inderdaad Gede Homestay is wel aan te bevelen Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

stanno
User
spacer line

Senior,

Voor een vakantie naar bali, duurt een week wachten nog te lang! Emoticon: Yes!

senior
User
User icon of senior
spacer line

Stanno,

Ik weet er alles van , tel nu zo ongeveer de uren tot ik zelf weer vertrek: nog ongeveer 288 uur Emoticon: Smile Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

spacer line  

Chonoshotel in Lovina is ook een aanrader , beheerders Nederlanders (ook hier stond een link) Dit is de 4e keer dat er reclame gemaakt wordt en nu gaat de user even gezellig een poosje afkoelen. Of bij de ster werken Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,886,228 topic views - 234,939 posts - 13,697 topics - 25,674 members - last post @ 15-11-2019 11:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,720,847 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com