indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
made.
User
spacer line

Hallo allemaal!
Op Bali ben ik bezig met het opstarten van een project voor weeskinderen. De kids krijgen eerst educatief materiaal over hoe met de natuur en milieu om te gaan en krijgen als waardering surflessen aangeboden.
zie ook www.soulsurfprojectbali.com

Via marktplaats.nl heb ik een oude laptop op de kop kunnen tikken waarmee gewerkt kan worden, maar ikzelf heb alleen de Nederlandse office. Is er iemand die de Indonesische versie van office heeft? Zo ja, zal ik daar een kopie van mogen hebben!

Terima kasih!

Rodney Westerlaken
infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.soulsurfprojectbali.com

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Rodney,
Is leuk dat je een laptop wilt geven, denk er eens over om Ubuntu te installeren, dat kan in een taal naar keuze en bijkomend voordeel is dat het legaal is, beter is het om toch van begin af aan in het Engels aan te leren.
Zou ik nog jonger zijn weet ik zeker dat ik met Linux aan de slag zou gaan, na meer dan 20 jaar met Windows gewerkt te hebben is dat wat anders.
De DVD's met legale Linux-software zijn ook in Bali te koop, inclusief tijdschrijft IDR20.000 met klein boekje en IDR45.000 met een groot tijdschrijft, vaak worden er zelfs 2 DVD's bij geleverd.
Kijk eens op http://www.infolinux.web.id/site/

Bijkomend voordeel is dat je met een Pentium 3 heel aardig kunt werken, met Windows XP is dat al een stuk moeilijker.
De installatie is binnen 1 uur klaar zonder expert te zijn.
Microsoft Office zal waarschijnlijk wel te vinden zijn maar kost al gauw meer dan 100 Euro.
Jan

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Kopietjes maken van die software is illegaal. Daar kan ik helaas niet aan meewerken.

Tip: neem de tips van Jan eens door en ga daarmee verder. Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

77,511,458 topic views - 235,417 posts - 13,700 topics - 26,244 members - last post @ 07-12-2019 06:57 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,492,380 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com