indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Nee, want wil je langer blijven dan 30 dagen dan heb je een 60 dagen visum nodig.

Overigens, als je gewoon de topic doorleest is de vraag volledig overbodig. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 21-02-2009 08:36 Windmill wrote:
Anne mieke

Ik benieuwd welke verschillende berichten je over VOA leest. Een VOA is maximaal 30 dagen geldig kun je bij binnenkomst in Indonesie op het vliegveld kopen (kost ongeveer 20 euro/25 US$)

Is een VOA voor 30 dagen ook in IndonesiŽ te verlangen zonder het land uit te moeten?
Wij willen met een touristen visum IndonesiŽ binnen komen om zodoende daar ter plaatse een Kitas te regelen, vandaar dat we meer tijd nodig hebben dan 1 maand.
Wie kan ons hierover informeren.
Windmill Emoticon: Party!

Ik zie nu pas dat je over dit onderwerp in twee topics post. Ik heb gereageerd in het andere. Beetje verwarrend allemaal.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Windmill
User
spacer line

Ik zie nu pas dat je over dit onderwerp in twee topics post. Ik heb gereageerd in het andere. Beetje verwarrend allemaal

Nee hier stel ik de vraag of je een 30 dagen VOA kunt verlengen ZONDER HET LAND UIT TE GAAN.
Een simpelle vraag (waarvan ik het antwoord inmiddels al weet) waar ik ook een simpelle antwoord op verwacht, ja of neen zonder uitroep tekens .
Ik vat het anders op als afkatten.
Je kunt een ja en een neen op twee manieren zeggen, afhankelijk van waar je de klemtoon legt.
MODERATOR BREAK

Nou nog 1 keertje dan, ontopic zonder op de man/vrouw te spelen. Als dat niet lukt hebben we andere middelen. Klachten over de moderatorbreak in het overbekende klaagtopic.

Placed by oyibo @ 22-02-2009 03:25

GO TO HELL

TheoBierum
User
spacer line

Denk aan je hart.(geen 25 karakters) Denk nogmaals aan je hart.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 21-02-2009 19:53 Windmill wrote:
Ik zie nu pas dat je over dit onderwerp in twee topics post. Ik heb gereageerd in het andere. Beetje verwarrend allemaal

Nee hier stel ik de vraag of je een 30 dagen VOA kunt verlengen ZONDER HET LAND UIT TE GAAN
Een simpelle vraag (waarvan ik het antwoord inmiddels al weet) waar ik ook een simpelle antwoord op verwacht, ja of neen zonder uitroep tekens .
Je kunt een ja en een neen op twee manieren zeggen, afhankelijk van waar je de klemtoon legt.

IK vind het verwarrend. Dat is een gevoel. Ik was alleen even zo netjes te melden dat ik ergens anders een antwoord gegeven had.

Nou wil ik niet flauw doen maar 30 dagen VOA verlengen ZONDER HET LAND UIT TE GAAN is een vorm van contaminatie dus die hoofdletters zijn dan al helemaal niet nodig (als je een visum verlengt moet je het land juist niet uit en als je het land uitgaat kun je een visum niet verlengenÖÖ) En ja en nee kun je op zeer veel manieren zeggen. Dit was een duidelijke nee.

Het grappige is dat je een van mijn posts aanhaalt waar een deel van het antwoord staatÖ.

On 09-11-2008 13:57 Anne Mieke wrote:

...
Ik benieuwd welke verschillende berichten je over VOA leest. Een VOA is maximaal 30 dagen geldig kun je bij binnenkomst in Indonesie op het vliegveld kopen (kost ongeveer 20 euro/25 US$)
Een 60 daags toeristenvisum kan alleen vooraf bij een Indonesische ambassade aangevraagd worden en kost (in NL) 45 euro. Pasfoto nodig en vooraf vliegticket overleggen. Een 30 daags visum vooraf bij de ambassade regelen is niet mogelijk.

gr
Anne Mieke

Maar waar de rest van het antwoord staat haal je verder niet meer aan

On 22-11-2008 08:44 Anne Mieke wrote:

...
Die Rp 150.000 is luchthavenbelasting bij internationale vluchten dit moet iedereen betalen en heeft niets te maken met het visum (dus ook Indonesiers zelf)
Een VOA is NIET verlengbaar.

gr
AM

(en ik had het nog wel met hoofdletters geschreven Emoticon: Wink )

En inderdaad de vraag is simpel maar de uiteenzetting waar je het over KITAS hebt kon ik even niet plaatsen irt VOA en 60 daags visum.

Het voordeel van deze 2 topics is nu dat iedereen weer weet hoe het zit (tenzij ze het vannacht veranderen natuurlijk....... Emoticon: Devil )

Zijn we d'r uit?

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Daniel1692
User
spacer line

ben in november via singapore rechtstreeks naar surabaya gevlogen.
En daar in visa on arrival gekocht'
kon ook in roepia,s betalen . 325000 rph

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

325.000? Dat is duur, aangezien dat ding 25 USD kost, dus nu zo'n 275.000 Rupiah maximaal. Maar okay, het kan inderdaad ook op Surabaya. Emoticon: Clown

Windmill
User
spacer line

On 21-02-2009 19:53 Windmill wrote:

Nee hier stel ik de vraag of je een 30 dagen VOA kunt verlengen ZONDER HET LAND UIT TE GAAN.

MODERATOR BREAK

Nou nog 1 keertje dan, ontopic zonder op de man/vrouw te spelen. Als dat niet lukt hebben we andere middelen. Klachten over de moderatorbreak in het overbekende klaagtopic.

Moderator,
Ik heb jouw klagtentopic niet nodig.
Van mij zal je geen last meer hebben, ik had al gekeken hoe ik me moet uitschrijven maar ben er nog niet heemaal achter.
Je mag mij ook (graag zelfs) uit gooien daar ik geen prijs stel op partijdige beslissingen.

GO TO HELL

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Moderator,
Van mij zal je geen last meer hebben, ik had al gekeken hoe ik me moet uitschrijven maar ben er nog niet heemaal achter.
Je mag mij ook (graag zelfs) uit gooien daar ik geen prijs stel op partijdige beslissingen.

Hmmmm weer een potentieel lid voor het andere kwaliteitsforum hihihi.
Ik had al het idee dat hij met zijn indringende en eigenwijze vragen iets los trachtte te maken.
Als je inderdaad al sinds 21 nov. 2004 lid van dit forum bent en je komt met deze vragen dan kom je of, uit een ei, of je tracht iets uit te lokken,dat was goed opgemerkt van Yoke Emoticon: Smile
De tijd zal het leren hahahaha.

sjefke
User
spacer line

ben in december geweest moest 23 euro betalen voor voa

Windmill
User
spacer line

On 22-02-2009 13:03 Malam wrote:

...

Hmmmm weer een potentieel lid voor het andere kwaliteitsforum hihihi.
Ik had al het idee dat hij met zijn indringende en eigenwijze vragen iets los trachtte te maken.
Als je inderdaad al sinds 21 nov. 2004 lid van dit forum bent en je komt met deze vragen dan kom je of, uit een ei, of je tracht iets uit te lokken,dat was goed opgemerkt van Yoke Emoticon: Smile
De tijd zal het leren hahahaha.

Het is zinloos op deze manier te reageren.
Aan de andere kant jou kan niks gebeuren als mee prater, je wordt door de moderator in bescherming genomen hihihi

GO TO HELL

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Juuust mien jong, vandaar uit dat ik steeds meer in mijn gedachte over jou gesterkt wordt, ik ruik ze al op kilometers afstand, die zogenaamde IndonesiŽkenners, logisch want ik weet er geen bal van Emoticon: Wink
Toch geweldig al die meningen over Om Malam, volgens Om Ziel hoor ik in IndonesiŽ thuis, volgens Kincir angin wordt ik beschermd door de moderators van dit forum, hmmmmmm ik ga me steed meer thuis voelen hier. Emoticon: Yes!

Windmill
User
spacer line

On 22-02-2009 13:29 Malam wrote:
Juuust mien jong, vandaar uit dat ik steeds meer in mijn gedachte over jou gesterkt wordt, ik ruik ze al op kilometers afstand, die zogenaamde IndonesiŽkenners, logisch want ik weet er geen bal van Emoticon: Wink
Toch geweldig al die meningen over Om Malam, volgens Om Ziel hoor ik in IndonesiŽ thuis, volgens Kincir angin wordt ik beschermd door de moderators van dit forum, hmmmmmm ik ga me steed meer thuis voelen hier. Emoticon: Yes!

SOTOLOYO
Kabar2 anda tidak berguna sama sekali.
Ku berakin.
Selamat berkumpul dengan se bangsa anda.

GO TO HELL

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Hmmmmm hŤbat(enorm) het gooit er nog een een aantal Indonesische zinnen uit ook op een Nederlands forum.
Stoer hoor Kincir angin,
Ik zal het even vrij vertalen.

Idioot,(een nette vertaling van een grof woord)
Jouw berichten zijn waardeloos.
Ik schijt op jou.
Veel succes met je soortgenoten.

Wel zo netjes om er een vertaling bij te geven meneer Windmill.

Vanzelfsprekend bij deze ook mijn antwoord, "Ik vind jou ook lief".

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 22-02-2009 12:37 Yerun wrote:
325.000? Dat is duur, aangezien dat ding 25 USD kost, dus nu zo'n 275.000 Rupiah maximaal. Maar okay, het kan inderdaad ook op Surabaya. Emoticon: Clown
Ach ja, soms "varen ze een andere koers " he in Indonesie

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

MODERATOR BREAK

Moderator,

Overigens lees ik achteraf nog eens uw postings door en blijkt dat ik een enorme fout heb gemaakt, u bent geen bule, maar een Indo of IndonesiŽr, nou Indo's en IndonesiŽrs zijn op het kwaliteisforum al helemaal niet welkom.
Blijf dus maar lekker hier, wees niet te snel op uw zeentje getrapt, we kunnen allemaal hier wel wat hebben, en dat u mij antwoord gaf in Bahasa Indonesia kasar sekali, ach ik kan dat wel hebben, ik wordt vaak genoeg op mijn vingers getikt voor mijn ruwe Nederlandse taal.
Een heel klein beetje incasseringsvermogen van uw kant zou hier best op zijn plaats zijn, zo slecht zijn we nu ook weer niet Emoticon: Wink

Windmill
User
spacer line

On 22-02-2009 14:36 Malam wrote:

...

Overigens lees ik achteraf nog eens uw postings door en blijkt dat ik een enorme fout heb gemaakt, u bent geen bule, maar een Indo of IndonesiŽr, nou Indo's en IndonesiŽrs zijn op het kwaliteisforum al helemaal niet welkom.
Blijf dus maar lekker hier, wees niet te snel op uw zeentje getrapt, we kunnen allemaal hier wel wat hebben, en dat u mij antwoord gaf in Bahasa Indonesia kasar sekali, ach ik kan dat wel hebben, ik wordt vaak genoeg op mijn vingers getikt voor mijn ruwe Nederlandse taal.
Een heel klein beetje incasseringsvermogen van uw kant zou hier best op zijn plaats zijn, zo slecht zijn we nu ook weer niet Emoticon: Wink

Ach daar hebben we de dorps gek weer
Zakt toch in de stront en verzuip erin jij BUNGLON

GO TO HELL

senior
User
User icon of senior
spacer line

Ik denk dat Malam er de voorkeur aan zal geven om te verzuipen in een tank met bier als hij dan toch moet verzuipen Emoticon: Laugh out loud

Maar een beetje grof vind ik u wel geachte heer(?)Windmill

hati hati, pelan pelan

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

*offtopic*
tja, ik kan alleen zeggen dat de site beheerder Mr Windmill de ruimte heeft gegeven.
Op deze wijze reageren? Prima, nu mag de site beheerder ook deze inhoudelijke kwaliteits postings beoordelen. Als hij een goeie dag heeft? Wie weet. Emoticon: Party!

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Topic gesloten.

Kwam te laat achter de inhoud.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

76,159,881 topic views - 234,316 posts - 13,692 topics - 25,213 members - last post @ 19-10-2019 08:24 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,610,692 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com