|
|
|
You are currently in > Forum
> Java
> View topic
|
|
|
|
Wij overnachen in afwachting van een binnenlandse vlucht 1 nacht in JAKARTA.
Wie kent een behoorlijk hotel op of niet ver van het vliegveld.
Rob
|
|
|
|
Het eeuwige probleem van Cengkareng Airport...geen fatsoenlijke betaalbare hotelkamer op het luchthaventerrein. Misschien een gat in de markt??
|
Gracias. Sama sama
|
|
|
|
zeker niet naar het paragon gaan. heb daar afgelopen jaar een nachtje gedaan, zeker geen prijs kwaliteits verhouding... had ik maar 100k rupiah meer uitgegeven voor een iets betere.... maar ja, de vrouw had de hand op de knip
|
|
|
|
Wie weet hoe het of de hotel's heten op airport Soekarno hatta in Jakarta? Is dat bovenstaande? Zoek een hotel voor 1 nacht voor 1 persoon op de betreffende airport.
Alvast bedankt.
|
- Let us live simply so that others may simply live -
|
|
|
|
jakarta airport hotel kan ik niet bereiken op hun website. Weet iemand misschien meer? Een hotel wat echt op het vliegveld ligt en waarvoor dus niet gereids hoeft te worden...
|
- Let us live simply so that others may simply live -
|
|
|
|
Goed hotel is FM7 hotel  met haal en breng service pal naast het vliegveld.
|
|
|
|
website is www.fm7hotel.com
|
|
|
|
Ik heb een paar weken geleden in Ellia geslapen voor Rp 210.000 (airco) ongeveer 10 minuten van de luchthaven. Gebeld vanuit Nederland een paar dagen vooraf. Gratis opgehaald op de luchthaven en de volgende dag er weer naar toe gebracht.
Maar.... ieders definitie van een behoorlijk hotel zal anders zijn.
gr
AM
|
|
|
|
|
Transit Hotel op de airpoirt. is uitstekend hotel maar wel wat duurder als buiten de airport
|
tujuan sama jalan yang lain aja
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
88,109,206 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,275 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET
|
143,515,256 pageviews |
|
|