indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

pak ronald yth.,

" ..... ik weet k niet alles, maar soms komt het k op 'timing' aan weten wanneer je 'actief' moet zijn wanneer 'passief' maar als je helemaal niets doet dan kun je toch k een gevoel hebben van: " .... niet geschoten is altijd mis .. "

'Ahu kura ahia, mansia nia'

spacer line  

On 19-04-2008 11:51 pak ronald wrote:

Ik heb me ook wel eens afgevraagd....je dochter komt thuis met een heel raar iemand een dame, ze is daar dolverliefd op, wil niet trouwen, heeft een LAT relatie
met haar, en ze krijgt een kind van iemand anders. Zij is heel tevreden met de situatie:
Wat is dan gezien dit voorbeeld:
- respecteer je haar keuzes?
- tolereer je haar keuzes?
- waarom moet je daar nu weer een mening over hebben?

Wat dat betreft heb ik heel veel geleerd van mijn ouders.
Het enige waar mijn ouders over denken is of ik gelukkig ben of niet, wat ik ook doe of keuzes maak die zij mischien nooit zouden maken.
Hun ego is niet van belang in deze. zij respecteren mij 100% zolang ik andere mensen geen pijn doe.
ik voel dit als onvoorwaardelijke liefde. Liefde die ik tot nu toe alleen van mijn ouders heb gevoeld.
Toppunt van respect kan je wel zeggen.
en dat is wederzijds.

Greetz

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,114,434 topic views - 240,300 posts - 13,733 topics - 33,690 members - last post @ 28-10-2020 09:36 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

140,488,092 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com