indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nou nou Om Ziel, zittend plassen?
de meeste mannen kunnen het niet eens staande...zonder een kleine bandjir te veroorzaken.Gelukkig niet allemaal hoor!
OIm Ziel,natuurlijk moeten deze pedofielen keihard gestraft worden, dit soort ervaringen blijft een kind levenslang bij.
De dader krijgt hooguit een taakstrafje,maar het kind is levenslang gestraft.
Pamela: ik geloof ook niet dat er echte atheisten bestaan, heb ook de omme keer meegemaakt bij het overlijden van mijn vader.
Maar hij bleef humanist tot het einde en ging toch vredig heen. Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Bye bye

Pamelabak
User
spacer line

Merapi: ik kan u vertellen dat er een dader rond loopt, die totaal niet vervolgd of gestraft (nog niet eens een taakstraf) is, want hij was namelijk volgens de medische wereld ziek en liep al onder behandeling van de Riag. Maar het kind (was toen 8 jaar) is wel voor haar hele leven getekend, zo'n impact heeft het op haar gemaakt.

zieleffe
User
spacer line

On 26-04-2008 17:53 merapi wrote:
Nou nou Om Ziel, zittend plassen?
de meeste mannen kunnen het niet eens staande...zonder een kleine bandjir te veroorzaken.Gelukkig niet allemaal hoor!
OIm Ziel,natuurlijk moeten deze pedofielen keihard gestraft worden, dit soort ervaringen blijft een kind levenslang bij.
De dader krijgt hooguit een taakstrafje,maar het kind is levenslang gestraft.
Pamela: ik geloof ook niet dat er echte atheisten bestaan, heb ook de omme keer meegemaakt bij het overlijden van mijn vader.
Maar hij bleef humanist tot het einde en ging toch vredig heen. Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Bye bye
als je vind dat je het geloof niet goed kan beoordelen, dan is een middel,atheisten die geen bangheid hebben, en de dood accepteren zoals dat voordoet, want de dood heeft vele degredaties
Je kan gemakkelijk afstand van dat geloof nemen..
Je kan Allah of God niet vragen voor je gebrek aan kennis, en je fouten daaraan faciliteren.
Want dan bega je elke keer de fouten weer.
Het is zo gemakkelijk je vergiffenis te vragen aan wie dan ook,als je een afwijking hebt die genetisch bepaald is.
Kijk dat is wat de gelovige mens elke keer in trap, je kan aan hen vergiffenis vragen dan is het over.
Nou mooi niet, de samenleving kan daaraan niet genoeg voor gewaarschuwd worden.
want zei worden elke keer er aan herrinerd
Je kan zoveel vergiffenis geven, maar als je dat niet zo eerlijk kan doorgronden is het nul en komma waarde.
Het moet je overtuigen dat je de waarde van je zelf niet mag laten beďnvloede, door andere mensen. Emoticon: Cooool Emoticon: Stupid Emoticon: Yawn Emoticon: Worship

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Jantje
User
spacer line

Symbool van geloof. Lispelt de paedofiel

gadverdamme, hoe kun je je kind zoiets aandoen!! Exclameert de berg; en even later;”Jantje wat doe jij nog op dit forum”

Het enige wat dan nog ontbreekt is wakker worden in de echte wereld. Zegt oyibo die afgemat uit de laatste bladzijden van Gullivers travels strompelt.

Heb ik het nog niet gehad over een geitenwollensok die volkomen de weg kwijt is en begint met klinieken voor child abuse te promoten waar een heftige besnijdenis van jongetjes gerealiseerd/bijgewoond zou kunnen worden.

En dan nog die “cosa fan Tutti:
Ik heb wel medelijden met je hoor... Eenmaal in Nederland zijn er zeer zeker wereldverbeteraars aan een buffet van een of andere stamkroeg die zijn ervaringen met Indonesië willen aan horen, tenmiste als ze de nodige sterke drank naar binnen hebben gewerkt.

Ach meneer Jan, het wemelt, nog niet te spreken van “krioelt” van de wereldverbeteraars, Neerlands onproductieven. Dat legioen groeit explosief wordt betaald door de werkenden en meegenomen in CBS ’berekeningen voor de werkloosheidscijfers.
En dan hebt ie het over een "mafkees die nu het hele Islamitische geloof af wil kraken met een film daar eens aandacht aan besteden of is zijn film misschien gefinancieerd door het opperhoofd van dat land." Waar haaltie het vandaan. Deze film waar jij het over hebt laat gewoon zien wat de islam inhoudt. Niks geen belediging of Godslastering. Gewoon zoals het er staat en hoe het geschrevene heden tendage geimplementeert kan worden door een middeleeuwse importcultuur. Medelijden? Ja. Met moslims en hun doctrine.

En vervolgens:
Sta een beetje open voor elkaar, probeer anderen te accepteren en gooi niet alles op één hoop

Ja natuurlijk lieve Elsbeth, wat meer respect tonen en je inleven, empathy, kop in ’t zand, kortom, alles met de mantel der liefde bedekken. enz. enz. Weet je dat dit alleen interessant is voor de werkgelegenheid in de sociale sector en dat de samenleving gediend is met openheid van zaken. In het bijzonder over wat er gebeurd, gepredikt wordt in gebedshuizen van een ander cultuur. Of moeten we daar maar over zwijgen.

Dan nog brendababe:

Echt ik vind geloof eng want je kan erin doorslaan kijk maar naar die zwarte kousen imbecielen toch belachenlijkvanwege geloof niet je kind te laten enten .... (ben je ziek in je hoofd) maar nogmaals moet een ieder voor zijn eigen weten ik vind het alleen idioterie.
Maar ik spreek vor mezelf en dwing mijn menig niet op aan een ander ik zeg t wel mijn mening that's all

Een duidelijke mening BB . die zwarte kousen zijn passief, de Islamieten zijn een stukkie erger die nemen namelijk actief deel aan kindermishandeling. Daar moeten we volgens sommigen respect voor hebben...Dat zooitje stinkt en kan van mij bij het grof vuil.

En last but not least:
Daarom vind ik altijd grappig om sommige posting van sommige users te lezen die geheid eindigen in Islam, javanen , koruptie en alles wat maar rot kan zijn .

Vooruit dan maar, een toegift: " rotter dan rot ken nie".

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Precies Jantje bedoelt dat we niet op de man moeten spelen Emoticon: Party! Religieuze idioten heb je overal alleen in Indo mogen ze wat meer hun gang gaan, dat lijkt me het grote probleem. Hier in NL neemt niemand ze serieus en hebben we zoiets als een grondwet die (gelukkig) zeer strikt nageleefd wordt en die figuren als haatprekende imams of zwarte kousen pedo's terugfluit. Van een land als Indonesie is dat helaas nog niet te verwachten de komende tijd en dus zal er helaas ook veel meer discriminatie voorkomen jegens mensen met een andere kleurtje (wit) of een andere godsdienst.

Gracias. Sama sama

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Ja, het zal je dochtertje of zoontje maar zijn.
Bah: pedofiele priesters,gif spuwende imans,dolgedraaide sektes die alleen maar op angsten van mensen inspelen.
Geloven is een prive zaak, kun je gewoon in je eentje doen.
Loop je ook niet het risico verstrikt te raken in een geloof waar je niet achter staat en enkel uit is op je portemonee

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 27-04-2008 16:58 Jantje wrote:
En last but not least:
Vooruit dan maar, een toegift: " rotter dan rot ken nie".

Jawel hoor, dat ken wel.
Je hebt: rot - rotter - het rotst .
Emoticon: Laugh out loud

marcel70
User
spacer line

Gisteren avond weer een moskee van Ahmadiyah in de fik gestoken!!!!!!!
desa banten gelook ik.
Erg dicht bij tangerang waar de PPP en FPI en PKS rond hangt
Die schijnen nog al tegen deze Ahmadiyah groep te zijn.
Het is algemeen bekend dat de Ahmadiyah best wel wat kritiek heeft op de islam in indonesie.zou het misshien daarom komen dat hun moskee (waar ze ook 5 keer per dag naar toegaan) bakar is gegaan.

Sommige in indonesie vinden deze minderheids groep crimineel en sommige vinden deze groep erg tolerant naar non moslims

Sommige op dit forum zullen wel weer zeggen dat ik de moslim aanval
???? dahu
Feit is dat deze groep met de nek wordt aangekeken binnen de moslims groepen in indonesie.

Oh Ja de groep van gus dur PKB is in twee gebroken ,konden het weer niet eens worden met elkaar

Becik ketitik olo Ketoro

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 27-04-2008 16:58 Jantje wrote:
Symbool van geloof. Lispelt de paedofiel .

Iemand die zijn kind laat besnijden is geen pedofiel of paedofiel (ken dat woord trouwens niet) hoor jantje. Hiermee breng je ook het Joods geloof in discredit.

Heb ik het nog niet gehad over een geitenwollensok die volkomen de weg kwijt is en begint met klinieken voor child abuse te promoten waar een heftige besnijdenis van jongetjes gerealiseerd/bijgewoond zou kunnen worden.

Dutchguy heeft alleen maar vermeld dat het besnijden van jongetjes veel heftiger is.
Je kunt altijd zo overdrijven en alles uit zijn verband rukken. Maar goed, lezen is nooit een sterk punt van jou geweest.

En dan nog die “cosa fan Tutti:
...

Ach meneer Jan, het wemelt, nog niet te spreken van “krioelt” van de wereldverbeteraars, Neerlands onproductieven. Dat legioen groeit explosief wordt betaald door de werkenden en meegenomen in CBS ’berekeningen voor de werkloosheidscijfers.

Altijd raar om zoiets te horen van iemand die zelf helemaal niets bijdraagt aan de Nederlandse economie. De beste stuurlui staan aan wal is hier goed van toepassing.

En dan hebt ie het over een "mafkees die nu het hele Islamitische geloof af wil kraken met een film daar eens aandacht aan besteden of is zijn film misschien gefinancieerd door het opperhoofd van dat land." Waar haaltie het vandaan.

Wartaal van de bovenste plank. Aan deze zin is geen touw aan vast te knopen. Hoogdravende taal die ook elke vorm van humor mist.

En vervolgens:
...

Ja natuurlijk lieve Elsbeth, wat meer respect tonen en je inleven, empathy, kop in ’t zand, kortom, alles met de mantel der liefde bedekken. enz. enz. Weet je dat dit alleen interessant is voor de werkgelegenheid in de sociale sector en dat de samenleving gediend is met openheid van zaken. In het bijzonder over wat er gebeurd, gepredikt wordt in gebedshuizen van een ander cultuur. Of moeten we daar maar over zwijgen.

Lezen, lezen en nog eens lezen jantje. Elsbeth zei alleen dat je mensen moet afrekenen op hun daden en niet op hun geloof. Ik weet dat dit voor jou onmogelijk is. Je bent geprogrammeerd voor de simpele weg. Is er ééntje fout, dan deugen ze allemaal niet. Geloof ook niet dat, gezien jouw leeftijd, daar iets aan te veranderen is.

Dan nog brendababe:
...

Een duidelijke mening BB . die zwarte kousen zijn passief, de Islamieten zijn een stukkie erger die nemen namelijk actief deel aan kindermishandeling.

Passieve- of geestelijke kindermishandeling laat diepe sporen na op het kind en kan later heel veel leed met zich meebrengen. In plaats van blauwe plekken op het lichaam laat het psychische blauwe plekken achter. En hoe je het wendt of keert, het blijft kindermishandeling, mag je geen gradaties in aanbrengen.
Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Jantje
User
spacer line

Sooohoo, Daar is een nachie over geslape... Emoticon: Laugh out loud

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 28-04-2008 03:15 marcel70 wrote:

1.Het is algemeen bekend dat de Ahmadiyah best wel wat kritiek heeft op de islam in indonesie.zou het misshien daarom komen dat hun moskee (waar ze ook 5 keer per dag naar toegaan) bakar is gegaan.

2.Sommige op dit forum zullen wel weer zeggen dat ik de moslim aanval
???? dahu

3.Feit is dat deze groep met de nek wordt aangekeken binnen de moslims groepen in indonesie.

1.Die Marcel toch , gaat hier stellingen plaatsen(dat mag , maak het leuker en smeuiger) zoals :
Ahmadiyah kritiek heb op Islam.
Nou ik denk dat je even eerst gaat voorbereiden voordat je zulke sterke verhalen vertelt.
Ze hebben geen kritiek .
Ze hebben de grondbeginselen van de Islam veranderd .
Eigen interpretatie.
Een parallel kan je trekken toen de Katholieken iets anders denken dan de Joodse-Christenen en hoe de katholieken vroeger reageren op de protestanten. Even googlen kan geen kwaad.

2.Kom je weer met die stelling ?
Wie zijn die sommigen.
Ik zelf zal zeggen dat je soms onzin staat te verkopen (zoals deze posting).

3.Hier heb je gelijk , ze worden ook aangekeken .

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 28-04-2008 07:37 Jantje wrote:
Sooohoo, Daar is een nachie over geslape... Emoticon: Laugh out loud

Je kunt er beter een "nachie over slape" dan wartaal uitslaan, zoals in jouw geval. Hoewel, ik heb zelfs de indruk dat het bij jou nog niet lukt na weken lang slapen. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Jantje, anderen beschuldigen van pedofilie gaat wel een beetje ver, vind je niet? Ik denk dat je het beste eens een tijdje niet kan inloggen hier om vervolgens terug te komen zonder steeds die persoonlijke aanvallen van je. Ik ga er vanuit dat je dat wel kunt, zo niet dan zal ik je een dezer dagen wel een handje helpen.

zieleffe
User
spacer line

Geen zin in seks = ziek!Dagblad Trouw, dé krant voor middelbare vrouwen, breekt samen met Tros Radar een lans voor vrouwen die niet van seks houden. De discussie die deze oude media aanzwengelen luidt als volgt: de medische industrie verzint ziektes om pillen te verkopen. Trouw verdiept deze boodschap en zegt dat het Medisch Industrieel Complex de afwijking 'HSDD' (Hypoactive Sexual Desire Disorder) heeft verzonnen om vrouwen die geen zin hebben in seks, te demoniseren. Volgens Trouw zijn neukloze vrouwen helemaal niet ziek, maar hebben ze er gewoon geen zin in. "Het benoemen tot ziekten van gewone, dagelijkse kwaaltjes die bij het leven horen, is voor fabrikanten van medicijnen bijzonder profijtelijk" Maar een verminderd seksueel verlangen heeft soms helemaal niets met zin te maken, zo weet Trouw. "Wanneer een vrouw hoofdpijn simuleert bedoelt zij: ik wil geen seks op deze manier, of ik wil geen seks met deze man.” Symptoom volgens Trouw: een te droge vagina. Daar zijn dankzij de farmaceutische industrie overigens tegenwoordig prima middeltjes voor op de markt...

Was ik niet actuele
toen ik vorige week die stelling plaatste
Zieleffe schreef op 26 april

Het is zeer menselijk dat het begrip seks nu eenmaal bestaat.
Het is de drang na die driften die sommige mensen meer hebben in hun genen, .
Het taboe is de grootste boosdoener, ook kan het zijn de behoefte niet aan wordt voldaan, die bij sommige mensen nu eenmaal aanwezig is
Maar je ziet het, hoe dat gaat werken, als je zo iets niet bespreekbaar kan maken.
Dan gaat het een stiekeme weg, en word het aan het lot over gelaten.
De geaardheid is de basis van waardoor ieder verschillend kan zijn.
Jammer dat Oma geen controle meer over Opa heeft, want hij schijnt nog eens dat ze het begrip seks niet aan haar besteed is.
ZO ook vrouwen die soms, en dat komt nogal eens veel voor, geen zin hebben, en veel hoofdpijn hebben, of krijgen.
Dat wilt nog niet zeggen dat de man zich niet hoeft te beheersen,maar zijn driften blijven wel bestaan.
Als een persoon die te veel testtarol in zijn aderen heeft, ja dan heeft hij een probleem.
EN hij is zwak ja dan heb je kans dat hij alles pakt.
Niet belevend dat hij veel schade doet aan een andere .en dat moet hem op de een of aan mannier aan zijn verstand gebracht worden.
Een ding is zeker het recht om dan maar je eigen te vergrijpen,aan kinderen, moet zo zwaar afgestraft worden.
ja dan zou er maar een keuze zijn, er af met dat ding dan ga je maar zittend pissen…….

Ook wat betreft heb ik gesuggereerd dat er een Jury rechtbank zou moeten komen.
EN wat lezen we in de telegraaf. Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny

Verdonk wil juryrechtspraak in Nederland
DEN HAAG - Rita Verdonk vindt dat er in Nederland juryrechtspraak moet worden ingevoerd. Dat stelt zij maandag in een interview met dagblad Sp!ts. De leidster van de beweging Trots op Nederland (TON) wil op deze manier de kloof tussen de burgers en rechters dichten.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 28-04-2008 16:59 zieleffe wrote:
Ook wat betreft heb ik gesuggereerd dat er een Jury rechtbank zou moeten komen.
EN wat lezen we in de telegraaf. Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny

Zoals je ziet Zieleffe is bijna 80% tegen dit plan. We moeten de rechtspraak overlaten aan professionals. Emoticon: Bye bye

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Ben het met je eens Yerun, maar waarom doet Jan dit soort belachelijke uitspraken?
waarom nodeloos te kwetsen?
Voor het overige val ik even binnen.
Sapolidi:
Laat dit polderlandje verschoond blijven van een jury rechtspraak!
Een jury is niet juridisch geschoold, de eerste boerenlul uit een dorp kan daar voor opgeroepen worden.
[sorry Sapo voor mijn taalgebruik, maar we hebben het over berechting] en dit mag nimmer in handen gegeven worden door mensen, die mogelijk op wat voor manier beinvloed zijn, dit kan de plaatselijke slager zijn,de makelaar etc.
En waar blijft de controle?????
Laten we de mensenrechten in ere houden!
Selamat dari Wilma/Merapi

zieleffe
User
spacer line

Dat kan zijn.
maar ik blijf wel bij mijn stelling dat daar ook meer democratie zal moeten komen.
kijk even naar rondom 10 van afgelopen zaterdag. Uitzending gemist, of heb je het gezien?
En volg die discussies hoe daar de mensen er over denken, wat door het advocatuur niet gedeeld word.
ieder mens moet weer een nieuwe kans hebben, volgens de advocaat, dat heeft hij geleerd op school.
bij doodslag, of dood maken van je medemens.
Want daar in weten ze een onderscheid te maken.
Opwelling, en zo, dan kwaad worden, zodat je iemand dood kan slaan.
Heb je al een mindere straf dan bewust dood maken.
Ja, en dan is het hoe je dat moet gaan vergeven, als je zelf mee te maken hebt.
Kijk, er zijn geen advocaten die opstaan, die iets ergere heeft meegemaakt.
Dus dicht bij staande mensen, die meemaak dat hun geliefde, of familielid zijn dood gemaakt door wie dan ook.
Spreken heel anders, dan mensen die niets zelfs geen dood, in hun bij familie heeft meegemaakt.
Het moet allemaal weer hersteld gemaakt worden.
En dat kan niet, als je de menselijke gevoelens laat prefereren, dan assertieve gevoelens. Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool Emoticon:

elsbeth
User
spacer line

Merapi,
Sapolidi laat juist zien dat hij tegen de Juryrechtspraak is. Natuurlijk moet de rechtspraak aan professioneel opgeleide mensen worden overgelaten. Ik denk dat hij en ik het helemaal met jou eens zijn!
Elsbeth

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Prima Elsbeth en SapoL,
Nooit een juryrechtspraak in Nederland.
Kijk naar de jury rechtspraak in de VS: een stelletje keuterboeren en favoriete burgers kunnen een uitspraak doen,vaak omgekocht.: maar zij beslissen wel over leven en dood.
Dit mag nooit in Nederland voorkomen!
Mijn ouders hebben meegemaakt, dat vele vrienden en kennissen weggevoerd werden, omdat zij Joods waren, met gevaar voor hun leven gaven ze onderdak; het gezin heeft het gered.
En toen Indie: mijn oom ,zelf Indo vertrok voor 3jaar naar Inonesie, net naar de bevrijding 1948, hij kwam gebroken terug.
Hij heeft er nooit over willen praten, tot het einde van zijn leven Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Bye bye
Hoe graag had ik willen praten met hem, wat hij had meegemaakt , nee het was een gesloten boek.

Jantje
User
spacer line

Jeroen
Jantje, anderen beschuldigen van pedofilie gaat wel een beetje ver, vind je niet? Ik denk dat je het beste eens een tijdje niet kan inloggen hier om vervolgens terug te komen zonder steeds die persoonlijke aanvallen van je. Ik ga er vanuit dat je dat wel kunt, zo niet dan zal ik je een dezer dagen wel een handje helpen.

Jaha, ik mag mij wel es wat intomen vindt je niet? Zal ik jou eens wat vertellen? Ik beschuldig ze niet alleen van pedofilie maar ik heb de schurft aan al diegenen die babies verminken omdat dat zo hoort volgens hun religie of anderszins. Waar ik wel ontzettend van moet kotsen dat jij als moderator mij gaat vertellen dat ik te ver ga daarin. Mag iemand nog een mening hebben op jouw Godvergeten kudtforum? Wie ik aanval zijn degenen die vinden dat child abuse de normaalste zaak van de wereld moet worden in Nederland. Jij vindt dat kennelijk ook zo. Jullie zijn helemaal gek. Ik snap niet dat jij die op je forum toelaat. Help mij maar een handje. Schop mij er maar vanaf. Kan je toch niet gebruiken op jouw forum? Krijg toch allemaal de klere.

=edit: fijn te horen dat je eindelijk eens zegt wat je denkt. Kun je gelijk een week oppleuren van hier, gratis en voor niets. En laat iemand professionele hulp zoeken voor je. =

zieleffe
User
spacer line

Merapi je hebt wel een beetje te veel,wantrouwen, tegen over je mede mens.
Natuurlijk word zoiets door professionele Juristen beoordeeld.
Maar het helpt wel de tunnel visie van de elke dag, gewoontes van juristen te doorbreken.
Er worden nog al fouten gemaakt de laatste jaren.
Mag het dan zijn dat er de gewone vrouw/man ook zijn oordeel geeft.
In Amerika zitten in uw ogen mensen van boerenpummels, maar de rechter heeft het laatste woord.
Voor één mens een grote verantwoordelijkheid.
Neen geef mij maar ook de mening van Jan en alleman.
Dat betekent niet, dat je dan geen Juristen, die het ook beoordelen moeten, die vormen van meningen niet hoef te bestuderen, het is juist nodig hun hulp er bij te hebben, en niet als de mening van gestudeerde alleen dat moeten gaan beslissen. Emoticon: Wink Emoticon: Sadley

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

On 28-04-2008 19:10 zieleffe wrote:
Merapi je hebt wel een beetje te veel,wantrouwen, tegen over je mede mens.
Natuurlijk word zoiets door professionele Juristen beoordeeld.

Ja, het voordeel van professional is dat die zich minder op laten fokken en van geval tot geval een meer gebalanceerde uitspraak zullen doen.

Het probleem met professionele Juristen is dat zij zoveel van het recht en al haar regels weten dat het risico bestaat dat ze niet verder kijken dan de regels. Ik bedoel ze letten heel goed op of alles volgens de regels gaat en helaas komt het regelmatig voor dat zij in hun ijver vergeten te kijken of het bewijs wel waterdicht is.

Voorbeelden zijn daar genoeg van.....

Een juri spreekt zich niet uit over de strafmaat, maar alleen over schuldig of niet schuldig. Ik denk dat dit nog niet zo slecht is, hoewel mij voorkeur er niet naar uit gaat.

Uit bovenstaande mag blijken dat ik wel vind dat er het een en ander short aan onze rechtspraak. Ik vind dat het woordje ` Waarheid ` wel eens flink opgepoetst mag worden in onze rechtspraak.

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 28-04-2008 18:48 Jantje wrote:
Jeroen

Jaha, ik mag mij wel es wat intomen vindt je niet? Zal ik jou eens wat vertellen? Ik beschuldig ze niet alleen van pedofilie maar ik heb de schurft aan al diegenen die babies verminken omdat dat zo hoort volgens hun religie of anderszins. Waar ik wel ontzettend van moet kotsen dat jij als moderator mij gaat vertellen dat ik te ver ga daarin.

Wanneer ouders hun zoon willen laten besnijden is dat beter om dat op zeer jonge leeftijd te doen. Een zuigeling die slechts enkele maanden oud is, merkt - behalve van de injectie voor de verdoving - erg weinig van de besnijdenis, en bij jonge kinderen verloopt het genezingsproces optimaal.
Het is dus niet juist dat een jongen minstens een jaar oud moet zijn om te worden besneden.
Besnijdenis heeft aldus niets van doen met verminking en zeker niet met pedofilie. Of je kent de betekenis van pedofilie niet, kan natuurlijk ook.

Mag iemand nog een mening hebben op jouw Godvergeten kudtforum?

Mening hebben mag, schelden hoeft niet. Maar dat verschil heb je nooit kunnen zien.
Btw. kudtforum is geen werkwoord, hoeft dus niet met dt.

Krijg toch allemaal de klere.

Bedankt voor jouw wens janneman. Heb het altijd graag te doen met beschaafde, nette, goed opgevoede mensen. want daarin verschillen wij westerlingen immers van andere culturen. Jouw posting is daar weer het ultieme bewijs van. Die fijngevoelige besnaardheid. Geweldig, echt iets om trots op te zijn. Kunnen andere culturen nog veel van leren. Wat dat betreft blijven we echt superieur. En de beste wensen terug beste man. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 28-04-2008 19:44 Nemesis wrote:

Het probleem met professionele Juristen is dat zij zoveel van het recht en al haar regels weten dat het risico bestaat dat ze niet verder kijken dan de regels. Ik bedoel ze letten heel goed op of alles volgens de regels gaat en helaas komt het regelmatig voor dat zij in hun ijver vergeten te kijken of het bewijs wel waterdicht is.

En dat kunnen Jan met de pet en Mien van de bakker dus al helemaal niet. Reden te meer om de rechtspraak aan professionals over te laten. Ik bemoei me ook niet met het management van een bedrijf, heb daar gewoon geen kaas van gegeten. Schoenmaker blijf bij le leest.

Nemesis
User
User icon of Nemesis
spacer line

Wanneer ouders hun zoon willen laten besnijden is dat beter om dat op zeer jonge leeftijd te doen. Een zuigeling die slechts enkele maanden oud is, merkt - behalve van de injectie voor de verdoving - erg weinig van de besnijdenis, en bij jonge kinderen verloopt het genezingsproces optimaal.
Het is dus niet juist dat een jongen minstens een jaar oud moet zijn om te worden besneden.
Besnijdenis heeft aldus niets van doen met verminking en zeker niet met pedofilie. Of je kent de betekenis van pedofilie niet, kan natuurlijk ook.

Als je de armpjes of oortjes er af wil halen kun je dat ook het beste doen als ze heel jong zijn. Geneest ook heel mooi. Alle gekheid op een stokje. Dat het mooi geneest is geen argument om het te doen. Met Pedo's heeft het inderdaad niets te doen, maar of het wel of niet verminking is zie ik toch anders.

Volgens mij is verminking elke onnodige, onomkeerbare, lichamelijke ingreep die zonder uitdrukkelijke toestemming van de betrokkene gedaan wordt.

Volgens deze definitie is het dan wel verminking. Hoe erg deze verminking dan is valt te bezien, maar het is wel verminking.

Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,525,948 topic views - 239,820 posts - 13,723 topics - 32,196 members - last post @ 14-07-2020 11:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

136,187,439 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com