indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

menno001
User
spacer line

Hallo forumgangers,

Ik ben al een paar keer op Bali geweest.
Denk eraan om spullen uit Bali naar NL te importeren (sieraden etc). Contacten met producenten heb ik al; en er zijn genoeg bedrijven die transport naar NL voor je kunnen regelen.

MAAR

Wie heeft advies om de zaken op Bali te regelen, dus wanneer je er zelf niet meer bent? Een agent oid? En hoe vind je een goede en betrouwbare?
Wat ik zoek is: controle voor verzending of de spullen OK zijn; regelen van betaling; regelen dat de spullen het land uit komen (douana perikelen etc)

Wie heeft hier ervaring mee en/of tips?

Ita TT
User
User icon of Ita TT
spacer line

Hallo Menno001

Ik heb een nicht woont op Bali al een aantal jaren.
2 jaar terug zijn mijn man en ik bij haar op bezoek geweest. Ik heb gezien dat zij een aantal sieraden ging kopen om naar haar vriendin in USA te sturen, nu weet ik niet of zij de sieraden geexporteerd heeft of gewoon via de normale bagage.
Misschien weet zij iets over de "know how" alleen heb al meer dan een jaar geen contact meer gehad. Wij allebei hebben een druk leven, zij in Indonesie ik in NL daarom....
Ita TT

Alles heeft zijn uur en ieder ding onder de hemel zijn tijd

spacer line  

Ik raad je aan eens een mailtje naar Joop van INDONESIA EXPORT CC te sturen. Dit is een NL die al jaren in Indonesia woont en die dit voor veel grote bedrijven regelt in Europa. Meestal (mijn eigen ervaring) kan hij ook nog eens een veel betere prijs bedingen bij de producenten.

dit is zijn mail adres: indonesia.export.ccRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

succes

spacer line  

Hallo Menno
Wij hebben op Bali alles onder een dak.
Cargo,inkoop,packing,export containers.
En ook een Groothandel/showroom in Nederland
Voor meer info kijk op: www.penedabali.com

met vriendelijke groeten,

Peter
Peneda Bali

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ik ken een Balinese ondernemer die dit met enige regelmaat van de klok doet. En niet alleen van Bali naar Europa en Azie maar ook in RI zelf. Heeft recent voor een winkelketen e.e.a.aangeschaft verpakt, verscheept.

Wikkelt het netjes af. Het zag er keurig uit.

It's only kinky the first time.

everpa
User
spacer line

Hallo Menno,
Ik kom heel toevallig bij je berichtje uit.
Ik ben Erwin - Belg - 36 jaar en woon samen met mijn vrouw en kind in Bali.
Ik ben dagelijks bezig met de export voor verschillende groothandelaars in de benelux.
Hierbij geef ik je mijn e-mail adres : infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.sense-signs.be

Zonnige Groetjes uit Bali

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,159,475 topic views - 240,310 posts - 13,732 topics - 33,694 members - last post @ 29-10-2020 20:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

140,538,111 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com