indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Dootje
User
spacer line

Deze zomer wil ik vanuit Java naar andere Aziatische landen vliegen.
Ik heb al een ticket (vanuit Nederland naar Indonesie) via een reisbureau maar binnenlandse vluchten zijn volgens mij voordeliger via AirAsia.com

Zo is een vlucht van Surabaya naar Jakarta via mijn reisbureau 110 euro en als ik het goed heb inclusief alle extra kosten bij Air Asia Rp 255650 (dus iets minder dan 20 euro volgens mij).
(En van Jakarta naar Bangkok Rp 607499 i.p.v. 500 euro!)

Dit scheelt dus erg veel, maar heeft iemand hier ervaring met Air Asia en denken jullie dat die prijzen kloppen? Ben namelijk erg verbaast over de verschillen.

Heeft iemand anders nog tips voor een andere (betrouwbare) en voordelige vliegmaatschappij of zeggen jullie dat boeken bij Air Asia aan te raden is?

Groetjes Do

ketut.nl
User
User icon of ketut.nl
spacer line

Hoi

de prijzen op de site van AirAsia kloppen gewoon hoor. AirAsia is een aziatische prijsvechter en buiten dat ook 1 van de meest betrouwbare! Via een reisburo kun je geen tickets kopen van AirAsia (geldt trouwens voor de meeste maatschappijen). Boeken dus!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Via een reisburo kun je geen tickets kopen van AirAsia

Waarom zou dat niet kunnen? Dat kan prima hoor! Ook voor de andere maatschappijen is dat geen enkel probleem. Het wordt iets anders voor buitenlandse reisbureau's.. die werken via een Indonesische agent, vandaar dat de prijs zo hoog is, die agent schijnt er verdomde veel aan moeten te verdienen. (ik zie een gat in de markt daar).

Voor boekingen via internet is Air Asia ook prima geschikt. Ze zijn hardstikke veilig, vliegen met spiksplinternieuwe vliegtuigen over het algemeen (Indonesische routes vaak uitgezonderd, die nieuwe vliegtuigen zijn in bestelling)

Ho Lee Fuk

dutchbear
User
spacer line

Wij hebben al diverse keren via de website van Air Asia vanuit Nederland geboekt en is altijd goedgegaan in Indonesie.

Wel handig om je uitdraai (van mail) mee te nemen. Ook om eventuele misverstanden te voorkomen.

Succes

spacer line  

Hallo iedereen,

Hoe meer jullie met AirAsia vliegen hoe beter het wordt. Dan moeten de andere maatschappijen ook met de prijs omlaag. Wordt het nog eens interessant voor ons. Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

Michel
User
spacer line

Air Asia is een betrouwbare en voordelige maatschappij.
Als je op Internet kijkt en b.v. 1 of 2 dagen later gaat boeken,
kunnen de prijzen ondertussen veranderd zijn (zoals bij Ryanair in Nederland).

Ook is Air Asia uitstekend geschikt om via Kuala Lumpur naar
andere delen in Aziš te vliegen.

Michel.

peewan
User
spacer line

Hallo allemaal,
is het bekend bij iemand hoeveel kilo bagage je mee mag nemen bij Air Asia??

Alvast bedankt, salam Peter.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

15 kilogram mag je meenemen zonder extra kosten:

http://www.airasia.com/site/en(...)reference=airasiatnc

Extra kosten overbaggage
http://www.airasia.com/site/en(...)eference=FeeSchedule

Ho Lee Fuk

Pamelabak
User
spacer line

Lion Air en Air Wing kan je ook uitstekend mee reizen. Wij hadden dit jaar aan bagage: 45 kg (samen) en hebben het zonder extra kosten mee mogen nemen. Ze zijn ook niet duur. Zelf vind ik Garuda heel fijn. Kost iets meer maar je krijgt toch veel en veel meer service. Dat is tenminste onze ervaring. En wij hebben toch al heel veel binnenlandse vluchten met diverse Indonesische vliegmaatschappijen achter de rug.

papeda
User
spacer line

wie heeft weleens met batavia air gevlogen
graag iemand op reageren dank u

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 06-04-2008 03:22 Yerun wrote:
15 kilogram mag je meenemen zonder extra kosten:

En gratis verblijfskosten wanneer die 15kg drugs bevat. Emoticon: I love it Emoticon: Cooool Emoticon: Frustrated

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

robbert
User
spacer line

Hoi,
Een paar jaar geleden met Batavia Air van Jkt naar Dps. gevlogen, waren toen de goedkoopste aanbieders en kwamen zelfs de ticket in Jkt. aan huis brengen ! Alles ging ,voor een Indonesischse Mij., erg efficient. Dus niks mis mee.
Rob

papeda
User
spacer line

haii rob ik wil binnen kort naar ambon toe
met de batavia air familie heeft geboekt voor mij
het is niet zo bekend als de lion air of zo
krijg je ook te eten en te drinken in de vliegtuig
en kan je ook comvertabel zitten in het vliegtuig
kan je me even reageren dank je

Pardi
User
spacer line

Ik ben pas terug van Sumatra en heb gevlogen met sriwijaya je mag 20kg mee nemen p.p. en doen niet moeilijk over 2 of 3 kg meer. Overigens mag dat bij alle maatschappijen is mijn ervaring. Alleen in Jakarta doen ze soms moeilijk. De prijzen van een ticket zijn nu dag prijzen, heen naar Sumatra was 204.000 terug op 26/5/08 555.000 Rp. Ja Ja de olie weet wat.

groet Pardi/Ab

Pardi
User
spacer line

Hoi Papada.

Vliegen met Batavia air is prima, je krijgt geen maaltijd maar een snack met water. zitten.......... is helaas net zo krap als op een vlucht naar spanje.

veel plezier......Pardi/Ab

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,204,431 topic views - 240,036 posts - 13,725 topics - 32,692 members - last post @ 12-08-2020 04:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,354,963 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com