|
|
|
|
|
Indonesische film laat de goede kanten van Islam zien
Een Indonesische film zoekt een manier om religieuze stereotypes te laten verdwijnen en om het andere gezicht van de Islam te laten zien. De film is inmiddels een van de grootste hits in Indonesië. Meer dan drie miljoen mensen, inclusief President Susilo Bambang Yudhoyono en andere hoge ambtenaren, hebben de film Ayat Ayat Cinta (Versen der Liefde) inmiddels bekeken. De film is een Islamitisch romantische film die afgelopen januari het daglicht zag.
|
Lees verder , klik op de titel
|
|
|
|
|
Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.
|
|
|
|
Wat is dit toch voor 'geseik' ..... bezoek toch gewoon een moskee !!!
|
'Ahu kura ahia, mansia nia'
|
|
|
|
Ik ben van de Click generatie, niet van de billen omhoog generatie....
|
Amore, more, ore, re, probantur amicitiae. Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.
|
|
|
|
Is dit de haagse versie van "kap nou?"
|
Ga staan waar geen plek is om te staan.
|
|
|
|
Lijkt wel Goede Tijden Slechte Tijden in indonesisch.
|
|
|
|
Veer, je hebt helemaal gelijk
Groetjes van Nemesis
|
|
|
|
|
Het is ook niet mijn smaak.
Daarom heb ik het ook niet gekeken , ben meer liefhebber van hantu , kuntilanak film .
|
|
|
|
|
Over de billen omhoog , dat zie ik alleen maar in Nat. Geography / Discovery of Animal Channel.
Als de wijfjes tochtig zijn .
|
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
88,109,206 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,278 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET
|
143,516,742 pageviews |
|
|